Doe niet zo obsessief.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik GGMM zijn schaduw kon zijn.
Ja het is wel leuk als we wedstrijden met meer dan 5 spelers eindigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was overbodig en dus spelbederf ....
Ik draag deze pas een dag of wat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
FOK! geeft posters met een ster voorrang
Is dat op Viaplay?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgen jullie de Egyptische competitie?
Prem, Ere, La Liga, Italiaanse competitie kijk ik wel eens potjes van.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk alleen ED, PL en Croky Cup.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dumfriesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prem, Ere, La Liga, Italiaanse competitie kijk ik wel eens potjes van.
En in Duitsland soms de toppers. Hopelijk kun je hier wat mee.
Hey die heb ik net ook gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
@:chevycaprice wat denk jij
Bekijk deze YouTube-video
Bedanktquote:
Ik ben een keer in Hurghada geweest, telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je de italiaanse competitie niet kijkt gaat fomo wel een beetje Malenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dumfriesis weg dus Italiaanse kan je laten voor wat het is
Maar dat kijk ik voor Roma.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dumfriesis weg dus Italiaanse kan je laten voor wat het is
Alleen als je door een haai bent gebetenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Hurghada geweest, telt dat ook?
Of De Roon! Of Koopkonijners!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
Tenzij je Malen fan bent, was hem even vergeten
Niet eens. Wel de hele week lastig gevallen door vervelende verkopersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen als je door een haai bent gebeten
En straatkatten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens. Wel de hele week lastig gevallen door vervelende verkopers
Ik vind alle katten lief, zelfs die. Dus lastig vallen zou ik dat niet noemenquote:
Wist ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!! Egypt my second home je weet toch![]()
Dit vind ik nou ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
Messi moet met zijn traptechniek hem toch gewoon boven in de hoek plaatsen
is de daad gedaan????quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey die heb ik net ook gezien
Nou ik denk dat ze het stagen en dat Pim in bed is gedoken met Lynn
Jaquote:
Als iemand naar het ziekenhuis moetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Argentinië ooit kaarten krijgen?
Dat mag je hopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leukquote:
Weggeklikst?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik had je ook gequote in dat topic maar dat heb je dan blijkbaar weggeklikst
Maar ik vond het een 7,5
Oh nee die was me even ontschoten, het was laat vannacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik had je ook gequote in dat topic maar dat heb je dan blijkbaar weggeklikst
Maar ik vond het een 7,5
Ik heb je back als Nico, Nicoquote:
Ja van de Engelsenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Alles leuk en aardig maar Egypte - Colombia willen we ook niet als kwartfinale, toch?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Alles leuk en aardig maar Egypte - Colombia willen we ook niet als kwartfinale, toch?
Als ze zo spelen? Primaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Ik heb 3-1.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik donderstraal uit het rechterrijtje.
Hij is te klein om een Nederlander te zijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef TLC het volgende:
Messi die penalties mist, weten we zeker dat hij niet stiekem een Nederlander is ?
1-0 voorspellen zoals ik of 4-0 maakt niet uit. Kan je beter goed onderuit gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik donderstraal uit het rechterrijtje.
Als ze het verdiend hebben waarom nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Staat 4 uit 8 op wk's. Slechter dan Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef TLC het volgende:
Messi die penalties mist, weten we zeker dat hij niet stiekem een Nederlander is ?
ik juich voor Noorwegenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:16 schreef TLC het volgende:
De winnaar van de halve finale tussen Spanje en Frankrijk gaat wereldkampioen worden
Malvinas por favor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja van de Engelsen
"Groeten vanaf de Falklands"
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is te klein om een Nederlander te zijn!
Spanje komt niet langs België. Dus België of Frankrijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:16 schreef TLC het volgende:
De winnaar van de halve finale tussen Spanje en Frankrijk gaat wereldkampioen worden
Ze zitten wel steeds ff teveel aan de Egypte kantquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef Qarrad het volgende:
Nog een kwartiertje volhouden voor de Egyptenaren en dan gaan de Argentijnen echt zenuwachtig worden
Want je was bang om hier een tokkie genoemd te worden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik had 10 euro op Egypte willen zetten maar niet gedaan lol.
Moet je eens kijken hoe zenuwachtig ze worden als Egypte het nog 40 minuten volhoudt!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef Qarrad het volgende:
Nog een kwartiertje volhouden voor de Egyptenaren en dan gaan de Argentijnen echt zenuwachtig worden
Ik had vroeger een muis op mijn kont.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een tattoo?
Daar moet ik voor in een kamp komen anders nooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou ik was er niet bij maar ik zou het zomaar gelovenquote:
dat is voor tokkiesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klassiek voetballand. Prachtig tenue. Kan er net wat meer van hebben. Net als Brazilië.quote:
Een konijntje op mijn billen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal er wel warm zijn?quote:
Deel van hun kracht. Anders wordt het zo gezapig als..Nederland?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zijn gewoon niet zo sportief vind ik.
Jij moet hier iets mee doen!quote:
SIFFANEDquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:22 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat was een leuk spel (op de PC).quote:
Die kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:23 schreef Makamba_ het volgende:
Als die randdebielen niet uren blijven doorrollen kunnen ze nog mee verdedigen.
Gaat het straks nog lonen ook
Door Messi in het team te hebben?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kan een land altijd alles zijn kant op hebben vallen.
Denk het dan ook niet, tochquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel gele kaart voor shirt uit neem ik aan?
Die is dan ook niet gebeurd, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Genoeg betaald, groetjes Infantino.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kan een land altijd alles zijn kant op hebben vallen.
2 wrongs don't make a rightquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan me een goal van MESSI heugen met een 100% overtreding.
Nee, want het was geen goal..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dan is het helemaal belachelijk om je shirt uit te trekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |