Vieze verkrachting van het origineelquote:Op zondag 12 juli 2026 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
Waarschijnlijk kutmuziek, maar ik zal het nooit weten want ik heb namelijk niet geklikt.
Goedemorgenquote:
Ik vind dit alsof je een Hitler snorretje op de Mona Lisa kwakt en er dan nog trots op bent ookquote:Op zondag 12 juli 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak gewoon mag hebben qua muziek, origineel of remix, ieder zijn ding.
Zoveel remixen die ik ook niet tof vind, gewoon niet luisteren dan. Geldt ook voor eventuele originele versies.![]()
Bij een nummer wat ik niet leuk vind beeld ik uit dat ik een radio naar buiten pleur of stop soms zelfs mijn vingers in mijn oren of loop gewoon weg.
Nou zeg, dat gaat weer een beetje ver hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit alsof je een Hitler snorretje op de Mona Lisa kwakt en er dan nog trots op bent ook
quote:
Middag.quote:
Ik vind ook dat alle mannen dat mogenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak gewoon mag hebben
Toch niet door het muziek gedoe he.quote:
Seksistische lul.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat alle mannen dat mogen
Morguh Domnivoorquote:
Chocoquote:Op zondag 12 juli 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn eigen smaak gewoon mag hebben qua muziek, origineel of remix, ieder zijn ding.
Zoveel remixen die ik ook niet tof vind, gewoon niet luisteren dan. Geldt ook voor eventuele originele versies.![]()
Bij een nummer wat ik niet leuk vind beeld ik uit dat ik een radio naar buiten pleur of stop soms zelfs mijn vingers in mijn oren of loop gewoon weg.
Realistischquote:
Ieder zijn mening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |