Fok valt uit elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef Coco het volgende:
@:GGMM door het slotje
Hebben we nog wel capabele crew?
Ik dacht bij de elite aan te sluiten...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef WAvanBuren het volgende:
En wederom door het slotjewat een gepruts.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef WAvanBuren het volgende:
En wederom door het slotjewat een gepruts.
Spaar je energie voor Londen.quote:
wtf hoe weet je datquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Spaar je energie voor Londen.
Want daar ga jij binnenkort naar toe.
Ik heb vandaag nog niet door het slotje gepost.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is klaar.
Alleen jij voldoet nog.
Oh wat vet! En dat tijdens een mogelijke halve finale van Engeland!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Spaar je energie voor Londen.
Want daar ga jij binnenkort naar toe.
Jij hebt Feyenoord belachelijk gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet door het slotje gepost.
Ik zou zeggen "Slot erop" maar ja dan posten ze daar weer doorheenquote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt Feyenoord belachelijk gemaakt vandaag.
Niet overdrijven he. Jullie hebben terecht gewonnenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een goede daad per dag is een mooi strevenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De fundering is terroristproof.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leg nu geen bom onder ons blok.
Ik zet mijn verse ambities maar weer in de ijskast.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik dacht bij de elite aan te sluiten...
Alleen inclusieve landen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een of ander kutwijf nodig om het allemaal te duiden wat we gezien hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |