SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Naar de leeftijd. Dan is je andere oog ook blauwquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Naar de leeftijd. Dan is je andere oog ook blauw
Ja, dat weet ik ook niet. Je moet het maar afleiden, denk ik. Zo liet mijn vader merken dat hij van ons hield door voor ons te koken. Dat soort dingen.quote:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Je moet het maar afleiden, denk ik. Zo liet mijn vader merken dat hij van ons hield door voor ons te koken. Dat soort dingen.
[..]
Heb er net eentje open gemaakt.quote:
Het zijn de kleine dingen in het levenquote:
Welke?quote:
Mijn vader heeft een keer in zijn leven gekookt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Je moet het maar afleiden, denk ik. Zo liet mijn vader merken dat hij van ons hield door voor ons te koken. Dat soort dingen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Zeer recent ook nog gedraaid: Barry Ryan - Eloise
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een keer in zijn leven gekookt.
Een ei welteverstaan, in de magnetron
Mijn moeder is daar best lang kwaad om geweest
De meteorquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb net een Trooper uit de koelkast gepakt.
Ja, ik weet dat jij die niet lekker vindt
Mijn vader zei altijd dat hij niet kon koken... Hij blijkt het veel beter dan mijn moeder te kunnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toen mijn moeder eenmaal doorhad dat mijn vader kon koken, heeft zij niet meer gekookt. Ze kon het ook echt niet, trouwens. Mijn vader is op kookcursussen gegaan uit nood geboren. En bleek het toen leuk te vinden. Ik hoorde dinsdag dat ze 1x per week de dementerende bewoners gaan laten helpen met koken. Ik denk dat mijn vader dat heel erg leuk gaat vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd dat hij niet kon koken... Hij blijkt het veel beter dan mijn moeder te kunnen.
Zou hij het nog kunnen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen mijn moeder eenmaal doorhad dat mijn vader kon koken, heeft zij niet meer gekookt. Ze kon het ook echt niet, trouwens. Mijn vader is op kookcursussen gegaan uit nood geboren. En bleek het toen leuk te vinden. Ik hoorde dinsdag dat ze 1x per week de dementerende bewoners gaan laten helpen met koken. Ik denk dat mijn vader dat heel erg leuk gaat vinden.
Geinspireerd door Brave new world?quote:
Groenten snijden nog wel denk ik. Heel langzaam...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Train Drops of Jupiler
bewuste typo
quote:
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geinspireerd door Brave new world?
Soma is een drug die ze gebruiken in dat boek.quote:
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soma is een drug die ze gebruiken in dat boek.
Prima toch. Ik drink ook regelmatig 0.0 zeker met warm weerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik ga jullie ongelukkig maken met met de mededeling dat ik gisteren een corono cero (alcoholvrij) heb gedronken en het prima vond smaken.
Ah, ik dacht dat hier gehaat werd op Corona en dan dus dubbel op Corona cero, ging ik vanuit.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima toch. Ik drink ook regelmatig 0.0 zeker met warm weer
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik ga jullie ongelukkig maken met met de mededeling dat ik gisteren een corono cero (alcoholvrij) heb gedronken en het prima vond smaken.
Ik heb geen hekel aan Corona, Drink het alleen bijna nooitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hier gehaat werd op Corona en dan dus dubbel op Corona cero, ging ik vanuit.
In elk geval niet de keeper wisselen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Goh, van dat ene nummer van net heb ik ook al een Brabantse persing...
[ afbeelding ]
Jupiler is Belgisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Goh, van dat ene nummer van net heb ik ook al een Brabantse persing...
[ afbeelding ]
Ze hebben ook maar heel even bestaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende het nummer niet en de dames ook niet, maar het probeerde enorm als Kylie te klinken
Nogal jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende het nummer niet en de dames ook niet, maar het probeerde enorm als Kylie te klinken
Het Brabant van België heet Vlaams-Brabant.quote:
De Brabanders gaan opeens grenzen stellenquote:
Oké, maar Drops of Dommelsch klonk gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Het Brabant van België heet Vlaams-Brabant.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Brabanders gaan opeens grenzen stellen
Ik vind het sowieso een leuk nummerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:51 schreef DJ11 het volgende:
De coupletten van dit nummer vind ik stiekem heel gaaf. Eigenlijk leuker dan het refrein.
Ze hebben nog wel een paar andere aardige dingen gedaan. De titeltrack van hun album Europop is ook best leuk. Net als hun remix van The Bad Touch van The Bloodhound Gang.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een leuk nummer
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, ik moet de kattenbakken nog doen...
En deze keer is het ook echt zo
Ik hoop het ook, hoewel ik Engeland ook niks misgun. Het zou voor de Noren een fantastische prestatie zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo kijken hoe Noorwegen Engeland in de pan hakt 🇳🇴
Nou althans, dat zou leuk zijn.
Ah ja, je was kattenoppasser. Kattenbakken verschonen is zo gebeurd met deze protip:quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, ik moet de kattenbakken nog doen...
En deze keer is het ook echt zo
Hier nog iemand. Ik vind het niet boeiend genoeg om de hele wedstrijd te zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef livelink het volgende:
Fijne wedstrijd allen! Ik lees de uitslag wel morgenochtend. Heb niet de energie om te gaan kijken.
Al snap ik de foto op zo'n hoesje nou nooit.quote:
Leuk, ga eens onder die trein zitten!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Al snap ik de foto op zo'n hoesje nou nooit.![]()
[ afbeelding ]
Ja.... je kan maar ergens ongemakkelijk zitten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, ga eens onder die trein zitten!
Maar goed, hoe vaak krijg je nu de kans om op een rails te gaan zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... je kan maar ergens ongemakkelijk zitten.
Daar heb je een punt. Alleen als je bij XR zit. Dan regelmatig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed, hoe vaak krijg je nu de kans om op een rails te gaan zitten?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef brother52 het volgende:
Zeg, ik heb die bakken net schoon...
Even kijken of de kippen nog genoeg water hebben.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
Dr. Who? - Baby makes her blue jeans talk
dr who heeft een blauwe telefooncel, geen blauwe spijkerbroek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
Dr. Who? - Baby makes her blue jeans talk
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
dr who heeft een blauwe telefooncel, geen blauwe spijkerbroek.
Ik heb het even opgezocht. Tot 2002quote:
Nou voel ik me oud.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Tot 2002
Zol ang nóg?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Tot 2002
Het is al laat. Ik zou niet teveel meer overhoop halen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:51 schreef brother52 het volgende:
Toch maar even kijken of er hier in de buurt ook nog wat geschilderd moet worden.
Ja maar jullie horen niet hoe slecht deze tekst wel niet is....quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is al laat. Ik zou niet teveel meer overhoop halen.
Ik spreek inderdaad geen Fries.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar jullie horen niet hoe slecht deze tekst wel niet is....
Zelfs Bløf is poëzie vergeleken bij dit.
Er zijn momenten dat ik wilde dat ik het niet sprak... de laatste 5 minuten was zo'n moment.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik wilde dat ik het niet sprak... de laatste 5 minuten was zo'n moment.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:56 schreef brother52 het volgende:
Foreigner - Waiting for a girl like you
Dat laatste kan ik nauwelijks gelovenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar jullie horen niet hoe slecht deze tekst wel niet is....
Zelfs Bløf is poëzie vergeleken bij dit.
Het is echt dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik nauwelijks geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is echt dramatisch slecht.Ja, dat is wel het niveau van lik-me-vestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Begin de dag met een dansje![]()
![]()
Wil je wel weten dat ik daar jarenlang om 06.00 mee wakker werd. Ik luisterde toen naar Giel Beelen en die draaide dit elke dag om 06.00
Groot gelijk. Hoop dat je ondanks de temperatuur toch nog wat kan slapen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb het toch volgehouden. Had ik niet vewacht. En zo te zien is Noorwegen-Engeland een leuke wedstrijd, maar ik ga nu toch maar naar bed. Dank je wel Melting en welterusten!
Tijdstip vooraf-tracks: 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - As If It's Saturday
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero
Jammer, want het is best een goede plaat. Ik heb trouwens nog een minder bekend nummer van haar al weken in de wachtrij staan. Als er behoefte aan is, haal ik het naar deze uitzending.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon stemt altijd op dit nummer voor de top2000. Zonder resultaat natuurlijk.
Ik ben wel nieuwsgierig naar haar minder bekende nummer. Ben benieuwd of ik het toch ken.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer, want het is best een goede plaat. Ik heb trouwens nog een minder bekend nummer van haar al weken in de wachtrij staan. Als er behoefte aan is, haal ik het naar deze uitzending.
Sowieso zijn verzoekjes / suggesties welkom via DM. Vrij weinig nieuwe muziek. Hoewel het 5 nummers zijn, blijft de speelduur ervan onder de 15 minuten.
Herman Brood & His Wild Romance - I Love You Like I Love Myself
Oké, dan schuif ik het erin. Ergens halverwege de uitzending, dus kort na 20:00 uurquote:Op maandag 13 juli 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar haar minder bekende nummer. Ben benieuwd of ik het toch ken.
Tja, bij die scheidsrechter wijst wel echt veel richting zelfmoord. Triestquote:Op maandag 13 juli 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Zaterdag was het precies 25 jaar geleden dat Herman Brood een einde aan z'n leven maakte. Ook vandaag zijn we weer opgeschrikt door het vroegtijdig overlijden van een voetbalscheidsrechter, al is de doodsoorzaak nog niet bekend. Hoe dan ook: vanuit Zwollywood kan ik uiteraard niet om Brood heen...Herman Brood & His Wild Romance - I Love You Like I Love Myself
Ik vrees het ook, al wordt de uitkomst er niet anders van.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, bij die scheidsrechter wijst wel echt veel richting zelfmoord. Triest
Pak je deze lekker mee.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:17 schreef Shii het volgende:
Ben nog onderweg naar huis. Ik kan nu heel even kwartiertje meeluisteren.
Welkom bij dit kwartiertje danquote:Op maandag 13 juli 2026 19:17 schreef Shii het volgende:
Ben nog onderweg naar huis. Ik kan nu heel even kwartiertje meeluisteren.
Freeez - I.O.U. (7-inch version)
Een mashup?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Freeez - I.O.U. (7-inch version)
Hierna: nieuwe muziek van een 80s-artiest. Het is niet Haddaway en ook niet D:Ream
Howard Jones - Stand Up
Verrassendquote:Op maandag 13 juli 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hij had hits als What Is Love en Things Can Only Get Better, dat welGloednieuw werk van...
Howard Jones - Stand Up
Klinkt lekker.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hij had hits als What Is Love en Things Can Only Get Better, dat welGloednieuw werk van...
Howard Jones - Stand Up
Ja, klonk nog zeer bijdetijds.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt ook meer dan prima. De beste man is toch alweer 71 inmiddels.
Liza Minnelli - Losing My Mind
Bescheiden hit uit 1989, lead single van het album Results.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
Oh, deze komt terug van heel ver weg geweest
Ook gecovered door Paul de Leeuw ooit (nederlandstalige bewerking)quote:Op maandag 13 juli 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bescheiden hit uit 1989, lead single van het album Results.
Die ken ik dan weer niet. Het is oorspronkelijk een musical-nummer, volgens mij uit Follies. Het is door Steven Sondheim geschreven.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook gecovered door Paul de Leeuw ooit (nederlandstalige bewerking)
The Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Ja, die is zeker fijn.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit één van de fijnste zomerplaatjes van 2026, ook al gaat het over regenThe Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams
Charlie Jeer & Simone Ashley - So Good
Anita Ward - Ring My Bell
Calby - Suitcase
Ligt fijn in het gehoor inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje uit Denemarken blijf ik elke keer als ik het draai weer heerlijk vinden. Zal vrij laat klinken in mijn laatste uitzending van 2026, verwacht ik...Calby - Suitcase
Al Green - Here I Am (Come And Take Me)
Charlie Winston - Here I Am
Goede keuzequote:Op maandag 13 juli 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Niet onverdienstelijk gecoverd door UB40, maar vandaag kies ik het origineel...Al Green - Here I Am (Come And Take Me)
Shirley Bassey - The Girl From Tiger Bay
Ook goedenavondquote:
Mike Oldfield feat. Bonnie Tyler - Islands
Tot nog toe ken ik het nog niet, maar begint prima.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik had deze een tijdje terug al klaargezet om eens te draaien, maar vanavond moest het dan maar eens....Mike Oldfield feat. Bonnie Tyler - Islands
Deze ken ik niet, volgens mij. Is deze bekend geworden?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik had deze een tijdje terug al klaargezet om eens te draaien, maar vanavond moest het dan maar eens....Mike Oldfield feat. Bonnie Tyler - Islands
Volgens mij in Nederland nietquote:Op maandag 13 juli 2026 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze ken ik niet, volgens mij. Is deze bekend geworden?
James Last - Biscaya
Shafkkat feat. Jess Young - Tides
Kungs - Never Going Home
Ik kan wel snappen dat dit een mashup is geweest.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Van het vorige nummer en deze plaat bestaan legio mash-ups. Ik heb er ook weleens eentje gedraaid. Vandaag draai ik beide nummers gewoon afzonderlijk van elkaar, maar wel achter elkaar aan...![]()
Kungs - Never Going Home
Dit nummer is één van de zeer, zeer weinige door mij uitgezochte nieuwe nummers die ook echt een hit is geworden de afgelopen tien jaar...
Ik ook. Het werkt perfect.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan wel snappen dat dit een mashup is geweest.
Nogal jaquote:Op maandag 13 juli 2026 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan wel snappen dat dit een mashup is geweest.
Goedenavond, welkomquote:
Zit je lekker bij de airco te genieten?quote:
Nee, door problemen met de levering is de installatie een week uitgesteld…quote:Op maandag 13 juli 2026 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je lekker bij de airco te genieten?
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, door problemen met de levering is de installatie een week uitgesteld…
D*Note - Shed My Skin
Ja, want we moeten ons nu in allerlei bochten wringen om thuis te kunnen zijn als die zooi komt.quote:
Goedenavond MadMaster. Dat is een ongelukkig uitstel, zeg.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, door problemen met de levering is de installatie een week uitgesteld…
Stray Cats - Runaway Boys
Dat is mooi waardeloosquote:Op maandag 13 juli 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want we moeten ons nu in allerlei bochten wringen om thuis te kunnen zijn als die zooi komt.
Maar eens kijken of het deze week wel doorgaat…
Het was hier net Runaway chicken.. maar mevrouw zit weer in de ren.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Op RTV Oost werd dit nummer jaren gebruikt als tune van De Bijrijder, een tv-programma dat slechts bestond uit beelden van een auto die door de provincie rondreed...Stray Cats - Runaway Boys
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was hier net Runaway chicken.. maar mevrouw zit weer in de ren.
Ik krijg daar allerlei muzikale ideeën bij, waarvan sommige heel fout. Ik heb echter al een ander gevogelte klaarstaan als gevolg van iemands signature...quote:Op maandag 13 juli 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Kid Creole And The Coconuts - Stool Pigeon
quote:
Op Omroep Zeeland had je ‘waar rijdt de auto nu?’ Of hoe de titel ook precies was. Briljante tv, ik herkende vaak niksquote:Op maandag 13 juli 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Op RTV Oost werd dit nummer jaren gebruikt als tune van De Bijrijder, een tv-programma dat slechts bestond uit beelden van een auto die door de provincie rondreed...Stray Cats - Runaway Boys
Dat is wel heel sterkquote:Op maandag 13 juli 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Die Symphonic wijzigt dus signatures waar je bij staat, maar ik las net toch écht dit:
Een duif is op zijn mooist met een sperwer er omheenKid Creole And The Coconuts - Stool Pigeon
Overigens is de zoon van Kid Creole ook muzikaal actief, als Youngr.
[..]
Staat Hennie Huisman al in de coulissen?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Oké, genoteerd...
De verrassing is de grootste prijs. En Radio 49 doet je deze show cadeauquote:Op maandag 13 juli 2026 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Staat Hennie Huisman al in de coulissen?
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De verrassing is de grootste prijs. En Radio 49 doet je deze show cadeau
Ja dus.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De verrassing is de grootste prijs. En Radio 49 doet je deze show cadeau
Hurts - Confide In Me
Dat is een bijzondere…..quote:Op maandag 13 juli 2026 20:41 schreef livelink het volgende:
Wij hadden laatst een bijzondere duif in onze tuin:
[ afbeelding ]
Het is een kapucijn duif en hij moet vermist zijn, maar had geen ring om en ik zie ook nergens oproepen.
Dat is inderdaad een bijzondere.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:41 schreef livelink het volgende:
Wij hadden laatst een bijzondere duif in onze tuin:
[ afbeelding ]
Het is een kapucijn duif en hij moet vermist zijn, maar had geen ring om en ik zie ook nergens oproepen.
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijzondere.
Maar ook die poepen als onder.
Ik heb echt geen hekel aan duiven. Ik begrijp niet helemaal waarom ze zo gehaat worden.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijzondere.
Maar ook die poepen als onder.
Jullie hebben niet veel duiven bij in de buurt zitten?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hekel aan duiven. Ik begrijp niet helemaal waarom ze zo gehaat worden.
Onze hovenier die vogelaar in hart en nieren is, heeft een pesthekel aan duiven.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hekel aan duiven. Ik begrijp niet helemaal waarom ze zo gehaat worden.
Juist heel veel. Mijn buurvrouw voert ze. Daar kwam deze ook ongetwijfeld op af.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie hebben niet veel duiven bij in de buurt zitten?
Dat scheelt zeker.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hovenier die vogelaar in hart en nieren is, heeft een pesthekel aan duiven.
Overigens ben ik fan van roofvogels en dat is ook een minder goede combinatie met duiven
Ik vind dat een prima combinatie met duiven.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hovenier die vogelaar in hart en nieren is, heeft een pesthekel aan duiven.
Overigens ben ik fan van roofvogels en dat is ook een minder goede combinatie met duiven
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima combinatie met duiven.
Kristine W - One More Try (Rollo and Sister Bliss radio edit)
Gewoon zo in een duikvlucht als snack oppikkenquote:Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben van plan om ongeveer tot 21:30 uur te draaien. Er komen nog wat verrassingen aan, inclusief een behoorlijk kort, maar leuk nieuw liedje. Eerst deze:Kristine W - One More Try (Rollo and Sister Bliss radio edit)
Hoeft niet eens als snack. Gewoon omdat het kan is ook primaquote:Op maandag 13 juli 2026 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon zo in een duikvlucht als snack oppikken
Wat van wie?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:51 schreef Melting het volgende:
Dit doet me denken aan I believe at first side.
Timmy T - One More Try
Ja.... dat zit ik me ook te bedenken.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Och, valt er ergens nog wat te schilderen…?
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
George Michael - One More Try
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |