Niet overdrijven he. Jullie hebben terecht gewonnenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt Feyenoord belachelijk gemaakt vandaag.
Een goede daad per dag is een mooi strevenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt Feyenoord belachelijk gemaakt vandaag.
De fundering is terroristproof.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leg nu geen bom onder ons blok.
Ik zet mijn verse ambities maar weer in de ijskast.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht bij de elite aan te sluiten...
Alleen inclusieve landen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een of ander kutwijf nodig om het allemaal te duiden wat we gezien hebben?
lieten heb zomaar doorlopen, leek wel gescriptquote:Op zondag 12 juli 2026 00:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deels, voornamelijk de klasse van Bellingham met zijn aanname.
Hier zouden ze het liefst nog een vrouwelijke bondscoach aanstellen. Het laatste bastion der mannen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een of ander kutwijf nodig om het allemaal te duiden wat we gezien hebben?
Wat een polariserende post weer!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat @:GGMM met gerust. Iedereen kan persongeluk door slotjes heen posten. En jullie gewone users in het zwart hebben makkelijk praten he. Want dat lukt niet van jullie om door het slotje heen te posten
Tijd om te rellen!!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een polariserende post weer!
Neequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus kakken betekent in het Belgisch (lol) geen neuken?
Met gerust? Wat is dat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat @:GGMM met gerust. Iedereen kan persongeluk door slotjes heen posten. En jullie gewone users in het zwart hebben makkelijk praten he. Want dat lukt niet van jullie om door het slotje heen te posten
Leonne Stentlerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef Mikeytt het volgende:
ff snel een biefstukje gebakken. wat heb ik gemist
quote:
ik bedoel users zonder modrechten. Zoek er niets achter.quote:
Een slechte analyse en een reclameblok.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef Mikeytt het volgende:
ff snel een biefstukje gebakken. wat heb ik gemist
Hier schrik ik vanquote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben ook blij geen chemokuur te hoeven of kunnen ondergaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk naar de belg. analyse klinkt prima. zie nu beelden van schouderpijn ofzoquote:Op zondag 12 juli 2026 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een slechte analyse en een reclameblok.
Bedankt dat je mij uit de wind houdtquote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
Jij maakt ons af.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
Je hoeft je frustratie over de uitschakeling van België niet op ons af te reageren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |