Freeez - I.O.U. (7-inch version)
Een mashup?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Freeez - I.O.U. (7-inch version)
Hierna: nieuwe muziek van een 80s-artiest. Het is niet Haddaway en ook niet D:Ream
Howard Jones - Stand Up
Verrassendquote:Op maandag 13 juli 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hij had hits als What Is Love en Things Can Only Get Better, dat welGloednieuw werk van...
Howard Jones - Stand Up
Klinkt lekker.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hij had hits als What Is Love en Things Can Only Get Better, dat welGloednieuw werk van...
Howard Jones - Stand Up
Ja, klonk nog zeer bijdetijds.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt ook meer dan prima. De beste man is toch alweer 71 inmiddels.
Liza Minnelli - Losing My Mind
Bescheiden hit uit 1989, lead single van het album Results.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
Oh, deze komt terug van heel ver weg geweest
Ook gecovered door Paul de Leeuw ooit (nederlandstalige bewerking)quote:Op maandag 13 juli 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bescheiden hit uit 1989, lead single van het album Results.
Die ken ik dan weer niet. Het is oorspronkelijk een musical-nummer, volgens mij uit Follies. Het is door Steven Sondheim geschreven.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook gecovered door Paul de Leeuw ooit (nederlandstalige bewerking)
The Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Ja, die is zeker fijn.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit één van de fijnste zomerplaatjes van 2026, ook al gaat het over regenThe Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Johnny Hates Jazz - Shattered Dreams
Charlie Jeer & Simone Ashley - So Good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |