Dit hengelen is niet eens subtiel te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg tof dat @:ikgeefenkellikes zo enthiosast likes geeft. Is een goede meneer
paar dagen terug noemde je hem nog een Janetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg tof dat @:ikgeefenkellikes zo enthiosast likes geeft. Is een goede meneer
Vaak in het voordeel van de grote landen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
De break zal alle flow wel weggehaald hebben bij de Egyptenaren
Ik heb nog een leuk weetje over een afzuigkapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
De afzuigkap staat hier aan, waardoor het hydration break-liedje klonk als een lied van Foals.
Tof! Was het maar echt zo.
Hij verandert zijn strategie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paar dagen terug noemde je hem nog een Janet
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Vaak in het voordeel van de grote landen.
0-2?quote:
Die speciale "keepers only" flesjes doen goed werk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
De UEFA kan veel goodwill kweken door hierin niet de FIFA te volgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
beste verdediging is de aanval oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef Bugno3 het volgende:
Egypte geeft echt veel te veel ruimte weg. Dit gaat nooit goed gaan.
Iedereen behalve de Argentiniërs en de media met jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
Ik ben bang dat dit bij het volgende WK weer de standaard is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |