quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Goh, van dat ene nummer van net heb ik ook al een Brabantse persing...
[ afbeelding ]
Jupiler is Belgisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Goh, van dat ene nummer van net heb ik ook al een Brabantse persing...
[ afbeelding ]
Ze hebben ook maar heel even bestaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende het nummer niet en de dames ook niet, maar het probeerde enorm als Kylie te klinken
Nogal jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende het nummer niet en de dames ook niet, maar het probeerde enorm als Kylie te klinken
Het Brabant van België heet Vlaams-Brabant.quote:
De Brabanders gaan opeens grenzen stellenquote:
Oké, maar Drops of Dommelsch klonk gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Het Brabant van België heet Vlaams-Brabant.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Brabanders gaan opeens grenzen stellen
Ik vind het sowieso een leuk nummerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:51 schreef DJ11 het volgende:
De coupletten van dit nummer vind ik stiekem heel gaaf. Eigenlijk leuker dan het refrein.
Ze hebben nog wel een paar andere aardige dingen gedaan. De titeltrack van hun album Europop is ook best leuk. Net als hun remix van The Bad Touch van The Bloodhound Gang.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een leuk nummer
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, ik moet de kattenbakken nog doen...
En deze keer is het ook echt zo
Ik hoop het ook, hoewel ik Engeland ook niks misgun. Het zou voor de Noren een fantastische prestatie zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo kijken hoe Noorwegen Engeland in de pan hakt 🇳🇴
Nou althans, dat zou leuk zijn.
Ah ja, je was kattenoppasser. Kattenbakken verschonen is zo gebeurd met deze protip:quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, ik moet de kattenbakken nog doen...
En deze keer is het ook echt zo
Hier nog iemand. Ik vind het niet boeiend genoeg om de hele wedstrijd te zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef livelink het volgende:
Fijne wedstrijd allen! Ik lees de uitslag wel morgenochtend. Heb niet de energie om te gaan kijken.
Al snap ik de foto op zo'n hoesje nou nooit.quote:
Leuk, ga eens onder die trein zitten!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Al snap ik de foto op zo'n hoesje nou nooit.![]()
[ afbeelding ]
Ja.... je kan maar ergens ongemakkelijk zitten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, ga eens onder die trein zitten!
Maar goed, hoe vaak krijg je nu de kans om op een rails te gaan zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... je kan maar ergens ongemakkelijk zitten.
Daar heb je een punt. Alleen als je bij XR zit. Dan regelmatig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed, hoe vaak krijg je nu de kans om op een rails te gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |