We zijn jou echt van een hele andere kant gaan leren kennen dit WKquote:
They are few, we are manyquote:
HIJ WRIJFT NU GEWOON IN DE OLIEVLEK.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Sorry met gewone users bedoel ik niet jullie minderwaardig zijn ofzo ik bedoel gewoon "nietcrew leden. [/modbreak]
Je mag de hydratatiebreak doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
jij rent ook graag met hengels door onweer of wah?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
We kunne het hem niet kwalijk nemen. Die is pas nieuw als blauwequote:
En nu zeker weer "Jullie kunnen dat niet he, zo'n modbreak!"quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Sorry met gewone users bedoel ik niet jullie minderwaardig zijn ofzo ik bedoel gewoon "nietcrew leden. [/modbreak]
Laat je niet gek maken johquote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn jou echt van een hele andere kant gaan leren kennen dit WK
Je eerlijkheid siert je.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]Ik bedoelde wel dat jullie minderwaardig zijn[/modbreak]
Ophouden met stokeren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
HIJ WRIJFT NU GEWOON IN DE OLIEVLEK.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]Ik bedoelde wel dat jullie minderwaardig zijn[/modbreak]
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik je op een voetstuk heb staan <_<
Ik ben crew. Jouw collegaquote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is ook wel een lastige vis om te spotten.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steur zien we nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |