quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef brother52 het volgende:
Zeg, ik heb die bakken net schoon...
Even kijken of de kippen nog genoeg water hebben.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
Dr. Who? - Baby makes her blue jeans talk
dr who heeft een blauwe telefooncel, geen blauwe spijkerbroek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
Dr. Who? - Baby makes her blue jeans talk
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
dr who heeft een blauwe telefooncel, geen blauwe spijkerbroek.
Ik heb het even opgezocht. Tot 2002quote:
Nou voel ik me oud.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Tot 2002
Zol ang nóg?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Tot 2002
Het is al laat. Ik zou niet teveel meer overhoop halen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:51 schreef brother52 het volgende:
Toch maar even kijken of er hier in de buurt ook nog wat geschilderd moet worden.
Ja maar jullie horen niet hoe slecht deze tekst wel niet is....quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is al laat. Ik zou niet teveel meer overhoop halen.
Ik spreek inderdaad geen Fries.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar jullie horen niet hoe slecht deze tekst wel niet is....
Zelfs Bløf is poëzie vergeleken bij dit.
Er zijn momenten dat ik wilde dat ik het niet sprak... de laatste 5 minuten was zo'n moment.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik wilde dat ik het niet sprak... de laatste 5 minuten was zo'n moment.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:56 schreef brother52 het volgende:
Foreigner - Waiting for a girl like you
Dat laatste kan ik nauwelijks gelovenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar jullie horen niet hoe slecht deze tekst wel niet is....
Zelfs Bløf is poëzie vergeleken bij dit.
Het is echt dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik nauwelijks geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zondag 12 juli 2026 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is echt dramatisch slecht.Ja, dat is wel het niveau van lik-me-vestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |