Neequote:
Thx,quote:
Gaatje in je schild boren een optie?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hier wordt het ook tijd voor een airco 🥵
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,
zal wel weer goed komen.
En zo niet ben ik onlevend, en boeit het ook niet meer.
Niet alles....quote:Op zondag 12 juli 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook nog tegen @:Kissingbird
Iets met vis?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook nog tegen @:Kissingbird
Dat zeg ik, visquote:
Gelukkig hebben ze de filmpjes nog. Voor als t thuisfront t niet gelooft.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
Meer over die bizonaanval:
https://nos.nl/artikel/26(...)anval-in-yellowstone
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
Dus eigenlijk de TDF route deze dagenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.
Gaat volgens de laatste berichten niet meer dan 30 graden worden ( het is er nu 40) endat vind ik helemaal ok
Het was een mooie vluchtquote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
Ja die rijden er al een hele week in rondquote:
Dat is geen disney versiequote:Op zondag 12 juli 2026 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
He, er komt een nieuwe Robin Hood film,
iets meer duistere insteek wel ........
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig niet?quote:
Ja die zouden van Dracula nog een schatje kunnen makenquote:
Hebben ze al gedaan geloof ik,quote:Op zondag 12 juli 2026 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zouden van Dracula nog een schatje kunnen maken
Zag er iets van jaquote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef pullup het volgende:
Komt overigens een nieuwe versie van de Odyssee binnenkort waar ik ook veel van verwacht
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef pullup het volgende:
Komt overigens een nieuwe versie van de Odyssee binnenkort waar ik ook veel van verwacht
Zou leuk zijn maar dan ben ik al op weg naar Frankrijkquote:Op zondag 12 juli 2026 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.
F&S / The Odyssey (Christopher Nolan) 17 juli 2026
Maar uh, Leonardo komtquote:Op zondag 12 juli 2026 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar dan ben ik al op weg naar Frankrijk
Vraag maar een handtekening voor mequote:
Naar Amsterdam he, om te dingesen bij Ajaxquote:
Heel nice gedaanquote:
Ja echt wel ... iedereen weet dat ie het wil gaan doen en ze lieten de kopgroep ook niet echt gaan maar kwamen dus toch gewoon tekort ...quote:
Zag hem net ook ja,quote:Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat was niet zo handig
Las pas hoe lang de gemiddelde levensduur van een nieuwe russische soldaat aan het front is,quote:Op zondag 12 juli 2026 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar moeten ze er meer van recruteren
Ik las iets van 12 min ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las pas hoe lang de gemiddelde levensduur van een nieuwe russische soldaat aan het front is,
vond het best indrukwekkend wel
Net genoeg om een peukie op te rokenquote:
En gelijktijdig een plasje doen.quote:
En dan lekker een drone happenquote:
Ga mee naar Leeuwardenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.
F&S / The Odyssey (Christopher Nolan) 17 juli 2026
Dank, het was dus geen vrouw maar zn kleinzoon en ze hielden keurig afstand en bleven rustig.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
Wanneer vertrek je eigenlijk? Morgen?quote:
De dag dat er geen daily birds zijn .... zo simple is itquote:Op maandag 13 juli 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je eigenlijk? Morgen?
Vrijdagquote:Op maandag 13 juli 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je eigenlijk? Morgen?
Morguhquote:
quote:
Ja dat is zeker lekker.quote:Op maandag 13 juli 2026 07:49 schreef pullup het volgende:
Ook wel eens lekker om er een uurtje langer in te kunnen blijven
Las het jaquote:
"IAN, FREEZE!"quote:
quote:
Zijn die dino's toch niet zo dodelijk?quote:Op maandag 13 juli 2026 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is ook alweer bijna 80 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |