Wat zou jij graag als TT willen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Belgisch commentaar blijft wel genot
Tenminste gewoon objectief
Gewijzigd.quote:
Ik word anders heel erg moeite van het geHij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Belgisch commentaar blijft wel genot
Tenminste gewoon objectief
Mooi dat je dat tientje in je zak gehouden hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
oh ik had de ET goed met 7 minuten go me.
Deze zin loopt als Lucille.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word anders heel erg moeite van het geHij.
Ja na de 1-2 waren ze het totaal kwijt helaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Erg jammer dit. Maar Egypte was ook wel tenenkrommend slecht in de slotfase.
HAHAHA grapjasquote:
Egypte je halve kont staat openquote:
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
de islamtische aap komt weer uit mouw bij Egypte
LULquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik had niet met koken moeten beginnen na de 0-2.
Jammer van de uitkomst, die wel verdiend is verder.quote:
Ik had niet moeten inschakelen na de 0-2quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik had niet met koken moeten beginnen na de 0-2.
Eens maar om verder te kijken heb ik als affiesje wel liever ARG.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van de uitkomst, die wel verdiend is verder.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ach en mensen vinden weer dat Argentinië bevoordeeld wordt![]()
Wat een voorspelbaar gedoe
Neequote:
Net als veel Argentijnse overtredingen die ook geen geel kregen?quote:
Die was uitzonderlijk slecht deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Die scheidsrechter is het echt helemaal kwijt
Die moet ook een kaartquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Die scheidsrechter is het echt helemaal kwijt
Ik gun Colombia wel al het goeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maar om verder te kijken heb ik als affiesje wel liever ARG.
Nog niet zo slecht als die Oezbeek bij Paraguay - Frankrijk, maar het was de hele wedstrijd niet best idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Die was uitzonderlijk slecht deze wedstrijd.
Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gekeken. Was gewoon pingel voor Salah.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet echt..dit had Egypte in de tas.
Mooie afsluiting.quote:Like Alert
07-07-2026 @ 20:05:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #6 MessiGod"
Nee dan had je me wel gehoord die ging gewoon liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Badada het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gekeken. Was gewoon pingel voor Salah.
Nou ja, redelijk gepresteerd, voor een Fransoos.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Die was uitzonderlijk slecht deze wedstrijd.
Terwijl hij 75 minuten lang een absolute wanprestatie leverde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu moeten we weer het Argentijnse sprookje aanhoren met messiAS
Laat ik het zo zeggen: Messi had hem gekregenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Badada het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gekeken. Was gewoon pingel voor Salah.
Prima gefloten, groetjes Infantino.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:06 schreef DrMarten het volgende:
Deze scheidsrechter gaat niet door voor de finale. De VAR ook niet denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |