quote:
Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef Marsenal het volgende:Wat is er met de cast precies? Ik las wat weerstand op reddit over dat Helen van Troje gespeeld wordt door een
donkere juffrouw, gaat het daarom?Ik vind Matt Damon qua persoonlijkheod best goed passen in het karakter van Odysseus maar heb hem als acteur eigenlijk niet heel hoog zitten.
Verder ontzettend benieuwd naar deze film, ik ga ervoor naar de bioscoop.
Troy zou volgens veel bronnen in Turkije liggen ook al is men er niet helemaal over uit of het wel of niet fictief is.
Eliot page vroeger Ellen page speelt of Achilles of agamemnon Nolan heeft in een tweet gereageerd geen Klasieke muziek te gebruiken want dat is niet historisch accuraat, terwijl de acteurs met een zwaar amerikaans accent spreken, zie de scene met Tom Holland in de trailer, de reden nou ben ik van mening dat dit nogal krom overkomt als je de trailer bekijkt de reden waarom men vroeger veelal een brits accent gebruikten in dit soort films omdat dan dit soort films ( sword and sandals) wat beter uit de verf komt.
Het zit allemaal wat raar in elkaar en ben geen grote Nolan fan maar hij heeft een groot scala aan fans dus de film zal wel plus draaien maar ik ga er niet heen, Bij Troy zat het vol met bekende acteurs maar ik zag een Hector een chilles een Agamemnon een Odysseus etc etc..
Nu zie ik alleen de acteurs hey spider man hey Matt Damon hey die tuthola die echt overal nu voor gecast word wat doet die donkere madam daar...
Kijk even naar de cast plaatje er onder en dan naar waar het verhaal waar het over gaat een Griekse epos het klopt niet.... het voelt absoluut niet aan zoals een griekse epos..
Nou kan dit soort dingen wel eens goed uitvallen, En nu pak ik even Robin hood er bij uit de jaren 90 met kevinb Costner en Morgan freeman, ze maakten van freeman een fictief personage in het originele verhaal met een complete achtergrond.
Nu pakken ze bestaande personages en geeft het een ander kleurtje..

btw Matt Damon vind ik zeker geschikt voor de film Patterson prima keuze, die gast van de punisher prima maar veel anderen... neh...of meh of.. he wat?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!