abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2026 @ 19:33:41 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221371453
Nog twee Amerikaanse militairen de dood ingejaagd door Trump met z’n debiele oorlog
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221371464
When Canada has a fire that devastates communities and families: The U.S, "keep your smoke to yourself Canada you ruined our beach day."
When the U.S has a devastating fire: Canada sends firefighters, hydro trucks, fire engines, and water bombers to help.
Canadians have died fighting YOUR fires.

https://bsky.app/profile/jefftrnka.bsky.social/post/3mquulqomkk2l

Het verschil van reageren: grote branden in Californië, Canada en Mexico schieten te hulp. Grote branden in Canada, USA …
Ik zou me rot schamen als Amerikaan.
pi_221371478
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee je zult mij niet veel met polls zien schermen. Als ik bijvoorbeeld zeg dat Al Sayed een goede keuze voor Michigan is, dan gaat het er niet zozeer om of die voor of achterligt in de polls. Het gaat om beleid waar de kandidaat voor wil staan. Beleid zegt iets over politiek, een poll niet. Geld uit de politiek halen en medicare for all zijn no-brainers.
Je bewijst precies mijn punt. Leuk allemaal, maar je moet wel verkiezingen winnen om beleid te maken.

Het is trouwens El-Sayed. En je vindt hem een goede keuze omdat hij roept wat je wil horen. Of stemmers in Michigan dat ook willen horen is niet interessant voor je.
  zaterdag 18 juli 2026 @ 19:38:02 #204
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221371483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
When Canada has a fire that devastates communities and families: The U.S, "keep your smoke to yourself Canada you ruined our beach day."
When the U.S has a devastating fire: Canada sends firefighters, hydro trucks, fire engines, and water bombers to help.
Canadians have died fighting YOUR fires.

https://bsky.app/profile/jefftrnka.bsky.social/post/3mquulqomkk2l

Het verschil van reageren: grote branden in Californië, Canada en Mexico schieten te hulp. Grote branden in Canada, USA …
Ik zou me rot schamen als Amerikaan.
Even wachten op de MAGA-webcare in de persoon van @Chivaz of @epicbeardman, die jou precies gaan uitleggen, waarom dit twee heel andere situaties zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 18 juli 2026 @ 19:38:20 #205
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_221371486
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:33 schreef Szura het volgende:
Nog twee Amerikaanse militairen de dood ingejaagd door Trump met z’n debiele oorlog
[ x ]
Ik ben bang een ernstig gebrek aan testosteron. Met voldoende testosteron was dit nooit gebeurd
pi_221371659
quote:
18s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Even wachten op de MAGA-webcare in de persoon van @:Chivaz of @:epicbeardman, die jou precies gaan uitleggen, waarom dit twee heel andere situaties zijn.
Een van de twee heb ik ruim een jaar geleden geblokt. Er is maar een bepaalde hoeveelheid bloeddrukverhogende onzin vol spel- en stijlfouten die ik per dag aan kan. Mijn kwaliteit van leven is er beslist door vooruit gegaan. De ander zie je hier gelukkig niet zo veel meer.
  zaterdag 18 juli 2026 @ 23:01:45 #207
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221373439
quote:
Jesse Watters says America may have to "burn a few bridges" to take Greenland, reminds viewers we "dropped A-bombs on Japan" and we’re still allies! 😲
Fox News host Jesse Watters has a message for Americans worried about Donald Trump's threats toward Denmark: Get over it.
"If we have to burn down a few bridges with Denmark to take Greenland, we're big boys," Watters declared.
His evidence? "We dropped A-bombs on Japan, and now they're our top ally in the Pacific."
Watters was explaining why Americans shouldn't care about torching relationships with longtime allies if Trump wants something they have. He summed up the philosophy in four words:
"We don't need friends."
Denmark has been an American ally for generations. Watters reduced that relationship to a bridge that can simply be burned whenever Trump decides he wants what's on the other side, then we can "maybe build a big beautiful new one for the next generation." (Sounds iffy.)
He also forgets that taking Greenland would constitute an attack on NATO, plunging the US-founded organization that has safeguarded security in Europe for 80 years into an existential crisis.
For generations, American presidents, diplomats and military leaders have treated alliances as one of the country’s greatest sources of strength.
Watters may have been a history major in school, but we think he ditched class once too often. His complete dismissal of American's legacy of alliances and reducing Denmark’s decades of friendship with the United States to a bridge Trump can burn on his way to taking Greenland is breathtakingly and stupid and dangerous at the same time.
Watters states plainly that alliances don't really matter because countries eventually fall in line. It’s the diplomacy of burning your bridge, taking what you want, and maybe building a new bridge later.
He totally misses the lesson of the last century that powerful nations treating weaker countries as property to be seized does not create strength but arms races, broken alliances, and wars that spiral beyond anyone’s control.
Two world wars taught the world what happens when bullying replaces diplomacy, which is precisely why NATO and the broader postwar alliance system were built in the first place.
Watters treats all of that history as dead weight. In his telling, friendship is childish, diplomacy is weakness, and an ally’s sovereignty is just another obstacle between Donald Trump and something he wants.
This is also far from the first time Watters has revealed how ugly his instincts are. He has joked about rape, sneered at women, celebrated cruelty, and now dismisses the alliances that have helped prevent another global catastrophe.
Watters is not merely provocative. He is a profoundly unserious man with a dangerous microphone.
Volkomen normaal, natuurlijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221373475
Ziek. Advies: Opname in gesloten inrichting.
pi_221373992
Haha het is ergens wel prachtig, hoor. Dat in Amerika het leger nog steeds hoog staat qua respect. Terwijl je als soldaat gewoon een good boy bent voor de elite. Mega fit zijn, en dan sterven door een drone/raket, omdat de huidige elite je op avontuur stuurde.

Zo cute. O+ O+ O+
  zondag 19 juli 2026 @ 03:06:21 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221375346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 23:25 schreef theunderdog het volgende:
Haha het is ergens wel prachtig, hoor. Dat in Amerika het leger nog steeds hoog staat qua respect. Terwijl je als soldaat gewoon een good boy bent voor de elite. Mega fit zijn, en dan sterven door een drone/raket, omdat de huidige elite je op avontuur stuurde.

Zo cute. O+ O+ O+
Of overleven en absoluut de tering krijgen met je mentale en lichamelijke klachten. Hulp is fraude.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juli 2026 @ 07:09:03 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221375453
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 23:25 schreef theunderdog het volgende:

Zo cute. O+ O+ O+
Good boys voor de elite en slaven voor Israël.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221375557
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 18:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Jezus, die landen hebben niet eens een idee wat antifa überhaupt is en wat ze doen
Beweer je nou dat die landen dom zijn :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221375566
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 08:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Beweer je nou dat die landen dom zijn :D
Die landen hebben andere zaken aan hun hoofd. Cuba wat op dit moment een moderne vorm van belegering ondergaat doordat ze van brandstoffen afgesneden worden. Waarvan ik me verbaas dat er hier door de international gemeenschap niet meer aandacht op gevestigd wordt.
pi_221375879
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 03:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of overleven en absoluut de tering krijgen met je mentale en lichamelijke klachten. Hulp is fraude.
Hahaha ja prachtig.
  zondag 19 juli 2026 @ 12:19:03 #215
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221377515
Ben benieuwd of Trump zich gaat bemoeien met de uitlevering van de Tate-broertjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 juli 2026 @ 13:04:40 #216
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221377762
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 03:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hoho wacht eens even, je mag toch uitkijken naar ieder public en sporting event waarin de vlag gehesen wordt en waarbij een vol stadion zichzelf op de borst klopt hoeveel respect ze hebben voor hun veteranen en welke dankbaarheid ze hen verschuldigd zijn.
Je kan nog steeds de tering krijgen met je mentale en lichamelijke klachten natuurlijk.

Alles voor de bühne en om er zelf een goed gevoel over te krijgen.
  zondag 19 juli 2026 @ 13:39:23 #217
37150 livelink
pi_221378241
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Hoho wacht eens even, je mag toch uitkijken naar ieder public en sporting event waarin de vlag gehesen wordt en waarbij een vol stadion zichzelf op de borst klopt hoeveel respect ze hebben voor hun veteranen en welke dankbaarheid ze hen verschuldigd zijn.
Je kan nog steeds de tering krijgen met je mentale en lichamelijke klachten natuurlijk.

Je moet wel zelf de reiskosten betalen, natuurlijk.
  zondag 19 juli 2026 @ 13:51:05 #218
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221378598
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:19 schreef livelink het volgende:
Ben benieuwd of Trump zich gaat bemoeien met de uitlevering van de Tate-broertjes.
Dat was wel mijn eerste gedachte toen ik dat las ja.
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 19 juli 2026 @ 14:40:11 #219
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221379170
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221379372
Sooo…dat is duidelijk 😂
  zondag 19 juli 2026 @ 15:12:54 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221379557
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 13:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Als je blijft herhalen dat het helden zijn, willen meer jongens het leger in. De burgers moeten ze bijna als Goden behandelen, klappen als ze in de buurt zijn, maar in het Witte Huis vinden ze je een blok aan het been.
  zondag 19 juli 2026 @ 15:15:12 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221379588
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:19 schreef livelink het volgende:
Er was een tijd, zelfs voor 'woke', dat je met dat soort dingen aan je broek ook je bekendheid te grabbel gooide, maar ik vraag mij af of zijn kijkers het iets deert. Veel daarvan roepen hard dat onze vrouwen beschermd moeten worden door de sterke man, maar ondertussen vormen ze zelf een groot gevaar voor menig vrouw.
pi_221379925
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er was een tijd, zelfs voor 'woke', dat je met dat soort dingen aan je broek ook je bekendheid te grabbel gooide, maar ik vraag mij af of zijn kijkers het iets deert. Veel daarvan roepen hard dat onze vrouwen beschermd moeten worden door de sterke man, maar ondertussen vormen ze zelf een groot gevaar voor menig vrouw.
De anti-woke paradox. Vrouwenrechten, maar liever niet.

Ondertussen zit er onder de motorkap van de hele anti-empathie-beweging vooral een hoop mafia afval wat de container uit komt drijven omdat we met zn allen te lui zijn geworden om echt te innoveren op het gebied van leefbaarheid en taxatie.
  zondag 19 juli 2026 @ 17:06:02 #224
37150 livelink
pi_221381283
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou, als je dit stuk ook leest https://www.nu.nl/klimaat(...)d-ga-niet-terug.html

Ik wist het natuurlijk wel, maar als je het zo weer zwart op wit ziet ;(

quote:
Merkte u ook veranderingen in uw werk?

"Ja. Op 20 januari kwam het ene presidentiële decreet na het andere. De regering verbood de erkenning van trans personen en non-binaire mensen, die onderdeel waren van onze onderzoeksgroep."

"We kregen instructies bepaalde woorden van onze website te halen, zoals 'diversiteit', 'gelijkheid', 'vaccinaties', 'vrouw' en 'klimaatverandering'. De 'verboden woorden' mochten ook niet meer worden gebruikt in subsidieaanvragen."
Vrouw een 'verboden woord'
pi_221381513
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Nou, als je dit stuk ook leest https://www.nu.nl/klimaat(...)d-ga-niet-terug.html

Ik wist het natuurlijk wel, maar als je het zo weer zwart op wit ziet ;(
[..]
Vrouw een 'verboden woord'
quote:
"Er heerste paniek. We hebben psychologen ingeschakeld om studenten te helpen dealen met de situatie en vroegen collega's soepeler om te gaan met deadlines. Sommige studenten hadden het heel zwaar."
:')

Die decreten van Trump zijn over het algemeen natte scheten en absurd, maar van dit soort personen hoef je ook niets aan te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')