Ik zou er heel graag willen kijken rond die tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou lekker daar blijven.
[ afbeelding ]
Ziet er mooier uit dan nu.
Ja oke. Al vrees ik dat het ons beide tegenvalt hoe zo'n open riool werkte in die tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Naar de huidige standaarden is het nog steeds smerig.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke. Al vrees ik dat het ons beide tegenvalt hoe zo'n open riool werkte in die tijd.
En dan 1 met cholera, tyfus etc erin.
Gelukkig ruik je dat niet nee. Zou wel bijzonder worden in musea andersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat ruik je allemaal niet op oude schilderijen![]()
In 1987 werd het laatste huis in Amterdam op de riolering aangesloten, net toen Amsterdamned werd opgenomen. De laatste woonboot in 2017. En dat is slechts officieel…
Toy storyquote:
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook nietquote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien, weet alleen dat in de Amerikaanse versie Tom Hanks de stem van Woody heeft ingesprokenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook niet
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar wil mijn dochter ook heen. Ze kent de eerdere delen niet, wij zelf ook niet
Die moet je zien, ze zijn echt heel leuk. Ik wil ook naar deze nieuwequote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Is prima te doen als je andere delen niet kentquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Andorra?quote:
En San Marino met 11-1 van Spanjequote:
Ja misschien moeten we dat de kwalies alleen voor de lagere op de ranking doen ..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, straks doen er 64 landen mee. Krijg je nog meer leuke partijen.
Nog zo'n onzinnig idee van die corrupte ***********quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, straks doen er 64 landen mee. Krijg je nog meer leuke partijen.
Ja nog meer wedstrijden, een nog voller programma voor de spelers met alleen maar meer en meer geld voor de FIFAquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n onzinnig idee van die corrupte ***********
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |