Vieze verkrachting van het origineelquote:Op zondag 12 juli 2026 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
Waarschijnlijk kutmuziek, maar ik zal het nooit weten want ik heb namelijk niet geklikt.
Goedemorgenquote:
Ik vind dit alsof je een Hitler snorretje op de Mona Lisa kwakt en er dan nog trots op bent ookquote:Op zondag 12 juli 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak gewoon mag hebben qua muziek, origineel of remix, ieder zijn ding.
Zoveel remixen die ik ook niet tof vind, gewoon niet luisteren dan. Geldt ook voor eventuele originele versies.![]()
Bij een nummer wat ik niet leuk vind beeld ik uit dat ik een radio naar buiten pleur of stop soms zelfs mijn vingers in mijn oren of loop gewoon weg.
Nou zeg, dat gaat weer een beetje ver hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit alsof je een Hitler snorretje op de Mona Lisa kwakt en er dan nog trots op bent ook
quote:
Middag.quote:
Ik vind ook dat alle mannen dat mogenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak gewoon mag hebben
Toch niet door het muziek gedoe he.quote:
Seksistische lul.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat alle mannen dat mogen
Morguh Domnivoorquote:
Chocoquote:Op zondag 12 juli 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak gewoon mag hebben qua muziek, origineel of remix, ieder zijn ding.
Zoveel remixen die ik ook niet tof vind, gewoon niet luisteren dan. Geldt ook voor eventuele originele versies.![]()
Bij een nummer wat ik niet leuk vind beeld ik uit dat ik een radio naar buiten pleur of stop soms zelfs mijn vingers in mijn oren of loop gewoon weg.
Realistischquote:
Ieder zijn mening.quote:
Gaan we in cirkels werken vandaag?quote:
Hey stig.quote:
Heb jij liever een vierkant dan?quote:
Chocotjequote:
quote:
Nog op je motor rond gereden?quote:
Ja ik ga eerst zo zelf even fietsen en dan haak ik het laatste stuk weer inquote:
Hey Stigquote:
En las ik nou dat jij komende week veel gaat fietsen met die hitte? Voor je plezier?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:32 schreef pullup het volgende:
Dit vind die Bison er van
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100156830_7722561b
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En las ik nou dat jij komende week veel gaat fietsen met die hitte? Voor je plezier?
Smoepsiequote:
Met dit weer niet nee. Wordt pas volgende week denk ikquote:
Ik dacht nog even dat hij ging ontsnappen maar deze bizonwads wel een volhoudertjequote:Op zondag 12 juli 2026 11:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik snap nooit waarom mensen in de buurt van zo'n groot beest blijven, dan vraag je erom.
Ok, ik hoop voor jou dat het dan bij 30 graden blijft.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.
Gaat volgens de laatste berichten niet meer dan 30 graden worden ( het is er nu 40) endat vind ik helemaal ok
Mooi tripje weer,quote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.
Gaat volgens de laatste berichten niet meer dan 30 graden worden ( het is er nu 40) endat vind ik helemaal ok
Dank je wel, gaat vast lukkenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik hoop voor jou dat het dan bij 30 graden blijft.
En fijne vakantie alvast.
Dus na deze komende week dan want ik las dat het vanaf dinsdag weer gruwelijk warm wordt.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met dit weer niet nee. Wordt pas volgende week denk ik
Thanksquote:
Ik gaf de bizon groot gelijk, ben je lekker aan het chillen, staan er mensen een beetje te kijken naar je.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht nog even dat hij ging ontsnappen maar deze bizonwads wel een volhoudertje
Het enige wat hij deed was een foto maken, dan is dit wel een erg harde straf hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gaf de bizon groot gelijk, ben je lekker aan het chillen, staan er mensen een beetje te kijken naar je.![]()
En dan denken dat je met die leeftijd een bizon kan ontwijken.Daarom gewoon weg wezen als er wilde dieren in de buurt zijn.
Tot ie het gemiddelde amerikaanse gezin tegen komt ......quote:Op zondag 12 juli 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gaf de bizon groot gelijk, ben je lekker aan het chillen, staan er mensen een beetje te kijken naar je.![]()
En dan denken dat je met die leeftijd een bizon kan ontwijken.Daarom gewoon weg wezen als er wilde dieren in de buurt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Vorige week ben ik wel geweest, dat kloptquote:Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus na deze komende week dan want ik las dat het vanaf dinsdag weer gruwelijk warm wordt.![]()
Afgelopen week viel het toch wel mee dacht ik, alhoewel ik weinig buiten ben geweest en hierboven is het sowieso tyfusheet.
Tja, gewoon weg wezen bij wilde dieren is mijn mening, je weet niet wat ze gaan doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige wat hij deed was een foto maken, dan is dit wel een erg harde straf hoor.
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot ie het gemiddelde amerikaanse gezin tegen komt ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:
Maar je mag daar gewoon lopen en zolang je afstand kan houden gaat het meestal goed. Is hier ook zo bij loslopende runderen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, gewoon weg wezen bij wilde dieren is mijn mening, je weet niet wat ze gaan doen.
Ik weet het en ik weet ook van die loslopende runderen, als ik ze zag liep ik iig de andere kant op.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je mag daar gewoon lopen en zolang je afstand houden gaat het meestal goed. Is hier ook zo bij loslopende runderen.
Waar is de vrouw uit het filmpje en hoe is het met die man afgelopen?
Die vrouw was wat snellerquote:Op zondag 12 juli 2026 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je mag daar gewoon lopen en zolang je afstand kan houden gaat het meestal goed. Is hier ook zo bij loslopende runderen.
Waar is de vrouw uit het filmpje en hoe is het met die man afgelopen?
Hey Haags.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:44 schreef Haags het volgende:
Ik hou van de muziek van Bob Marley
Vond de film over hem op Netflix trouwens ook wel goed.
Zo werkte dat ........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo werkte dat ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Ik dacht die bizon gaat lekker op zijn rug rollen, maar nee, anders kwam hij niet overeind.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:32 schreef pullup het volgende:
Dit vind die Bison er van
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100156830_7722561b
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo werkte dat ........Ja ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Zijn ook andere versies van,quote:
Ja die cowboys waren niet perse de fijnste mensenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ook andere versies van,
alleen dan zijn de bisons vervangen door indi...........
ftfyquote:Op zondag 12 juli 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die cowboysmoordenaars waren niet perse de fijnste mensen
Geen airco?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, het is warm,
en ben er nu al klaar mee ..........
Neequote:
Thx,quote:
Gaatje in je schild boren een optie?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hier wordt het ook tijd voor een airco 🥵
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,
zal wel weer goed komen.
En zo niet ben ik onlevend, en boeit het ook niet meer.
Niet alles....quote:Op zondag 12 juli 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook nog tegen @:Kissingbird
Iets met vis?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook nog tegen @:Kissingbird
Dat zeg ik, visquote:
Gelukkig hebben ze de filmpjes nog. Voor als t thuisfront t niet gelooft.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
Meer over die bizonaanval:
https://nos.nl/artikel/26(...)anval-in-yellowstone
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
Dus eigenlijk de TDF route deze dagenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een mooie vluchtquote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
Ja die rijden er al een hele week in rondquote:
Dat is geen disney versiequote:Op zondag 12 juli 2026 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
He, er komt een nieuwe Robin Hood film,
iets meer duistere insteek wel ........
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig niet?quote:
Ja die zouden van Dracula nog een schatje kunnen makenquote:
Hebben ze al gedaan geloof ik,quote:Op zondag 12 juli 2026 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zouden van Dracula nog een schatje kunnen maken
Zag er iets van jaquote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef pullup het volgende:
Komt overigens een nieuwe versie van de Odyssee binnenkort waar ik ook veel van verwacht
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef pullup het volgende:
Komt overigens een nieuwe versie van de Odyssee binnenkort waar ik ook veel van verwacht
Zou leuk zijn maar dan ben ik al op weg naar Frankrijkquote:Op zondag 12 juli 2026 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.
F&S / The Odyssey (Christopher Nolan) 17 juli 2026
Maar uh, Leonardo komtquote:Op zondag 12 juli 2026 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar dan ben ik al op weg naar Frankrijk
Vraag maar een handtekening voor mequote:
Naar Amsterdam he, om te dingesen bij Ajaxquote:
Heel nice gedaanquote:
Ja echt wel ... iedereen weet dat ie het wil gaan doen en ze lieten de kopgroep ook niet echt gaan maar kwamen dus toch gewoon tekort ...quote:
Zag hem net ook ja,quote:Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef pullup het volgende:
Dat was niet zo handig
Las pas hoe lang de gemiddelde levensduur van een nieuwe russische soldaat aan het front is,quote:Op zondag 12 juli 2026 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar moeten ze er meer van recruteren
Ik las iets van 12 min ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las pas hoe lang de gemiddelde levensduur van een nieuwe russische soldaat aan het front is,
vond het best indrukwekkend wel
Net genoeg om een peukie op te rokenquote:
En gelijktijdig een plasje doen.quote:
En dan lekker een drone happenquote:
Ga mee naar Leeuwardenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.
F&S / The Odyssey (Christopher Nolan) 17 juli 2026
Dank, het was dus geen vrouw maar zn kleinzoon en ze hielden keurig afstand en bleven rustig.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
Wanneer vertrek je eigenlijk? Morgen?quote:
De dag dat er geen daily birds zijn .... zo simple is itquote:Op maandag 13 juli 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je eigenlijk? Morgen?
Vrijdagquote:Op maandag 13 juli 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je eigenlijk? Morgen?
Morguhquote:
quote:
Ja dat is zeker lekker.quote:Op maandag 13 juli 2026 07:49 schreef pullup het volgende:
Ook wel eens lekker om er een uurtje langer in te kunnen blijven
Las het jaquote:
"IAN, FREEZE!"quote:
quote:
Zijn die dino's toch niet zo dodelijk?quote:Op maandag 13 juli 2026 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is ook alweer bijna 80 geworden.
Of hij was toch niet te vretenquote:Op maandag 13 juli 2026 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die dino's toch niet zo dodelijk?
Enige manier om daar achter te komen is eerst proeven toch?quote:
Ah dat kreeg ik net op mijn Insta te zien dusquote:Op maandag 13 juli 2026 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is dan zijn topic…
NWS / Shorttracker weer terecht #2
De nws topics hier worden steeds triester.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is dan zijn topic…
NWS / Shorttracker weer terecht #2
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nws topics hier worden steeds triester.
Kom er steeds minder
Dan is dat topic een uitzondering ....quote:Op maandag 13 juli 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Dit topic valt mee.
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
Mitch McConnell is er ook weer, zo wordt beweerd.
[ afbeelding ]
Maar op deze foto lijkt hij opeens 10 jaar jonger.
Ach jeequote:
Neequote:
Klinkt goed, ik had een tomatensoepje met een broodje roombrie maar die soap was deze keer uit een zakquote:
Jaaa dat was het!quote:Op maandag 13 juli 2026 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kende hem vooral van Reilly.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het Iran lukken om Trump af te slachten?
https://www.nu.nl/buitenl(...)aag-te-isoleren.html
Die pisvlek is gevaarlijk, zelfs tegen internationale organisaties ......quote:Op maandag 13 juli 2026 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]Wat heeft dat hier mee van doen?
Het is wel weer Trump ten voeten uit
Vaak wel verhalen met allerlei twists jaquote:Op maandag 13 juli 2026 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mooiste meisje van de klas nu,
toch een apart verhaal wel dit ..........
Deze is opgevoed als Jehova's.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Vaak wel verhalen met allerlei twists ja
Wat een halve zoolquote:Op maandag 13 juli 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak nemen jullie 'per ongeluk' een zeer giftige (mogelijk dodelijk) schorpioen in je handtasje mee naar huis vanaf je vakantie?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-mee-in-handtas.html
Idd, neem dan een parkiet mee.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Duif met zelfmoordgedachten?Dat was niet zo slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik ben ooit door een schorpioen gestoken en ik raad dit af.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak nemen jullie 'per ongeluk' een zeer giftige (mogelijk dodelijk) schorpioen in je handtasje mee naar huis vanaf je vakantie?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-mee-in-handtas.html
Was je zo gemeen tegen hem?quote:Op maandag 13 juli 2026 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een schorpioen gestoken en ik raad dit af.
Mess around and find outquote:Op maandag 13 juli 2026 23:14 schreef drakin het volgende:
Ik ben nooit door een schorpioen gestoken en raad dit aan
Awquote:Op maandag 13 juli 2026 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar die schorpioen dacht daar kennelijk anders over.
Ik ook nog nooit, wordt tijd voor een clubje.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:14 schreef drakin het volgende:
Ik ben nooit door een schorpioen gestoken en raad dit aan
Mag ik lid worden?quote:Op maandag 13 juli 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, wordt tijd voor een clubje.
Om niet gestoken te wordenquote:
Dat telt ookquote:Op maandag 13 juli 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben wel tegelijk door veel wespen gestoken. Telt dat?
Mocht jij toen ook naar het ziekenhuis?quote:Op maandag 13 juli 2026 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat telt ook![]()
Daar heb ik ook ervaring mee. Dat was pijnlijker dan die ene schorpioen.
Nee. Ik werd een beetje rillerig. Verder viel het mee.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht jij toen ook naar het ziekenhuis?
Ja, moest een nachtje blijven zelfs.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik werd een beetje rillerig. Verder viel het mee.
Jij wel dus?
Ja. Sommigen reageren er erger op.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, moest een nachtje blijven zelfs.
Ze vonden 25 steken teveel.
Al had ik er weinig last van.
Vriend van me had er iets minder, maar die reageerde wel veel erger.
Dus ach. Het was grappig in dat ziekenhuis na een paar uur.
18 is redelijk veel wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Sommigen reageren er erger op.
Ik had er 18.
Toen ik door die schorpioen was gestoken kreeg ik antihistaminetabletten. Na een uur of twee trok het weg.
Hij gaat best goed de laatste dagenquote:
quote:
Er ging 1 vol op 3 gastjes...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:20 schreef pullup het volgende:
Laatste run alweer
Middag Marcbquote:
De rechter tochquote:
Hij was toch echt hoor. Kijk maar...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
Mitch is in goed gezelschap![]()
[ afbeelding ]
Heb nog nooit van die man gehoord of gezien alleen hierquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was toch echt hoor. Kijk maar...
[ afbeelding ]
Eén of andere senator die interessant doet omdat hij gevallen is. ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die man gehoord of gezien alleen hier
Daar mis je niets aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die man gehoord of gezien alleen hier
O op die manier, een zielepietje dusquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén of andere senator die interessant doet omdat hij gevallen is. ofzo
Gelukkig maarquote:
quote:Bedrijf in Amsterdam onderzoekt hoe lunchwandeling kon eindigen in het jaar 1652
Een Amsterdams bedrijf is een intern onderzoek gestart nadat een groep collega's tijdens de lunchwandeling onverwachts in het jaar 1652 bleek te zijn beland. Hoe het precies heeft kunnen gebeuren, is nog onduidelijk. "Ik had eerst niets door", vertelt collega Janneke. "Maar toen we op de Dam aankwamen, zag ik ineens een gebouw dat ik niet herkende en viel het mij opeens op dat niemand merkkleding droeg. Er liep ook een gast voorbij met een zwarte hoed en een pofbroek. Toen viel het kwartje."
Voor collega Boris waren vooral de paard en wagen doorslaggevend. "Een bro op een paard riep naar me dat ik 'aan den kant moescht'. Dat is toch anders dan iemand op een fatbike die je een middelvinger geeft."
Ik zou er heel graag willen kijken rond die tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou lekker daar blijven.
[ afbeelding ]
Ziet er mooier uit dan nu.
Ja oke. Al vrees ik dat het ons beide tegenvalt hoe zo'n open riool werkte in die tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Naar de huidige standaarden is het nog steeds smerig.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke. Al vrees ik dat het ons beide tegenvalt hoe zo'n open riool werkte in die tijd.
En dan 1 met cholera, tyfus etc erin.
Gelukkig ruik je dat niet nee. Zou wel bijzonder worden in musea andersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat ruik je allemaal niet op oude schilderijen![]()
In 1987 werd het laatste huis in Amterdam op de riolering aangesloten, net toen Amsterdamned werd opgenomen. De laatste woonboot in 2017. En dat is slechts officieel…
Toy storyquote:
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook nietquote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien, weet alleen dat in de Amerikaanse versie Tom Hanks de stem van Woody heeft ingesprokenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook niet
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook niet
Die moet je zien, ze zijn echt heel leuk. Ik wil ook naar deze nieuwequote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Is prima te doen als je andere delen niet kentquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Andorra?quote:
En San Marino met 11-1 van Spanjequote:
Ja misschien moeten we dat de kwalies alleen voor de lagere op de ranking doen ..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, straks doen er 64 landen mee. Krijg je nog meer leuke partijen.
Nog zo'n onzinnig idee van die corrupte ***********quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, straks doen er 64 landen mee. Krijg je nog meer leuke partijen.
Ja nog meer wedstrijden, een nog voller programma voor de spelers met alleen maar meer en meer geld voor de FIFAquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n onzinnig idee van die corrupte ***********
Nog meer wedstrijden die het aankijken niet waard zijn ...........quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog meer wedstrijden, een nog voller programma voor de spelers met alleen maar meer en meer geld voor de FIFA
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflandenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer wedstrijden die het aankijken niet waard zijn ...........
Bij het hockey hebben ze meerdere EK's. Voor A, B en C landen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflanden
Zoiets hebben ze ook al voor het voetbal toch in Europa... of iig die verschillende groepen op basis van sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij het hockey hebben ze meerdere EK's. Voor A, B en C landen.
Daar kan je dus degraderen en promoveren. Geeft wel meer gelijkwaardige wedstrijden.
MIsschien iets voor het voetbal wel.
In dat nieuwe ding dat nog niet echt serieus genomen wordt ja .......quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze ook al voor het voetbal toch in Europa... of iig die verschillende groepen op basis van sterkte
Ik volg het allemaal niet meer... Maar bij Frankrijk lukt het vandaag niet ... Dus ok dam maar voor Spanje dat ze de finale mogen winnen van Engelandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dat nieuwe ding dat nog niet echt serieus genomen wordt ja .......
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflanden
Leider helaas Mario Maak je nog wel kans op een prijs?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟
Schadequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟
Nee misschien nog 5 Bonus wanneer Mbappe nog tore maktquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Leider helaas Mario Maak je nog wel kans op een prijs?
Die kans was vandaag niet heel groot meerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had graag Noorwegen zien winnen in de finale
Ik gun het je Bossiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schade
Ik maak op het werk nog steeds kans.
Sta tweede met Spanje als WM
Spanje heeft terecht gewonnen vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer... Maar bij Frankrijk lukt het vandaag niet ... Dus ok dam maar voor Spanje dat ze de finale mogen winnen van Engeland
Dat gaat niet lukken meerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee misschien nog 5 Bonus wanneer Mbappe nog tore makt
Waarom niet?quote:
Nog zo'n nutteloze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja wacht ... er is nog een wedstrijd om de 3e plek
Het is all about the money .... bet bet betquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n nutteloze wedstrijd.
Maar ja, hij is er wel.
Nou is die wedstrijd er al heel lang,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is all about the money .... bet bet bet
Dat gaat niet lukken ... alhoewel topscorer ??? Wan tegen Spanje verliezen zequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
Ja ik ben maar te veer achter op 20 van 28 spelers
Ik will zien hoevelter ik op ein ben
De vent de op 1 is heeft Kane en England wereldmeister maar dat is nog niet fertig
Ja en bij veel sporten wordt die niet meer gespeeld..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is die wedstrijd er al heel lang,
zelfs voordat geld de grote factor was .....
En terecht, nutteloze wedstrijd,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en bij veel sproten wordt die niet meer gespeeld..
Klopt ..troost wedstrijd ... maar er moet en nmr 3 op het podium ..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En terecht, nutteloze wedstrijd,
spelers hebben er ook zelden zin in
Maakt niet uit, Messi wordt topscorerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat is nog niet fertig frankrijk spelt nog 1 spel
De assists telen we nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mbappi staat nu op 1 ... 8 goals 3 assist Messi 8 en 2
En Harry Kane heeft er 6 en 1 @:mario390
De scheids was niet goed genoeg,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK . Messi speelt nog 2 wedstrijden maar heeft in zn laatste al niet meer gescoord
Ja wel herkenbaar.... Spaanstalig en ik zag wel wat verschillen in zn beoordelingen ... maar goed Spanje was beter..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De scheids was niet goed genoeg,
volgens deschamps ........
Vond het echt meevallen. Frankrijk had ook rood moeten hebben ..quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar.... Spaanstalig en ik zag wel wat verschillen in zn beoordelingen ... maar goed Spanje was beter..
Maar het was een matige wedstrijd
Nee geen rood gezien ... (2x geel doel je waarschijnlijk op)quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het echt meevallen. Frankrijk had ook rood moeten hebben ..
Nee, roodquote:Op woensdag 15 juli 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen rood gezien ... (2x geel doel je waarschijnlijk op)
Hier in de buurt ook feestquote:Op woensdag 15 juli 2026 00:13 schreef chufi het volgende:
Is goed Marc.. Spanje door .. feest in Miami
Lijkt wel of ze zich verspreidenquote:
Waar was Wilders toen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren hier al zon 400 jaar terug ....
Hoi Dotquote:Op woensdag 15 juli 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
morguh pullup, lekker een bakkie pleur in de vroege ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |