Stray Cats - Runaway Boys
Dat is mooi waardeloosquote:Op maandag 13 juli 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want we moeten ons nu in allerlei bochten wringen om thuis te kunnen zijn als die zooi komt.
Maar eens kijken of het deze week wel doorgaat…
Het was hier net Runaway chicken.. maar mevrouw zit weer in de ren.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Op RTV Oost werd dit nummer jaren gebruikt als tune van De Bijrijder, een tv-programma dat slechts bestond uit beelden van een auto die door de provincie rondreed...Stray Cats - Runaway Boys
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was hier net Runaway chicken.. maar mevrouw zit weer in de ren.
Ik krijg daar allerlei muzikale ideeën bij, waarvan sommige heel fout. Ik heb echter al een ander gevogelte klaarstaan als gevolg van iemands signature...quote:Op maandag 13 juli 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Kid Creole And The Coconuts - Stool Pigeon
quote:
Op Omroep Zeeland had je ‘waar rijdt de auto nu?’ Of hoe de titel ook precies was. Briljante tv, ik herkende vaak niksquote:Op maandag 13 juli 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Op RTV Oost werd dit nummer jaren gebruikt als tune van De Bijrijder, een tv-programma dat slechts bestond uit beelden van een auto die door de provincie rondreed...Stray Cats - Runaway Boys
Dat is wel heel sterkquote:Op maandag 13 juli 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Die Symphonic wijzigt dus signatures waar je bij staat, maar ik las net toch écht dit:
Een duif is op zijn mooist met een sperwer er omheenKid Creole And The Coconuts - Stool Pigeon
Overigens is de zoon van Kid Creole ook muzikaal actief, als Youngr.
[..]
Staat Hennie Huisman al in de coulissen?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Oké, genoteerd...
De verrassing is de grootste prijs. En Radio 49 doet je deze show cadeauquote:Op maandag 13 juli 2026 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Staat Hennie Huisman al in de coulissen?
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De verrassing is de grootste prijs. En Radio 49 doet je deze show cadeau
Ja dus.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De verrassing is de grootste prijs. En Radio 49 doet je deze show cadeau
Hurts - Confide In Me
Dat is een bijzondere…..quote:Op maandag 13 juli 2026 20:41 schreef livelink het volgende:
Wij hadden laatst een bijzondere duif in onze tuin:
[ afbeelding ]
Het is een kapucijn duif en hij moet vermist zijn, maar had geen ring om en ik zie ook nergens oproepen.
Dat is inderdaad een bijzondere.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:41 schreef livelink het volgende:
Wij hadden laatst een bijzondere duif in onze tuin:
[ afbeelding ]
Het is een kapucijn duif en hij moet vermist zijn, maar had geen ring om en ik zie ook nergens oproepen.
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijzondere.
Maar ook die poepen als onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |