Gelukkig niet?quote:
Ja die zouden van Dracula nog een schatje kunnen makenquote:
Hebben ze al gedaan geloof ik,quote:Op zondag 12 juli 2026 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zouden van Dracula nog een schatje kunnen maken
Zag er iets van jaquote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef pullup het volgende:
Komt overigens een nieuwe versie van de Odyssee binnenkort waar ik ook veel van verwacht
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:06 schreef pullup het volgende:
Komt overigens een nieuwe versie van de Odyssee binnenkort waar ik ook veel van verwacht
Zou leuk zijn maar dan ben ik al op weg naar Frankrijkquote:Op zondag 12 juli 2026 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.
F&S / The Odyssey (Christopher Nolan) 17 juli 2026
Maar uh, Leonardo komtquote:Op zondag 12 juli 2026 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar dan ben ik al op weg naar Frankrijk
Vraag maar een handtekening voor mequote:
Naar Amsterdam he, om te dingesen bij Ajaxquote:
Heel nice gedaanquote:
Ja echt wel ... iedereen weet dat ie het wil gaan doen en ze lieten de kopgroep ook niet echt gaan maar kwamen dus toch gewoon tekort ...quote:
Zag hem net ook ja,quote:Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat was niet zo handig
Las pas hoe lang de gemiddelde levensduur van een nieuwe russische soldaat aan het front is,quote:Op zondag 12 juli 2026 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar moeten ze er meer van recruteren
Ik las iets van 12 min ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las pas hoe lang de gemiddelde levensduur van een nieuwe russische soldaat aan het front is,
vond het best indrukwekkend wel
Net genoeg om een peukie op te rokenquote:
En gelijktijdig een plasje doen.quote:
En dan lekker een drone happenquote:
Ga mee naar Leeuwardenquote:Op zondag 12 juli 2026 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin wil naar de premiere gaan. Aoibhin en ik hebben ook interesse.
F&S / The Odyssey (Christopher Nolan) 17 juli 2026
Dank, het was dus geen vrouw maar zn kleinzoon en ze hielden keurig afstand en bleven rustig.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
Meer over die bizonaanval:
https://nos.nl/artikel/26(...)anval-in-yellowstone
[ afbeelding ]
Mike MacLeod/nos.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |