Videoquote:Op zondag 19 juli 2026 12:19 schreef livelink het volgende:
Ben benieuwd of Trump zich gaat bemoeien met de uitlevering van de Tate-broertjes.
Die was onderweg naar de World Pride in Amsterdam...quote:Op zondag 19 juli 2026 17:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Video
[ afbeelding ]
Echte alfamannen!
Ben ik even blij dat we die problemen niet in NL hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Veel daarvan roepen hard dat onze vrouwen beschermd moeten worden door de sterke man, maar ondertussen vormen ze zelf een groot gevaar voor menig vrouw.
Mannen die vrouwen niets waard vinden zijn inderdaad overal een probleem.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat we die problemen niet in NL hebben.
Laat dat maar lekker achter in Amerika
Vast wel voldoende testosteron voor het Amerikaanse legerquote:Op zondag 19 juli 2026 17:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Video
[ afbeelding ]
Echte alfamannen!
Jesse Watters krijgt hier een harde microplasser van.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vast wel voldoende testosteron voor het Amerikaanse leger
Dat is dus stemmen achterhouden. Een postbedrijf heeft die bevoegdheid niet. Trump is ook niet bevoegd de autonome staten voor te schrijven hoe zij de congresstemmingen organiseren.quote:
Tijd voor een nieuwe PG, dus.quote:
Dat is een hele slechte bron.quote:
https://www.nu.nl/klimaat(...)d-ga-niet-terug.htmlquote:Kelly Holley-Bockelmann is een van de 29 internationale wetenschappers die via een speciaal fonds naar Nederland komen. De sterrenkundige had een toppositie aan de Amerikaanse Vanderbilt University, maar vertrok omdat de regering-Trump de wetenschap aanvalt. Ze landde in Leiden.
In 2024 had Holley-Bockelmann geen idee dat ze nog geen twee jaar later zou emigreren naar de andere kant van de Atlantische Oceaan. Inmiddels werkt de sterrenkundige bij ruimteonderzoeksinstituut SRON en woont ze tijdelijk in een hotel.
Holley-Bockelmann was hoogleraar aan Vanderbilt, een prestigieuze universiteit in Nashville. Ze doet al bijna twintig jaar onderzoek naar zwaartekrachtsgolven en zwarte gaten. Haar levenswerk is LISA, een ruimtemissie die rond 2035 zwaartekrachtgolven en botsingen van zwarte gaten gaat onderzoeken. De missie is een samenwerking tussen de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA en haar Europese tegenhanger ESA.
Aan Vanderbilt stond Holley-Bockelmann aan het roer van een nieuwe onderzoeksgroep, met veertien studenten en vier postdoctoraal onderzoekers. Haar plan was een nationaal centrum voor astrofysica op te zetten. "Als je me vóór de verkiezingen had gevraagd of ik ooit ergens anders zou werken, had ik gezegd: absoluut niet", vertelt ze.
Maar alles veranderde toen de regering van de Amerikaanse president Donald Trump de financiering introk van honderden onderwijsinstellingen. En publiekelijk de strijd aanging met de grote universiteiten zoals Harvard, die de president "te woke" noemt.
Ze zijn welkom. Helaas zullen ze weer vertrekken als er in 2028 een democraat of meer rationele republikein aan het roer komt.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/klimaat(...)d-ga-niet-terug.html
Ze geeft zelf aan nooit meer terug te gaan.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn welkom. Helaas zullen ze weer vertrekken als er in 2028 een democraat of meer rationele republikein aan het roer komt.
En dat geloof je?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze geeft zelf aan nooit meer terug te gaan.
Dat zegt iedereen bij "Ik vertrek" ook.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze geeft zelf aan nooit meer terug te gaan.
Ik hoop wel dat deze mevrouw hier komt als wetenschapper en niet om een matige B&B te beginnen.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen bij "Ik vertrek" ook.
Of een nudistencampingquote:Op maandag 20 juli 2026 10:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat deze mevrouw hier komt als wetenschapper en niet om een matige B&B te beginnen.
Nee maar goed, je laat huis en haard achter, je moet hier maar net aarden (misschien kom ik haar nog tegen bij het Language Cafequote:Op maandag 20 juli 2026 10:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat deze mevrouw hier komt als wetenschapper en niet om een matige B&B te beginnen.
Draait het wetenschappers alleen om wat men verdient of krijgt men binnen de kortste keren door dat de kwaliteit van leven in Europa stukken beter is. Met onze 40 urige werkweek, minstens 25 dagen vakantie, geen extreme kosten voor zorgverzekeringen, een factor 20 minder vuurwapen geweld, enz..quote:Op maandag 20 juli 2026 10:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat geloof je?
Corrigeer mij als ik het mis heb, hoor. Maar wetenschappers verdienen een stuk meer in de VS toch?
Als dat zo zou zijn, dan was het qua wetenschap een stuk beter in Europa dan in de VS. Dat is helaas niet zo, al helemaal niet qua tech.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Draait het wetenschappers alleen om wat men verdient of krijgt men binnen de kortste keren door dat de kwaliteit van leven in Europa stukken beter is. Met onze 40 urige werkweek, minstens 25 dagen vakantie, geen extreme kosten voor zorgverzekeringen, een factor 20 minder vuurwapen geweld, enz..
ASML verliest het dik van de kwakzalverpraatjes van Musk en de AI slop eromheen.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan was het qua wetenschap een stuk beter in Europa dan in de VS. Dat is helaas niet zo, al helemaal niet qua tech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |