Wat zou jij graag als TT willen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Belgisch commentaar blijft wel genot
Tenminste gewoon objectief
Gewijzigd.quote:
Ik word anders heel erg moeite van het geHij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Belgisch commentaar blijft wel genot
Tenminste gewoon objectief
Mooi dat je dat tientje in je zak gehouden hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
oh ik had de ET goed met 7 minuten go me.
Deze zin loopt als Lucille.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word anders heel erg moeite van het geHij.
Ja na de 1-2 waren ze het totaal kwijt helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Erg jammer dit. Maar Egypte was ook wel tenenkrommend slecht in de slotfase.
HAHAHA grapjasquote:
Egypte je halve kont staat openquote:
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
de islamtische aap komt weer uit mouw bij Egypte
LULquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik had niet met koken moeten beginnen na de 0-2.
Jammer van de uitkomst, die wel verdiend is verder.quote:
Ik had niet moeten inschakelen na de 0-2quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik had niet met koken moeten beginnen na de 0-2.
Eens maar om verder te kijken heb ik als affiesje wel liever ARG.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van de uitkomst, die wel verdiend is verder.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ach en mensen vinden weer dat Argentinië bevoordeeld wordt![]()
Wat een voorspelbaar gedoe
Neequote:
Net als veel Argentijnse overtredingen die ook geen geel kregen?quote:
Die was uitzonderlijk slecht deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Die scheidsrechter is het echt helemaal kwijt
Die moet ook een kaartquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Die scheidsrechter is het echt helemaal kwijt
Ik gun Colombia wel al het goeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maar om verder te kijken heb ik als affiesje wel liever ARG.
Nog niet zo slecht als die Oezbeek bij Paraguay - Frankrijk, maar het was de hele wedstrijd niet best idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Die was uitzonderlijk slecht deze wedstrijd.
Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gekeken. Was gewoon pingel voor Salah.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet echt..dit had Egypte in de tas.
Mooie afsluiting.quote:Like Alert
07-07-2026 @ 20:05:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #6 MessiGod"
Nee dan had je me wel gehoord die ging gewoon liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Badada het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gekeken. Was gewoon pingel voor Salah.
Nou ja, redelijk gepresteerd, voor een Fransoos.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Die was uitzonderlijk slecht deze wedstrijd.
Terwijl hij 75 minuten lang een absolute wanprestatie leverde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu moeten we weer het Argentijnse sprookje aanhoren met messiAS
Laat ik het zo zeggen: Messi had hem gekregenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Badada het volgende:
[..]
Prima gefloten, groetjes Infantino.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:06 schreef DrMarten het volgende:
Deze scheidsrechter gaat niet door voor de finale. De VAR ook niet denk ik
Bij lange na niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Badada het volgende:
[..]
hahah ja ik kijk ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Zorro het volgende:
METEEN over naar VRT1.
Vive le Velo is leuker
Ja dat is wat andersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Messi had hem gekregen
Je kan prima FIFA de schuld geven van kutscheidsrechters aanstellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:07 schreef Zwoerd het volgende:
Je kan moeilijk de FIFA of de scheids de schuld geven van hoe Egypte dit uit handen heeft gegeven.
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Marmoush die pass goed heeft wordt het 2-3 overigens.
Welnee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Marmoush die pass goed heeft wordt het 2-3 overigens.
Ja als je begint met Argentinië op het vel en je hebt na 2 uur geen enkele kaart getrokken dan klopt er iets niet neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef Badada het volgende:
[..]
Je kan prima FIFA de schuld geven van kutscheidsrechters aanstellen.
Wordt weer speler van het toernooi natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl hij 75 minuten lang een absolute wanprestatie leverde.
Het was iig niet saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja is echt niet tof .. maar er is goed gestreden!
Schuld van de Hydration BREAK?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat we dit WK al een paar keer bestolenzijn van een écht grote verassing
Ik ben wel van mening dat de afgekeurde goal niet afgekeurd hoefde te worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:07 schreef Zwoerd het volgende:
Je kan moeilijk de FIFA of de scheids de schuld geven van hoe Egypte dit uit handen heeft gegeven.
Je bent iets op het spoor!quote:
Die is wel echt in het voordeel van de grote landen ja. Even extra tactiekbespreking.quote:
Klopt is een subforumquote:
Beetje instructies aan de scheidsrechterquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel echt in het voordeel van de grote landen ja. Even extra tactiekbespreking.
Denk dat iedereen behalve argentinie dat hadquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat de afgekeurde goal niet afgekeurd hoefde te worden.
Vive le Veloquote:
Sportenquote:
Niets menselijks is ons vreemd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorme domper dit. Wel een beetje irritant hoe enorm pro-Egypte de commentator was, maar goed, dat was ik ook
Hihi mijn 2e favoriete sport niet belachelijk maken aubquote:
Oh welke sport ga je doenquote:
De 0-2 (2x) is de eerste goal dit WK waarbij ik echt heb staan juichen, naast de goals van NL.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorme domper dit. Wel een beetje irritant hoe enorm pro-Egypte de commentator was, maar goed, dat was ik ook
Haxball @Cocoquote:
Geen wielrennen want dat heeft niks met sport te makenquote:
Ik dacht dat VS-Argentinië op de rol stond….quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:07 schreef -Sigaartje het volgende:
FIFA heeft gepland: Finale Spanje-Argentinië.
Hier gingen bij de 0-1 mijn trommelvliezen naar de vaantjesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 0-2 (2x) is de eerste goal dit WK waarbij ik echt heb staan juichen, naast de goals van NL.
Meer dan voetbal, begin ik na zojuist te gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wielrennen want dat heeft niks met sport te maken
Deze scheidsrechter was natuurlijk KINGFLOPLAND.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze scheidsrechter was natuurlijk KINGFLOPLAND.
Te laaatquote:
En een hoop insecten in zijn onderbroek.quote:
Paar legoblokjes op de trapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En een hoop insecten in zijn onderbroek.
Afrika is het België van de wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over vier jaar weer zeggen dat we de Afrikaanse landen nooit meer mogen onderschatten.
Favoriete moederdagcadeau daar is een scheerapparaat.quote:
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dione is behoorlijk zuur dat ze niet in La France zit.
Leeft Piet de Visser eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over vier jaar weer zeggen dat we de Afrikaanse landen nooit meer mogen onderschatten.
Nooit gedacht dat die het tot 91 zou schoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, 91 jaartjes oud. Had nog een interview met AD onlangs.
Zou die hem nog omhoog krijgen? #dtvquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Former Formula One chief Bernie Ecclestone becomes a father at 89quote:
Krijgt hij waarschijnlijk direct een hartaanval vanquote:
Bernie Kleine viezerikquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Former Formula One chief Bernie Ecclestone becomes a father at 89
Ik zie een uitdaging voor Piet.
FEELING YOUNG, FEELING STRONGquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat die het tot 91 zou schoppen.
Doet ie goed.
Die moeten we ineens leuk vinden omdat ze tegen Argentinie spelen. Kleurloos kut elftal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij valt over z'n eigen benen
Egypte heeft allemaal sympathie bij mij verspeeld!
Ik dacht dat die tijdens het WK in Zuid-Afrika al 90 wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit moet wel kunnen en toch kan het ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://x.com/FIFAcom/status/2074523844950315436
Erg handig lijkt het mij in ieder geval niet, hoewel vandaag ook Frans was natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit moet wel kunnen en toch kan het ook weer niet.
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, wissel die lekker met Engeland-Noorwegen. Waarom wil je dit als FIFA?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg handig lijkt het mij in ieder geval niet, hoewel vandaag ook Frans was natuurlijk.
Rood voor Mbappe en Dembele incomingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu hijgt user maxi-mus mij ook nog in de nek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook, weer stoel gewisseld met @:dombohetolifantje1
That's pretty FIFA of you.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen Argentijnse officials nog in een kwartfinale als hun eigen land er nog inzit?
Ik snap zijn irritatie, maar je kunt zelf ook effectief op de counter blijven en dan had je twee grote kansen op een derdequote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Zico kon zijn emoties niet bedwingen na afloop. 'Het WK was al geregeld. Daarom hadden ze geen behoefte aan de scheidsrechter of andere factoren. De scheidsrechter is oneerlijk. God is genoeg voor mij. Ze verspillen de inspanningen van een heel volk voor niets. Het resultaat was van tevoren al geregeld.
Zico is woedend.
Die heeft toch een veel directere invloed op de (op een na) volgende tegenstander van Argentinië?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Precies, wissel die lekker met Engeland-Noorwegen. Waarom wil je dit als FIFA?
We moeten 1 blok vormen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu hijgt user maxi-mus mij ook nog in de nek.
Het uitverdedigen na een minuut of 65 was sowieso abominabelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:25 schreef kalinhos het volgende:
Misschien al genoemd maar echt die enorme ezel die op 2-2 in een vier-tegen-een situatie de bal van Salah overneemt en ‘m verspeelt. Speel dat normaal uit en het is 2-3
Ja jammer weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Egypt's Coach Hossam Hassan couldn't control himself after full-time:
"I will say what's on my mind regardless of the consequence, this was clearly a rigged match and the whole world saw it"
"And I want to say one more thing, if they want them [Argentina] to win so bad, why call everyone to come and participate?"
Egypte gaat wel echt full calimero.
Dit is wel buiten de lijntjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
"I will say what's on my mind regardless of the consequence, this was clearly a rigged match and the whole world saw it"
"And I want to say one more thing, if they want them [Argentina] to win so bad, why call everyone to come and participate?"
Precies. Gewoon jammeren totdat je gelijk krijgt. Zo werkt het immers ook in de CAF.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ja dat was te verwachten toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft ie geen gelijk dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Nu weet je gelijk waarom ze het grootste militaire hoofdkwartier ter wereld hebben gebouwd, de marine is al uitgevaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
het leek mij dat ze het tijdens de wedstrijd al een plekje hadden gegeven.
Ik had wel het idee dat er wat irritatie heerste.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
het leek mij dat ze het tijdens de wedstrijd al een plekje hadden gegeven.
Ook een goed punt. Argentijnen dan maar naar huis?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:23 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die heeft toch een veel directere invloed op de (op een na) volgende tegenstander van Argentinië?
Goed idee. Dan kunnen die scheidsrechters tenminste gewoon op die wedstrijd blijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ook een goed punt. Argentijnen dan maar naar huis?
Hij overdrijft wel heel erg. Misschien de schuld bij jezelf zoeken. 3 tegengoals in 10 minuten.quote:
Ja ze "moeten" winnen he.. dan maar zo beetje helpenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen Argentijnse officials nog in een kwartfinale als hun eigen land er nog inzit?
Op die laatste drie goals van Argentinië, waaronder die tweede van Messi, valt niets aan te merken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan echt niet wachten tot Messi weg is, dat constante meten met 2 maten begint vrij lachwekkend te worden.
Het wordt tijd om ze wat beschaving bij te brengenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Argetinie weer met hun vreselijke irritante christelijke maniertjes
Egypte heeft eigenlijk 3x gescoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Argentinië terecht gewonnen.
Gezeik over penalty slaat nergens op want hij ging mis.
Als je tien minuten voor tijd met 2-0 voorstaat en je verliest alsnog met 3-2 ben je simpelweg niet goed genoeg en verdien je het ook niet.
Je zou bijna zeggen dat die twee hier ook een account hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Mostafa Zico: "The referee is unfair, God is sufficient for me and the best disposer of affairs. He's wasting the effort of an entire nation. The cup is being given to Argentina."
[ afbeelding ]
Egypt coach Hossam Hassan: "I will say what's on my mind regardless of the consequence, this was clearly a rigged match and the whole world saw it. And I want to say one more thing, if they want Argentina to win so bad, why call everyone to come and participate?"
Onbegrijpelijk inderdaad dat de FIFA verantwoordelijk was voor 3 tegengoals in 13 minuten.
Oh wacht...
Nee, zo werkt dat niet. Als Egypte eerder op 2-0 kwam, weet je niet of die derde zou vallen. Het zou Argentinië ook eerder in de wedstrijd wakker kunnen schudden, dus het blijft allemaal speculatie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Egypte heeft eigenlijk 3x gescoord.
Als alles gaat zoals het gaat wordt het dan 4-3. Ook geniaal.
Ik begrijp ze wel. De penal die ze tegen kregen was van hetzelfde categorie als waar zij recht op hadden. Als je keek naar de strafschoppen die de Afrikaanse landen tegen kregen of niet kregen maar je daar best een discussie over starten. Totaal inconsequent op zijn minst. Dat is geen calimero maar een feitelijke constatering.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
De scheidsrechter moet toch alleen komen kijken als de VAR vindt dat het een overtreding is en de scheidsrechter het moet zien?quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:06 schreef Schanulleke het volgende:
Het was sowieso alleszins verstandiger geweest als de var wel op de lijn was gekomen bij die 3de treffer van Argentinië, want daar gingen 2 overtredingen aan vooraf. Afgezien van de beslissing die de scheids dan neemt laat hij wel zien dat hij Egypte ook serieus neemt. Dat hij het protest nu neerslaat met kaarten zonder verder te kijken doet het vertrouwen in de eerlijkheid van het toernooi geen goed.
Het ging na de 3-2 niet om het moment van Salah maar om McAllister die een Egyptenaar even aan het shirtje vasthield in het strafschopgebied.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
De scheidsrechter moet toch alleen komen kijken als de VAR vindt dat het een overtreding is en de scheidsrechter het moet zien?
Die overtreding voorafgaande aan de afgekeurde goal van Egypte vond ik een overtreding. Geen zware en eerder onhandig dan bewust, maar je kunt ervoor fluiten. Dat met Salah vond ik vooral een schwalbe van Salah om proberen een penalty uit te lokken. Daarna was het achterin open huis bij Egypte. Dat was het bij de 2-3 ook.
Tagliafico had inderdaad geen moeten krijgen. Vond dat niet echt een beslissend moment in de wedstrijd, maar was wel geel geweest, ja.
Senegal stopte na de 2-0 met voetballen waardoor Belgie terug kon komen. Egypte gooide het achterin helemaal open, dat is dan weer het andere uiterste.
Denk dat Egypte vooral naar zichzelf moet kijken dat ze het zo makkelijk weggeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |