Gaat dus een +10 worden.quote:
Ja Sinds na de 1-0quote:
benne ge nie lekker?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga naar mijn lichaam luisteren en moet helaas de verlengingen skippen. Dit is onverantwoord ik weet het. Maar was wel aanwezig in de eerste 90min
Dat is heel wat voor hem, want net alweer een nieuwe plaat, ze zijn klaarblijkelijk nooit klaar meequote:
Argentinië voetbalt toch gewoon?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
het team in het wit voetbalt helemaal niet,
Engelsen willen geen pingelsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga naar mijn lichaam luisteren en moet helaas de verlengingen skippen. Dit is onverantwoord ik weet het. Maar was wel aanwezig in de eerste 90min
Spanje verdedigde veel beter jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef Luckyseven het volgende:
Altijd dat wachten met je reet in de goal tot de tegenstander scoort. Alleen de Italianen konden het, snap niet dat het zo vaak geprobeerd blijft worden.
Je moet doen wat goed voelt. We houden van jequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |