Vaak in het voordeel van de grote landen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
De break zal alle flow wel weggehaald hebben bij de Egyptenaren
Ik heb nog een leuk weetje over een afzuigkapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
De afzuigkap staat hier aan, waardoor het hydration break-liedje klonk als een lied van Foals.
Tof! Was het maar echt zo.
Hij verandert zijn strategie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paar dagen terug noemde je hem nog een Janet
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Vaak in het voordeel van de grote landen.
0-2?quote:
Die speciale "keepers only" flesjes doen goed werk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
De UEFA kan veel goodwill kweken door hierin niet de FIFA te volgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
beste verdediging is de aanval oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef Bugno3 het volgende:
Egypte geeft echt veel te veel ruimte weg. Dit gaat nooit goed gaan.
Iedereen behalve de Argentiniërs en de media met jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit te genieten.strakke redding Egyote weer
Ik ben bang dat dit bij het volgende WK weer de standaard is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoop echt dat die breaks geen blijvertje worden in het clubvoetbal, wat een pure aids.
Heeft de FIFA niks te zeggen tochquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En voor de eerste helft?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voorspel een doelpunt van Argentinië voor de Tweede helft.
Hebben ze al gezegd niet te doen. Bij WK's wel denk ik, ach ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedoel voor dat de Tweede helft begint.quote:
lekkere timing maatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef silverhill het volgende:
Ik verwachte dat dit een saaie klinische formaliteit zou zijn. Nu ga ik toch maar kijken.
Ja dat duurt nog 4 jaar, dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze al gezegd niet te doen. Bij WK's wel denk ik, ach ja.
Nee zo is Joos nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
is het weer zo'n commentator die klaarkomt als Messi de bal aanraakt
Bij de Belg niet zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Die andere regels zoals minuut eraf als je blessure nodig hebt. Die mogen ze meenemen net zoals een corner geven als je als doelman de bal te lang vasthoud of dat je treuzelt bij een ingooiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk uitgevondenquote:
heb daar nooit enige aandacht aan besteed wat een ongein. ik vertrouw nog meer op de mening van ome joop die nooit voetbal kijkt.quote:
AIquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |