Oh nee die was me even ontschoten, het was laat vannacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik had je ook gequote in dat topic maar dat heb je dan blijkbaar weggeklikst
Maar ik vond het een 7,5
Ik heb je back als Nico, Nicoquote:
Ja van de Engelsenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Argentinië ooit kaarten krijgen?
Jawel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Alles leuk en aardig maar Egypte - Colombia willen we ook niet als kwartfinale, toch?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Alles leuk en aardig maar Egypte - Colombia willen we ook niet als kwartfinale, toch?
Als ze zo spelen? Primaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Ik heb 3-1.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik donderstraal uit het rechterrijtje.
Hij is te klein om een Nederlander te zijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef TLC het volgende:
Messi die penalties mist, weten we zeker dat hij niet stiekem een Nederlander is ?
1-0 voorspellen zoals ik of 4-0 maakt niet uit. Kan je beter goed onderuit gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik donderstraal uit het rechterrijtje.
Als ze het verdiend hebben waarom nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef mitt het volgende:
Staat 4 uit 8 op wk's. Slechter dan Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef TLC het volgende:
Messi die penalties mist, weten we zeker dat hij niet stiekem een Nederlander is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |