Ik heb echt geen hekel aan duiven. Ik begrijp niet helemaal waarom ze zo gehaat worden.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijzondere.
Maar ook die poepen als onder.
Jullie hebben niet veel duiven bij in de buurt zitten?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hekel aan duiven. Ik begrijp niet helemaal waarom ze zo gehaat worden.
Onze hovenier die vogelaar in hart en nieren is, heeft een pesthekel aan duiven.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen hekel aan duiven. Ik begrijp niet helemaal waarom ze zo gehaat worden.
Juist heel veel. Mijn buurvrouw voert ze. Daar kwam deze ook ongetwijfeld op af.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie hebben niet veel duiven bij in de buurt zitten?
Dat scheelt zeker.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hovenier die vogelaar in hart en nieren is, heeft een pesthekel aan duiven.
Overigens ben ik fan van roofvogels en dat is ook een minder goede combinatie met duiven
Ik vind dat een prima combinatie met duiven.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze hovenier die vogelaar in hart en nieren is, heeft een pesthekel aan duiven.
Overigens ben ik fan van roofvogels en dat is ook een minder goede combinatie met duiven
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima combinatie met duiven.
Kristine W - One More Try (Rollo and Sister Bliss radio edit)
Gewoon zo in een duikvlucht als snack oppikkenquote:Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben van plan om ongeveer tot 21:30 uur te draaien. Er komen nog wat verrassingen aan, inclusief een behoorlijk kort, maar leuk nieuw liedje. Eerst deze:Kristine W - One More Try (Rollo and Sister Bliss radio edit)
Hoeft niet eens als snack. Gewoon omdat het kan is ook primaquote:Op maandag 13 juli 2026 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon zo in een duikvlucht als snack oppikken
Wat van wie?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:51 schreef Melting het volgende:
Dit doet me denken aan I believe at first side.
Timmy T - One More Try
Ja.... dat zit ik me ook te bedenken.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Och, valt er ergens nog wat te schilderen…?
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |