Slaap lekkerquote:
Tweede helft is wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Nou Grueter, fantastische pot inderdaad
Net zo lang verdedigen tot je verliest.quote:
quote:
Ziedend, kwaad, woedend!quote:
Deja-vu-vu-vu-vuquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:47 schreef Chivaz het volgende:
Fuuuuuuccccckkkkkkkk!!!!!!!
Ik had het gezegd, het was een domme wissel om een verdediger erbij te zetten.
Ja Fernandez stond buiten de 16quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
Sta je met iedereen achter de bal mag de man op de 16 nog even aannemen en kijken
Die vonden als altijd objectieve zender dat het doelpunt afgekeurd had moeten worden?quote:
Appje van Ronald Koemanquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ze staan gewoon met 8 man op de 5m bij Engeland, waarom?
watquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik merk wel op dat Messi nog niet heeft gescoord tegen een goede tegenstander
Traditie.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ze staan gewoon met 8 man op de 5m bij Engeland, waarom?
Tuchel is een hele matge coachquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef vivelafete het volgende:
Engeland roept dit volledig over zichzelf af, ze doen niet eens meer een poging om te voetballen
akkoordquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alleen als we ook pingels krijgen akkoord?
Gaat dus een +10 worden.quote:
Ja Sinds na de 1-0quote:
benne ge nie lekker?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga naar mijn lichaam luisteren en moet helaas de verlengingen skippen. Dit is onverantwoord ik weet het. Maar was wel aanwezig in de eerste 90min
Dat is heel wat voor hem, want net alweer een nieuwe plaat, ze zijn klaarblijkelijk nooit klaar meequote:
Argentinië voetbalt toch gewoon?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
het team in het wit voetbalt helemaal niet,
Engelsen willen geen pingelsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga naar mijn lichaam luisteren en moet helaas de verlengingen skippen. Dit is onverantwoord ik weet het. Maar was wel aanwezig in de eerste 90min
Spanje verdedigde veel beter jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef Luckyseven het volgende:
Altijd dat wachten met je reet in de goal tot de tegenstander scoort. Alleen de Italianen konden het, snap niet dat het zo vaak geprobeerd blijft worden.
Je moet doen wat goed voelt. We houden van jequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |