quote:Op zondag 12 juli 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Begin de dag met een dansje![]()
![]()
Wil je wel weten dat ik daar jarenlang om 06.00 mee wakker werd. Ik luisterde toen naar Giel Beelen en die draaide dit elke dag om 06.00
Groot gelijk. Hoop dat je ondanks de temperatuur toch nog wat kan slapen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb het toch volgehouden. Had ik niet vewacht. En zo te zien is Noorwegen-Engeland een leuke wedstrijd, maar ik ga nu toch maar naar bed. Dank je wel Melting en welterusten!
Tijdstip vooraf-tracks: 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - As If It's Saturday
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero
Jammer, want het is best een goede plaat. Ik heb trouwens nog een minder bekend nummer van haar al weken in de wachtrij staan. Als er behoefte aan is, haal ik het naar deze uitzending.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon stemt altijd op dit nummer voor de top2000. Zonder resultaat natuurlijk.
Ik ben wel nieuwsgierig naar haar minder bekende nummer. Ben benieuwd of ik het toch ken.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer, want het is best een goede plaat. Ik heb trouwens nog een minder bekend nummer van haar al weken in de wachtrij staan. Als er behoefte aan is, haal ik het naar deze uitzending.
Sowieso zijn verzoekjes / suggesties welkom via DM. Vrij weinig nieuwe muziek. Hoewel het 5 nummers zijn, blijft de speelduur ervan onder de 15 minuten.
Herman Brood & His Wild Romance - I Love You Like I Love Myself
Oké, dan schuif ik het erin. Ergens halverwege de uitzending, dus kort na 20:00 uurquote:Op maandag 13 juli 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar haar minder bekende nummer. Ben benieuwd of ik het toch ken.
Tja, bij die scheidsrechter wijst wel echt veel richting zelfmoord. Triestquote:Op maandag 13 juli 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Zaterdag was het precies 25 jaar geleden dat Herman Brood een einde aan z'n leven maakte. Ook vandaag zijn we weer opgeschrikt door het vroegtijdig overlijden van een voetbalscheidsrechter, al is de doodsoorzaak nog niet bekend. Hoe dan ook: vanuit Zwollywood kan ik uiteraard niet om Brood heen...Herman Brood & His Wild Romance - I Love You Like I Love Myself
Ik vrees het ook, al wordt de uitkomst er niet anders van.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, bij die scheidsrechter wijst wel echt veel richting zelfmoord. Triest
Pak je deze lekker mee.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:17 schreef Shii het volgende:
Ben nog onderweg naar huis. Ik kan nu heel even kwartiertje meeluisteren.
Welkom bij dit kwartiertje danquote:Op maandag 13 juli 2026 19:17 schreef Shii het volgende:
Ben nog onderweg naar huis. Ik kan nu heel even kwartiertje meeluisteren.
Freeez - I.O.U. (7-inch version)
Een mashup?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Freeez - I.O.U. (7-inch version)
Hierna: nieuwe muziek van een 80s-artiest. Het is niet Haddaway en ook niet D:Ream
Howard Jones - Stand Up
Verrassendquote:Op maandag 13 juli 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hij had hits als What Is Love en Things Can Only Get Better, dat welGloednieuw werk van...
Howard Jones - Stand Up
Klinkt lekker.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hij had hits als What Is Love en Things Can Only Get Better, dat welGloednieuw werk van...
Howard Jones - Stand Up
Ja, klonk nog zeer bijdetijds.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt ook meer dan prima. De beste man is toch alweer 71 inmiddels.
Liza Minnelli - Losing My Mind
Bescheiden hit uit 1989, lead single van het album Results.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
Oh, deze komt terug van heel ver weg geweest
Ook gecovered door Paul de Leeuw ooit (nederlandstalige bewerking)quote:Op maandag 13 juli 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bescheiden hit uit 1989, lead single van het album Results.
Die ken ik dan weer niet. Het is oorspronkelijk een musical-nummer, volgens mij uit Follies. Het is door Steven Sondheim geschreven.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook gecovered door Paul de Leeuw ooit (nederlandstalige bewerking)
The Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Ja, die is zeker fijn.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit één van de fijnste zomerplaatjes van 2026, ook al gaat het over regenThe Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams
Charlie Jeer & Simone Ashley - So Good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |