Ik zou er heel graag willen kijken rond die tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou lekker daar blijven.
[ afbeelding ]
Ziet er mooier uit dan nu.
Ja oke. Al vrees ik dat het ons beide tegenvalt hoe zo'n open riool werkte in die tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Naar de huidige standaarden is het nog steeds smerig.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke. Al vrees ik dat het ons beide tegenvalt hoe zo'n open riool werkte in die tijd.
En dan 1 met cholera, tyfus etc erin.
Gelukkig ruik je dat niet nee. Zou wel bijzonder worden in musea andersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat ruik je allemaal niet op oude schilderijen![]()
In 1987 werd het laatste huis in Amterdam op de riolering aangesloten, net toen Amsterdamned werd opgenomen. De laatste woonboot in 2017. En dat is slechts officieel…
Toy storyquote:
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook nietquote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien, weet alleen dat in de Amerikaanse versie Tom Hanks de stem van Woody heeft ingesprokenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook niet
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook niet
Die moet je zien, ze zijn echt heel leuk. Ik wil ook naar deze nieuwequote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Is prima te doen als je andere delen niet kentquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Andorra?quote:
En San Marino met 11-1 van Spanjequote:
Ja misschien moeten we dat de kwalies alleen voor de lagere op de ranking doen ..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, straks doen er 64 landen mee. Krijg je nog meer leuke partijen.
Nog zo'n onzinnig idee van die corrupte ***********quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, straks doen er 64 landen mee. Krijg je nog meer leuke partijen.
Ja nog meer wedstrijden, een nog voller programma voor de spelers met alleen maar meer en meer geld voor de FIFAquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n onzinnig idee van die corrupte ***********
Nog meer wedstrijden die het aankijken niet waard zijn ...........quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog meer wedstrijden, een nog voller programma voor de spelers met alleen maar meer en meer geld voor de FIFA
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflandenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer wedstrijden die het aankijken niet waard zijn ...........
Bij het hockey hebben ze meerdere EK's. Voor A, B en C landen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflanden
Zoiets hebben ze ook al voor het voetbal toch in Europa... of iig die verschillende groepen op basis van sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij het hockey hebben ze meerdere EK's. Voor A, B en C landen.
Daar kan je dus degraderen en promoveren. Geeft wel meer gelijkwaardige wedstrijden.
MIsschien iets voor het voetbal wel.
In dat nieuwe ding dat nog niet echt serieus genomen wordt ja .......quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze ook al voor het voetbal toch in Europa... of iig die verschillende groepen op basis van sterkte
Ik volg het allemaal niet meer... Maar bij Frankrijk lukt het vandaag niet ... Dus ok dam maar voor Spanje dat ze de finale mogen winnen van Engelandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dat nieuwe ding dat nog niet echt serieus genomen wordt ja .......
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want soms spelen die leuker voetbal dan die overhypte proflanden
Leider helaas Mario Maak je nog wel kans op een prijs?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟
Schadequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaan mijn 5 bonuspunte vor wereldmeister Frankreich 😟
Nee misschien nog 5 Bonus wanneer Mbappe nog tore maktquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Leider helaas Mario Maak je nog wel kans op een prijs?
Die kans was vandaag niet heel groot meerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had graag Noorwegen zien winnen in de finale
Ik gun het je Bossiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schade
Ik maak op het werk nog steeds kans.
Sta tweede met Spanje als WM
Spanje heeft terecht gewonnen vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer... Maar bij Frankrijk lukt het vandaag niet ... Dus ok dam maar voor Spanje dat ze de finale mogen winnen van Engeland
Dat gaat niet lukken meerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee misschien nog 5 Bonus wanneer Mbappe nog tore makt
Waarom niet?quote:
Nog zo'n nutteloze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja wacht ... er is nog een wedstrijd om de 3e plek
Het is all about the money .... bet bet betquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n nutteloze wedstrijd.
Maar ja, hij is er wel.
Nou is die wedstrijd er al heel lang,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is all about the money .... bet bet bet
Dat gaat niet lukken ... alhoewel topscorer ??? Wan tegen Spanje verliezen zequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
Ja ik ben maar te veer achter op 20 van 28 spelers
Ik will zien hoevelter ik op ein ben
De vent de op 1 is heeft Kane en England wereldmeister maar dat is nog niet fertig
Ja en bij veel sporten wordt die niet meer gespeeld..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is die wedstrijd er al heel lang,
zelfs voordat geld de grote factor was .....
En terecht, nutteloze wedstrijd,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en bij veel sproten wordt die niet meer gespeeld..
Klopt ..troost wedstrijd ... maar er moet en nmr 3 op het podium ..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En terecht, nutteloze wedstrijd,
spelers hebben er ook zelden zin in
Maakt niet uit, Messi wordt topscorerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat is nog niet fertig frankrijk spelt nog 1 spel
De assists telen we nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mbappi staat nu op 1 ... 8 goals 3 assist Messi 8 en 2
En Harry Kane heeft er 6 en 1 @:mario390
De scheids was niet goed genoeg,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK . Messi speelt nog 2 wedstrijden maar heeft in zn laatste al niet meer gescoord
Ja wel herkenbaar.... Spaanstalig en ik zag wel wat verschillen in zn beoordelingen ... maar goed Spanje was beter..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De scheids was niet goed genoeg,
volgens deschamps ........
Vond het echt meevallen. Frankrijk had ook rood moeten hebben ..quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar.... Spaanstalig en ik zag wel wat verschillen in zn beoordelingen ... maar goed Spanje was beter..
Maar het was een matige wedstrijd
Nee geen rood gezien ... (2x geel doel je waarschijnlijk op)quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het echt meevallen. Frankrijk had ook rood moeten hebben ..
Nee, roodquote:Op woensdag 15 juli 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen rood gezien ... (2x geel doel je waarschijnlijk op)
Hier in de buurt ook feestquote:Op woensdag 15 juli 2026 00:13 schreef chufi het volgende:
Is goed Marc.. Spanje door .. feest in Miami
Lijkt wel of ze zich verspreidenquote:
Waar was Wilders toen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren hier al zon 400 jaar terug ....
Hoi Dotquote:Op woensdag 15 juli 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
morguh pullup, lekker een bakkie pleur in de vroege ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |