Dit moet wel kunnen en toch kan het ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://x.com/FIFAcom/status/2074523844950315436
Erg handig lijkt het mij in ieder geval niet, hoewel vandaag ook Frans was natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit moet wel kunnen en toch kan het ook weer niet.
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, wissel die lekker met Engeland-Noorwegen. Waarom wil je dit als FIFA?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg handig lijkt het mij in ieder geval niet, hoewel vandaag ook Frans was natuurlijk.
Rood voor Mbappe en Dembele incomingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu hijgt user maxi-mus mij ook nog in de nek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook, weer stoel gewisseld met @:dombohetolifantje1
That's pretty FIFA of you.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen Argentijnse officials nog in een kwartfinale als hun eigen land er nog inzit?
Ik snap zijn irritatie, maar je kunt zelf ook effectief op de counter blijven en dan had je twee grote kansen op een derdequote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Zico kon zijn emoties niet bedwingen na afloop. 'Het WK was al geregeld. Daarom hadden ze geen behoefte aan de scheidsrechter of andere factoren. De scheidsrechter is oneerlijk. God is genoeg voor mij. Ze verspillen de inspanningen van een heel volk voor niets. Het resultaat was van tevoren al geregeld.
Zico is woedend.
Die heeft toch een veel directere invloed op de (op een na) volgende tegenstander van Argentinië?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Precies, wissel die lekker met Engeland-Noorwegen. Waarom wil je dit als FIFA?
We moeten 1 blok vormen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu hijgt user maxi-mus mij ook nog in de nek.
Het uitverdedigen na een minuut of 65 was sowieso abominabelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:25 schreef kalinhos het volgende:
Misschien al genoemd maar echt die enorme ezel die op 2-2 in een vier-tegen-een situatie de bal van Salah overneemt en ‘m verspeelt. Speel dat normaal uit en het is 2-3
Ja jammer weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Egypt's Coach Hossam Hassan couldn't control himself after full-time:
"I will say what's on my mind regardless of the consequence, this was clearly a rigged match and the whole world saw it"
"And I want to say one more thing, if they want them [Argentina] to win so bad, why call everyone to come and participate?"
Egypte gaat wel echt full calimero.
Dit is wel buiten de lijntjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
"I will say what's on my mind regardless of the consequence, this was clearly a rigged match and the whole world saw it"
"And I want to say one more thing, if they want them [Argentina] to win so bad, why call everyone to come and participate?"
Precies. Gewoon jammeren totdat je gelijk krijgt. Zo werkt het immers ook in de CAF.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |