SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik mijn zorgen over user Pisces29 wel eens uitgesproken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
Moeten Pisces en Lenny net deze reclame missen
Op het enge af...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik mijn zorgen over user Pisces29 wel eens uitgesproken?
Vermist?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al meerdere keren!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit komt niet authentiek over.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg tof dat @:ikgeefenkellikes zo enthiosast likes geeft. Is een goede meneer
Dat beslist een zekere presidentquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rode kaarten worden toch kwijtgescholden.
ze komt hier niet meer vanwege jouw obsessiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je bodysurfen op de golven?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef Saekerhett het volgende:
Ik check net alles wat er gebeurt en vanuit een zonnig Gran Canaria kan ik maar één ding zeggen:
MOOI
Je bedoelt die Ronaldo die de strafschoppen er WEL in schiet?quote:
bedoel dat kan die opa nog wel iigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt die Ronaldo die de strafschoppen er WEL in schiet?
Het verschil in het type reclames sinds de uitschakeling van Oranje is wel interessant ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De reclameblokken zijn nu blijkbaar in de aanbieding.
Dit hengelen is niet eens subtiel te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
paar dagen terug noemde je hem nog een Janetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vaak in het voordeel van de grote landen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
De break zal alle flow wel weggehaald hebben bij de Egyptenaren
Ik heb nog een leuk weetje over een afzuigkapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
De afzuigkap staat hier aan, waardoor het hydration break-liedje klonk als een lied van Foals.
Tof! Was het maar echt zo.
Hij verandert zijn strategie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paar dagen terug noemde je hem nog een Janet
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Vaak in het voordeel van de grote landen.
0-2?quote:
Die speciale "keepers only" flesjes doen goed werk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
De UEFA kan veel goodwill kweken door hierin niet de FIFA te volgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
beste verdediging is de aanval oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef Bugno3 het volgende:
Egypte geeft echt veel te veel ruimte weg. Dit gaat nooit goed gaan.
Iedereen behalve de Argentiniërs en de media met jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
Ik ben bang dat dit bij het volgende WK weer de standaard is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |