Dit vind ik nou ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
Messi moet met zijn traptechniek hem toch gewoon boven in de hoek plaatsen
is de daad gedaan????quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey die heb ik net ook gezien
Nou ik denk dat ze het stagen en dat Pim in bed is gedoken met Lynn
Jaquote:
Als iemand naar het ziekenhuis moetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Argentinië ooit kaarten krijgen?
Dat mag je hopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leukquote:
Weggeklikst?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik had je ook gequote in dat topic maar dat heb je dan blijkbaar weggeklikst
Maar ik vond het een 7,5
Oh nee die was me even ontschoten, het was laat vannacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik had je ook gequote in dat topic maar dat heb je dan blijkbaar weggeklikst
Maar ik vond het een 7,5
Ik heb je back als Nico, Nicoquote:
Ja van de Engelsenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Alles leuk en aardig maar Egypte - Colombia willen we ook niet als kwartfinale, toch?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Alles leuk en aardig maar Egypte - Colombia willen we ook niet als kwartfinale, toch?
Als ze zo spelen? Primaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Ik heb 3-1.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik donderstraal uit het rechterrijtje.
Hij is te klein om een Nederlander te zijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef TLC het volgende:
Messi die penalties mist, weten we zeker dat hij niet stiekem een Nederlander is ?
1-0 voorspellen zoals ik of 4-0 maakt niet uit. Kan je beter goed onderuit gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik donderstraal uit het rechterrijtje.
Als ze het verdiend hebben waarom nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Staat 4 uit 8 op wk's. Slechter dan Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef TLC het volgende:
Messi die penalties mist, weten we zeker dat hij niet stiekem een Nederlander is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |