Dus kakken betekent in het Belgisch (lol) geen neuken?quote:
Deur open laten, lucht het nog een beetje door.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:55 schreef Perrin het volgende: [..] Lekker, met 30 graden buiten. Dan hangt er zo'n verstikkende damp in een dixie.
quote:
Peer?quote:
Sukkel.quote:
Daar hadden jullie 196 jaar geleden over na moeten denken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Ik zou het wel leuk vinden Vlaanderen bij Nederland. Zijn we beter mee dan die kutwalen.
Het is klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef Coco het volgende:
@:GGMM door het slotje
Hebben we nog wel capabele crew?
Fok valt uit elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef Coco het volgende:
@:GGMM door het slotje
Hebben we nog wel capabele crew?
Ik dacht bij de elite aan te sluiten...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef WAvanBuren het volgende:
En wederom door het slotjewat een gepruts.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef WAvanBuren het volgende:
En wederom door het slotjewat een gepruts.
Spaar je energie voor Londen.quote:
wtf hoe weet je datquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Spaar je energie voor Londen.
Want daar ga jij binnenkort naar toe.
Ik heb vandaag nog niet door het slotje gepost.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is klaar.
Alleen jij voldoet nog.
Oh wat vet! En dat tijdens een mogelijke halve finale van Engeland!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Spaar je energie voor Londen.
Want daar ga jij binnenkort naar toe.
Jij hebt Feyenoord belachelijk gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet door het slotje gepost.
Ik zou zeggen "Slot erop" maar ja dan posten ze daar weer doorheenquote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt Feyenoord belachelijk gemaakt vandaag.
Niet overdrijven he. Jullie hebben terecht gewonnenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een goede daad per dag is een mooi strevenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De fundering is terroristproof.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leg nu geen bom onder ons blok.
Ik zet mijn verse ambities maar weer in de ijskast.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht bij de elite aan te sluiten...
Alleen inclusieve landen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een of ander kutwijf nodig om het allemaal te duiden wat we gezien hebben?
lieten heb zomaar doorlopen, leek wel gescriptquote:Op zondag 12 juli 2026 00:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deels, voornamelijk de klasse van Bellingham met zijn aanname.
Hier zouden ze het liefst nog een vrouwelijke bondscoach aanstellen. Het laatste bastion der mannen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een of ander kutwijf nodig om het allemaal te duiden wat we gezien hebben?
Wat een polariserende post weer!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat @:GGMM met gerust. Iedereen kan persongeluk door slotjes heen posten. En jullie gewone users in het zwart hebben makkelijk praten he. Want dat lukt niet van jullie om door het slotje heen te posten
Tijd om te rellen!!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een polariserende post weer!
Neequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus kakken betekent in het Belgisch (lol) geen neuken?
Met gerust? Wat is dat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat @:GGMM met gerust. Iedereen kan persongeluk door slotjes heen posten. En jullie gewone users in het zwart hebben makkelijk praten he. Want dat lukt niet van jullie om door het slotje heen te posten
Leonne Stentlerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef Mikeytt het volgende:
ff snel een biefstukje gebakken. wat heb ik gemist
quote:
ik bedoel users zonder modrechten. Zoek er niets achter.quote:
Een slechte analyse en een reclameblok.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef Mikeytt het volgende:
Hier schrik ik vanquote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben ook blij geen chemokuur te hoeven of kunnen ondergaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk naar de belg. analyse klinkt prima. zie nu beelden van schouderpijn ofzoquote:Op zondag 12 juli 2026 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een slechte analyse en een reclameblok.
Bedankt dat je mij uit de wind houdtquote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
Jij maakt ons af.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hoeft je frustratie over de uitschakeling van België niet op ons af te reageren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dude! Jij bent toch vegan?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef Mikeytt het volgende:
Alleen figuurlijk hoop ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat je toch niet gek maken door al dat schorem hier.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, natuurlijk nietquote:
Ze gooien je gewoon voor de bus. Ik zou het niet pikken.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geniet ervan.quote:
Steur zien we nooit meer terug.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze gooien je gewoon voor de bus. Ik zou het niet pikken.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een polariserende post weer!
Zou wel een iconische laatste post zijnquote:
Hoe bedenk je een paar maanden vegan te worden?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietvroeger even een paar maanden gedaan
Valt dat even tegen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietvroeger even een paar maanden gedaan
We zijn jou echt van een hele andere kant gaan leren kennen dit WKquote:
They are few, we are manyquote:
HIJ WRIJFT NU GEWOON IN DE OLIEVLEK.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Sorry met gewone users bedoel ik niet jullie minderwaardig zijn ofzo ik bedoel gewoon "nietcrew leden. [/modbreak]
Je mag de hydratatiebreak doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
jij rent ook graag met hengels door onweer of wah?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kunne het hem niet kwalijk nemen. Die is pas nieuw als blauwequote:
En nu zeker weer "Jullie kunnen dat niet he, zo'n modbreak!"quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Sorry met gewone users bedoel ik niet jullie minderwaardig zijn ofzo ik bedoel gewoon "nietcrew leden. [/modbreak]
Laat je niet gek maken johquote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn jou echt van een hele andere kant gaan leren kennen dit WK
Je eerlijkheid siert je.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]Ik bedoelde wel dat jullie minderwaardig zijn[/modbreak]
Ophouden met stokeren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
HIJ WRIJFT NU GEWOON IN DE OLIEVLEK.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik je op een voetstuk heb staan <_<
Ik ben crew. Jouw collegaquote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is ook wel een lastige vis om te spotten.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steur zien we nooit meer terug.
En dit is moderator?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik snap het grapje niet. Ik mis iets. #kwetsbaremannnen
Waarom is dit geen adminbreak?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
Goed.quote:
Mensen die vissen vertrouw ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook wel een lastige vis om te spotten.
Je reageert op een post van mij in een vorig (gesloten) topic.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik snap het grapje niet. Ik mis iets. #kwetsbaremannnen
@yvonne , kan jij even ingrijpen?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
owww...quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Je reageert op een post van mij in een vorig (gesloten) topic.
Je maakt dus post #303
Ik dacht dat je vul_maar_in wasquote:
Je crewleden die hard werken en je hebt werkloze crewledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
iemand met de pronouns "any/all" is sowieso goed volk!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het beter als ik zeg dat ik tegenwoordig maximaal 200~ gram vlees per week eet? Ik moet mijn reputatie hoog houden
Ik ook niet evenmin als hardlopers en mensen die darten maar bovenal types die zeggen dat de clubs zelf wel de politie inzet kunnen betalen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen die vissen vertrouw ik niet.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef Coco het volgende:
[warning]laten we het gezellig houden[/warning]
Ja dit loopt niet goed af zo.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef TheVulture het volgende:
De Engelsen gaan dit helaas wel winnen, Noorwegen is verdedigend te matig
Zonder users geen FOK! Met alleen crewleden geen FOK!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Modbreaks worden nu ook al misbruikt.
Allemaal tegen de gewone users.
Moet dat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef Coco het volgende:
Gewoon kappen met die politieinzet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ook niet evenmin als hardlopers en mensen die darten maar bovenal types die zeggen dat de clubs zelf wel de politie inzet kunnen betalen.
Dombo en ik hebben 1-2 voorspeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef TheVulture het volgende:
De Engelsen gaan dit helaas wel winnen, Noorwegen is verdedigend te matig
Gezellige dikkertjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef Coco het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef Mikeytt het volgende:
Modbreaks die niet blauw zijn, neem ik sowieso niet serieus
Met alleen users wel FOK!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zonder users geen FOK! Met alleen crewleden geen FOK!
Dat sowieso. net een zakje vegan jerky opquote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
iemand met de pronouns "any/all" is sowieso goed volk!En we zouden allemaal minder vlees moeten eten, maar ja, dat voelt lastig.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef Makamba_ het volgende:
Tijd voor een ontopic waarschuwing. Inmiddels worden zelfs vrije trappen randje 16 niet meer benoemd.
ontopicquote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat sowieso. net een zakje vegan jerky op
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je crewleden die hard werken en je hebt werkloze crewleden
Ik ben niet werkloos crew 😡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Machtsmisbruik.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[error] ONTOPIC [/error]
[validation] ONTOPIC [/validation]
[warning] ONTOPIC [/warning]
[success] ONTOPIC [/success]
[info] ONTOPIC [/info]
[modbreak] ONTOPIC [/modbreak]
Een lukrake TR is een note.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij de volgende modbreak ga ik een TR zetten
Waren 1+1 gratis bij Joybuyquote:
Hier trapt natuurlijk geen hond meer inquote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zonder users geen FOK! Met alleen crewleden geen FOK!
Dus 2 gratis?quote:
In de tijden van geopolitieke spanningen lijkt het me prima om wat meer testosteron te hebben op speeldagen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die politieinzet.
Dat gaat bij 80% echt wel goed en bij 20% zet je die lieve mensen in
Spoiler gelezen , je bent onmisbaarquote:
Ach jammerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef Makamba_ het volgende:
Oke ik geef het op. Fijne wedstrijd nog iedereen!
Ik krijg nooit een positieve note.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef Mikeytt het volgende:
Mag ik een positieve note? Al een maand of 3 sinds mijn laatste positieve note
Ik weet dat je @Mexicanobakker mist, maar dit gaan we niet doen.quote:
Zou je als mannelijke vegan nog kunnen aftrekken of telt dat ook als worst.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 moment is genoeg!!!!quote:
Dat kan ik me bij jou niet voorstellenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg nooit een positieve note.
Aubquote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een positieve note.
En dan vinden ze het gek dat ik het moeilijk heb
Dankuwelquote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spoiler gelezen , je bent onmisbaar
Ze demoniseren mijquote:Op zondag 12 juli 2026 00:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij jou niet voorstellen
Nooit geweten dat je ook positieve notes kon krijgenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef Mikeytt het volgende:
Mag ik een positieve note? Al een maand of 3 sinds mijn laatste positieve note
In American Football spelen ze met lange ballen.quote:
note gezet voor pseudomoddenquote:
Dat kan zekerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je ook positieve notes kon krijgen.
Vandaag nog 8kg vleesch op de kamado gegooidquote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
iemand met de pronouns "any/all" is sowieso goed volk!En we zouden allemaal minder vlees moeten eten, maar ja, dat voelt lastig.
Tussen mijn 247 notes staat in elk geval geen enkele positieve.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Aubquote:Op zondag 12 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij doet het maar met mijn likes.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij jou niet voorstellen
Iemand moet zijn honneurs waarnemen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet dat je @:mexicanobakker mist, maar dit gaan we niet doen.
Die heeft zo'n Engelse kop. Die zou niet misstaan in het British National Museumquote:Op zondag 12 juli 2026 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Pickford zou niet misstaan bij de Rode Duivels
4 notes in 26 jaarquote:
Er is hierna nog gewoon een wedstrijd hoorquote:Op zondag 12 juli 2026 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft kijk ik vanuit bed. Dan kan ik in slaap vallen wanneer mijn lichaam dat wil.
Ow positieve ookquote:
En de volgende wedstrijd dan?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft kijk ik vanuit bed. Dan kan ik in slaap vallen wanneer mijn lichaam dat wil.
Neequote:Op zondag 12 juli 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Heeft Engeland niets beters dan Pickford?
Maar wat kun je nu eigenlijk met die notes? Krijg je ergens korting?quote:
Oh krijg nou wat ik dacht dat dat zondag op maandag wasquote:Op zondag 12 juli 2026 00:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er is hierna nog gewoon een wedstrijd hoor
Tot na het WKquote:Op zondag 12 juli 2026 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ow positieve ook![]()
Oeie mijn excuses. Hopelijk geen te lange ban voor me
Als je genoeg positieve notes hebt en je spaarkaart vol hebt kan je die bij @Lenny77 inleveren voor een cadeautjequote:Op zondag 12 juli 2026 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar wat kun je nu eigenlijk met die notes? Krijg je ergens korting?
Ik had er eentje voor trollen in topic over een vermoord meisje.quote:
Er zit weer een VAR-mogelijkheid bijquote:
Komt goed jongenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:18 schreef Coco het volgende:
Waarom ging ik ook af op de voorspelling van dombo.
Het was geen buitenspel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |