quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
bij mij wel wat doen jullie nou alsof ik dat niet zie?
gekkies.
Je verkracht zijn naam.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik_geef_enkel_likes heeft een mooie dag
Dan komen ze in de kwartfinale!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Egypte Argentijnen eruit kegelen
Colombia in de finalequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan loopt Engeland zo door naar de finale.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Worden gesloopt door Haaland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan loopt Engeland zo door naar de finale.
Wel een aanloop van een mongool? Hihaho.quote:
Ik heb die pot van NL niet gezien. Geen seconde. Geen behoefte aan ookquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit zou weleens heerlijk kunnen ontsporen, van beide kanten.
quote:Like Alert
07-07-2026 @ 18:25:19
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #2 Missi"
De bank van Egypte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik mijn zorgen over user Pisces29 wel eens uitgesproken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
Moeten Pisces en Lenny net deze reclame missen
Op het enge af...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik mijn zorgen over user Pisces29 wel eens uitgesproken?
Vermist?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al meerdere keren!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit komt niet authentiek over.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg tof dat @:ikgeefenkellikes zo enthiosast likes geeft. Is een goede meneer
Dat beslist een zekere presidentquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rode kaarten worden toch kwijtgescholden.
ze komt hier niet meer vanwege jouw obsessiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je bodysurfen op de golven?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef Saekerhett het volgende:
Ik check net alles wat er gebeurt en vanuit een zonnig Gran Canaria kan ik maar één ding zeggen:
MOOI
Je bedoelt die Ronaldo die de strafschoppen er WEL in schiet?quote:
bedoel dat kan die opa nog wel iigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt die Ronaldo die de strafschoppen er WEL in schiet?
Het verschil in het type reclames sinds de uitschakeling van Oranje is wel interessant ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De reclameblokken zijn nu blijkbaar in de aanbieding.
Dit hengelen is niet eens subtiel te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
paar dagen terug noemde je hem nog een Janetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vaak in het voordeel van de grote landen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
De break zal alle flow wel weggehaald hebben bij de Egyptenaren
Ik heb nog een leuk weetje over een afzuigkapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
De afzuigkap staat hier aan, waardoor het hydration break-liedje klonk als een lied van Foals.
Tof! Was het maar echt zo.
Hij verandert zijn strategie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paar dagen terug noemde je hem nog een Janet
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Vaak in het voordeel van de grote landen.
0-2?quote:
Die speciale "keepers only" flesjes doen goed werk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
De UEFA kan veel goodwill kweken door hierin niet de FIFA te volgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
beste verdediging is de aanval oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef Bugno3 het volgende:
Egypte geeft echt veel te veel ruimte weg. Dit gaat nooit goed gaan.
Iedereen behalve de Argentiniërs en de media met jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
Ik ben bang dat dit bij het volgende WK weer de standaard is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
Heeft de FIFA niks te zeggen tochquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En voor de eerste helft?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voorspel een doelpunt van Argentinië voor de Tweede helft.
Hebben ze al gezegd niet te doen. Bij WK's wel denk ik, ach ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedoel voor dat de Tweede helft begint.quote:
lekkere timing maatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef silverhill het volgende:
Ik verwachte dat dit een saaie klinische formaliteit zou zijn. Nu ga ik toch maar kijken.
Ja dat duurt nog 4 jaar, dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze al gezegd niet te doen. Bij WK's wel denk ik, ach ja.
Nee zo is Joos nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
is het weer zo'n commentator die klaarkomt als Messi de bal aanraakt
Bij de Belg niet zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Die andere regels zoals minuut eraf als je blessure nodig hebt. Die mogen ze meenemen net zoals een corner geven als je als doelman de bal te lang vasthoud of dat je treuzelt bij een ingooiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk uitgevondenquote:
heb daar nooit enige aandacht aan besteed wat een ongein. ik vertrouw nog meer op de mening van ome joop die nooit voetbal kijkt.quote:
AIquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden
Aantal verwachte doelpunten, wat kan je hier niet aan begrijpen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar net zoals heel veel statistieken begrijpen mensen het niet.
Stel je een bal voor. die je beet hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iemand mij balbezit eens uitleggen?
of " match momentum".quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat het niet alles zegt als het 2.5-1 is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aantal verwachte doelpunten, wat kan je hier niet aan begrijpen?
Als je een hattrick maakt mag je de bal mee naar huis nemen. Dan is het je bezit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pieter Zwart?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden
Dat vind ik niks voor Argentijnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze maar niet racistisch gaan doen na de wedstrijd!!
Belgen zijn wel heel erg dol op claimen als er ook maar iets van een Belgische link is.quote:
Die heeft infantino al gesproken, komt goed zei die.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Messi werd wel heel makkelijk afgetroefd, de luilak
Wat kunnen ze modereren he.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
De humor van de mods, daar vind ik wat van.
Lindsey?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:38 schreef Felagund het volgende:
Joos is geen fan van De Paul volgens mij.
Niemand vond hem leukquote:
Wel lekker rustig hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk heeft GGMM een hele goede reden voor zijn afwezigheid.
'sporten'.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
modderen bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat kunnen ze modereren he.
Staat die op het veld?quote:
tot 8 uur is de tv bezetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
boah dat is geilquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens lekker binnenkomen zeg
Je hebt al een boel gemist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens lekker binnenkomen zeg
Ja, ik zag 7 mentions (allemaal weggeklikt)quote:
Goal Egypte na een mooie voorzet, kopbal. Messia pingel mis. Tagliafico gevaarlijk, daar komt de meeste dreiging vandaan (ook de pingel)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag 7 mentions (allemaal weggeklikt)
Samenvatting?
Geen gifje. Jammer zegquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samenvatting?
Ik riep je niet ik maakte alleen een grapje over je.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samenvatting?
Egypte scoort.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samenvatting?
Dan heb je mijn ultrabelangrijke mention weggekliktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samenvatting?
En de scheids luistert gedweequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Argentijn zegt even tegen de scheids dat hij zich er niet mee hoeft te bemoeien
Maar ik ben er netquote:
Die w bij yellow was er net nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Na de 2e helft komt er een VAR wissel:
[ link | afbeelding ]
Ja Egypte snakte 43 minuten naar jou en nu naar de rustquote:
Ik neem aan dat de gek met de kettingzaag zijn Oranje bloedbroeder al heeft geïmiteerd en Infantino heeft gebeldquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Crisisberaad bij de FIFA zometeen in de rust.
Leek mij ook een smerig moment ja.quote:
Ah vandaar ook die TTquote:
Maar wat een topscheids he!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Argentijn mept maar gewoon even.
Allemaal buiten de lijntjes met emotie enzo!!
Houd dat maar in KPDquote:
Deze was niet zo moeilijk tochquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Weer zo'n random keeper die lijm aan zijn handschoenen heeft, genot.
Ja voor Egyptequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tweede helft strooit hij er opeens mij wedden
Dat kreeg Arend Martijn er niet echt lekker uit dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Arne niet even wat tegen Salah zeggen.
Die heeft iets meer bewijsdrang nodig.
Jij niet. De scheids wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die aanslag op Salah is toch dik geel of mis ik iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Was met Zuid Amerikaanse emotie dus dan mag het, net als 4 jaar geleden tegen Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die aanslag op Salah is toch dik geel of mis ik iets?
Stiekem slapen dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga over naar undercover mod inde tweede helft
Je gaat gewoon een tukkie doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga over naar undercover mod inde tweede helft
Ik vond deze scheids in eerdere wedstrijden al ontzettend matig en inconsistent. Dat die nog niet naar huis is, is al vreemd.quote:
<gruetermessifap.gif>quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
potje rukken en dan zeggen dattie niet kan slapen
Dit is juist een enorm goede scheids normaal gesproken, zeker met wat er nog rond loopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik vond deze scheids in eerdere wedstrijden al ontzettend matig en inconsistent. Dat die nog niet naar huis is, is al vreemd.
Hij heeft gewoon zijn dag niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is juist een enorm goede scheids normaal gesproken, zeker met wat er nog rond loopt.
Altijd zo geweest. Vroeger had je Caniggia, ook zo'n strontvervelende Argentijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:50 schreef chufi het volgende:
Argentijnnen zijn zo smerig met harde geniepige overtredingen .... en dan onschuld zelve
Hallo collegaquote:
Leuk, je kan ook meeposten ipv alleen meelezen!quote:
Welkom in dit warm badquote:
quote:Like Alert
07-07-2026 @ 18:52:04
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #2 Missi"
Eensch ben heel benieuwd hoe ze uit de kleedkamer komenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder leuke 1e helft.![]()
Begin 2e helft belangrijke fase.
@GGMMquote:Like Alert
07-07-2026 @ 18:51:59
Zipportal heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 18:00] Argentinië - Egypte #2 Missi"
Uitgerustquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eensch ben heel benieuwd hoe ze uit de kleedkamer komen
Verkeerde zender?quote:
Ja ik geloof je welquote:
Zo zien we ze het liefst.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:53 schreef Dutch_view het volgende:
lol die Argentijnen zijn ietwat geagiteerd
Zeker de Onlogisch onder de Forum Admins?quote:
Allah levert wel vandaag.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Allah wordt direct bedankt voor de 1ste helft
Met puntquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een goede FA zie je niet.
Zo vind ik dat straatcommando het erg goed doet.
Bij de Afrika Cup in 1996 of zo werden de teams nog door de Egyptische officials van het veld getrokken als ze dat probeerden. De editie erna werd er niet meer tegen opgetreden.quote:
Iedere act op Fok verbleekt hierbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
verdomme ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeker de Onlogisch onder de Forum Admins?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
als je je best doet mag je er misschien in staanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik GGMM zijn schaduw kon zijn.
Dat is wel heel streng.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat duwen van die keeper op deze manier is toch ook gewoon geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |