Nog meer wedstrijden die het aankijken niet waard zijn ...........quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog meer wedstrijden, een nog voller programma voor de spelers met alleen maar meer en meer geld voor de FIFA
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflandenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer wedstrijden die het aankijken niet waard zijn ...........
Bij het hockey hebben ze meerdere EK's. Voor A, B en C landen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflanden
Zoiets hebben ze ook al voor het voetbal toch in Europa... of iig die verschillende groepen op basis van sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij het hockey hebben ze meerdere EK's. Voor A, B en C landen.
Daar kan je dus degraderen en promoveren. Geeft wel meer gelijkwaardige wedstrijden.
MIsschien iets voor het voetbal wel.
In dat nieuwe ding dat nog niet echt serieus genomen wordt ja .......quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze ook al voor het voetbal toch in Europa... of iig die verschillende groepen op basis van sterkte
Ik volg het allemaal niet meer... Maar bij Frankrijk lukt het vandaag niet ... Dus ok dam maar voor Spanje dat ze de finale mogen winnen van Engelandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dat nieuwe ding dat nog niet echt serieus genomen wordt ja .......
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflanden
Leider helaas Mario Maak je nog wel kans op een prijs?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟
Schadequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟
Nee misschien nog 5 Bonus wanneer Mbappe nog tore maktquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Leider helaas Mario Maak je nog wel kans op een prijs?
Die kans was vandaag niet heel groot meerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had graag Noorwegen zien winnen in de finale
Ik gun het je Bossiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schade
Ik maak op het werk nog steeds kans.
Sta tweede met Spanje als WM
Spanje heeft terecht gewonnen vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer... Maar bij Frankrijk lukt het vandaag niet ... Dus ok dam maar voor Spanje dat ze de finale mogen winnen van Engeland
Dat gaat niet lukken meerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee misschien nog 5 Bonus wanneer Mbappe nog tore makt
Waarom niet?quote:
Nog zo'n nutteloze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja wacht ... er is nog een wedstrijd om de 3e plek
Het is all about the money .... bet bet betquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n nutteloze wedstrijd.
Maar ja, hij is er wel.
Nou is die wedstrijd er al heel lang,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is all about the money .... bet bet bet
Dat gaat niet lukken ... alhoewel topscorer ??? Wan tegen Spanje verliezen zequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
Ja ik ben maar te veer achter op 20 van 28 spelers
Ik will zien hoevelter ik op ein ben
De vent de op 1 is heeft Kane en England wereldmeister maar dat is nog niet fertig
Ja en bij veel sporten wordt die niet meer gespeeld..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is die wedstrijd er al heel lang,
zelfs voordat geld de grote factor was .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |