We zijn jou echt van een hele andere kant gaan leren kennen dit WKquote:
They are few, we are manyquote:
HIJ WRIJFT NU GEWOON IN DE OLIEVLEK.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Sorry met gewone users bedoel ik niet jullie minderwaardig zijn ofzo ik bedoel gewoon "nietcrew leden. [/modbreak]
Je mag de hydratatiebreak doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
jij rent ook graag met hengels door onweer of wah?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier terplaatse afgemaakt.
We kunne het hem niet kwalijk nemen. Die is pas nieuw als blauwequote:
En nu zeker weer "Jullie kunnen dat niet he, zo'n modbreak!"quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Sorry met gewone users bedoel ik niet jullie minderwaardig zijn ofzo ik bedoel gewoon "nietcrew leden. [/modbreak]
Laat je niet gek maken johquote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn jou echt van een hele andere kant gaan leren kennen dit WK
Je eerlijkheid siert je.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]Ik bedoelde wel dat jullie minderwaardig zijn[/modbreak]
Ophouden met stokeren.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
HIJ WRIJFT NU GEWOON IN DE OLIEVLEK.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet waarom ik je op een voetstuk heb staan <_<
Ik ben crew. Jouw collegaquote:Op zondag 12 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is ook wel een lastige vis om te spotten.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steur zien we nooit meer terug.
En dit is moderator?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik snap het grapje niet. Ik mis iets. #kwetsbaremannnen
Waarom is dit geen adminbreak?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
Goed.quote:
Mensen die vissen vertrouw ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook wel een lastige vis om te spotten.
Je reageert op een post van mij in een vorig (gesloten) topic.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik snap het grapje niet. Ik mis iets. #kwetsbaremannnen
@yvonne , kan jij even ingrijpen?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef GGMM het volgende:
owww...quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Je reageert op een post van mij in een vorig (gesloten) topic.
Je maakt dus post #303
Ik dacht dat je vul_maar_in wasquote:
Je crewleden die hard werken en je hebt werkloze crewledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
iemand met de pronouns "any/all" is sowieso goed volk!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het beter als ik zeg dat ik tegenwoordig maximaal 200~ gram vlees per week eet? Ik moet mijn reputatie hoog houden
Ik ook niet evenmin als hardlopers en mensen die darten maar bovenal types die zeggen dat de clubs zelf wel de politie inzet kunnen betalen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen die vissen vertrouw ik niet.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef Coco het volgende:
[warning]laten we het gezellig houden[/warning]
Ja dit loopt niet goed af zo.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef TheVulture het volgende:
De Engelsen gaan dit helaas wel winnen, Noorwegen is verdedigend te matig
Zonder users geen FOK! Met alleen crewleden geen FOK!quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Modbreaks worden nu ook al misbruikt.
Allemaal tegen de gewone users.
Moet dat?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef Coco het volgende:
Gewoon kappen met die politieinzet.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ook niet evenmin als hardlopers en mensen die darten maar bovenal types die zeggen dat de clubs zelf wel de politie inzet kunnen betalen.
Dombo en ik hebben 1-2 voorspeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef TheVulture het volgende:
De Engelsen gaan dit helaas wel winnen, Noorwegen is verdedigend te matig
Gezellige dikkertjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:09 schreef Coco het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef Mikeytt het volgende:
Modbreaks die niet blauw zijn, neem ik sowieso niet serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |