Het enige wat hij deed was een foto maken, dan is dit wel een erg harde straf hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gaf de bizon groot gelijk, ben je lekker aan het chillen, staan er mensen een beetje te kijken naar je.![]()
En dan denken dat je met die leeftijd een bizon kan ontwijken.Daarom gewoon weg wezen als er wilde dieren in de buurt zijn.
Tot ie het gemiddelde amerikaanse gezin tegen komt ......quote:Op zondag 12 juli 2026 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gaf de bizon groot gelijk, ben je lekker aan het chillen, staan er mensen een beetje te kijken naar je.![]()
En dan denken dat je met die leeftijd een bizon kan ontwijken.Daarom gewoon weg wezen als er wilde dieren in de buurt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Vorige week ben ik wel geweest, dat kloptquote:Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus na deze komende week dan want ik las dat het vanaf dinsdag weer gruwelijk warm wordt.![]()
Afgelopen week viel het toch wel mee dacht ik, alhoewel ik weinig buiten ben geweest en hierboven is het sowieso tyfusheet.
Tja, gewoon weg wezen bij wilde dieren is mijn mening, je weet niet wat ze gaan doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige wat hij deed was een foto maken, dan is dit wel een erg harde straf hoor.
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot ie het gemiddelde amerikaanse gezin tegen komt ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:
Maar je mag daar gewoon lopen en zolang je afstand kan houden gaat het meestal goed. Is hier ook zo bij loslopende runderen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, gewoon weg wezen bij wilde dieren is mijn mening, je weet niet wat ze gaan doen.
Ik weet het en ik weet ook van die loslopende runderen, als ik ze zag liep ik iig de andere kant op.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je mag daar gewoon lopen en zolang je afstand houden gaat het meestal goed. Is hier ook zo bij loslopende runderen.
Waar is de vrouw uit het filmpje en hoe is het met die man afgelopen?
Die vrouw was wat snellerquote:Op zondag 12 juli 2026 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je mag daar gewoon lopen en zolang je afstand kan houden gaat het meestal goed. Is hier ook zo bij loslopende runderen.
Waar is de vrouw uit het filmpje en hoe is het met die man afgelopen?
Hey Haags.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:44 schreef Haags het volgende:
Ik hou van de muziek van Bob Marley
Vond de film over hem op Netflix trouwens ook wel goed.
Zo werkte dat ........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo werkte dat ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Ik dacht die bizon gaat lekker op zijn rug rollen, maar nee, anders kwam hij niet overeind.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:32 schreef pullup het volgende:
Dit vind die Bison er van
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100156830_7722561b
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo werkte dat ........Ja ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Zijn ook andere versies van,quote:
Ja die cowboys waren niet perse de fijnste mensenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ook andere versies van,
alleen dan zijn de bisons vervangen door indi...........
ftfyquote:Op zondag 12 juli 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die cowboysmoordenaars waren niet perse de fijnste mensen
Geen airco?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, het is warm,
en ben er nu al klaar mee ..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |