Ja de spelers.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het zou toch coming home zijn? @:Caland
Op zich heeft Spanje wel de gunfactor toch? Geen onsympathieke ploeg verderquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik nodig jullie zondag uit om allen te juichen voor SPANJE
Niet aardig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vamos!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik nodig jullie zondag uit om allen te juichen voor SPANJE
Ik ben voor Argentiniëquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Hele wereld behalve Argentinie is zondag voor Spanje
Lijkt me duidelijk ja.quote:
Wat leuk ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb Spanje voorspeld als WK-winnaar.
Mijn keuze is dus wel duidelijk voor aankomende zondag.
Argentinië en Donald Trumpquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Hele wereld behalve Argentinie is zondag voor Spanje
Va a llegar a casa!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welk wk heb jij gekeken? Zondag zie je 20 man naar de scheidsrechter rollen op een gegeven moment. Alhoewel, Simon gisteren en Martinez per definitie...quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op zich heeft Spanje wel de gunfactor toch? Geen onsympathieke ploeg verder
Nog laffer spelen dan Koemanquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat het een les zijn voor andere teams om nooit meer uitvinders aan te stellen die nog nooit tegen een bal hebben getrapt in hun leven.
Matige trainer... altijd al geweestquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk ja.
Dit was voor een Engelse coach al lastig geweest, maar voor een Duitser is het over en uit. De schrijvende pers scheurt 'm uit elkaar morgen in de kranten en tabloids.
Grueterquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef butz0rs het volgende:
Messi niks gedaan behalve 1 voorzet en Gruter komt nog steeds klaar op zijn hoofd
Alles leuks ligt er uitquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:07 schreef spapaars het volgende:
Zal mij een rotzorg zijn wie er nu gaat winnen.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op zich heeft Spanje wel de gunfactor toch? Geen onsympathieke ploeg verder
quote:
Grueter is een totaal idioot maar opa Messi heeft in de tweede helft wel perfecte passen gegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef butz0rs het volgende:
Messi niks gedaan behalve 1 voorzet en Gruter komt nog steeds klaar op zijn hoofd
Ouwe geilneef lolquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Welterusten vrienden (je weet wel of je mijn vriend bent)
Welterusten vriendinnen @:lenny77 @:vlinder en @:pisces29
Dit Engeland een goed team? Iedereen gaf Argentinie meer weerstand dan Engeland.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef NLGooner het volgende:
Pffff hoe is het ook mogelijk dat je voor het eerst een goed team tegen je krijgt in de halve finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |