Denk dat iedereen behalve argentinie dat hadquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat de afgekeurde goal niet afgekeurd hoefde te worden.
Vive le Veloquote:
Sportenquote:
Niets menselijks is ons vreemd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorme domper dit. Wel een beetje irritant hoe enorm pro-Egypte de commentator was, maar goed, dat was ik ook
Hihi mijn 2e favoriete sport niet belachelijk maken aubquote:
Oh welke sport ga je doenquote:
De 0-2 (2x) is de eerste goal dit WK waarbij ik echt heb staan juichen, naast de goals van NL.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorme domper dit. Wel een beetje irritant hoe enorm pro-Egypte de commentator was, maar goed, dat was ik ook
Haxball @Cocoquote:
Geen wielrennen want dat heeft niks met sport te makenquote:
Ik dacht dat VS-Argentinië op de rol stond….quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:07 schreef -Sigaartje het volgende:
FIFA heeft gepland: Finale Spanje-Argentinië.
Hier gingen bij de 0-1 mijn trommelvliezen naar de vaantjesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 0-2 (2x) is de eerste goal dit WK waarbij ik echt heb staan juichen, naast de goals van NL.
Meer dan voetbal, begin ik na zojuist te gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wielrennen want dat heeft niks met sport te maken
Deze scheidsrechter was natuurlijk KINGFLOPLAND.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze scheidsrechter was natuurlijk KINGFLOPLAND.
Te laaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |