ik juich voor Noorwegenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:16 schreef TLC het volgende:
De winnaar van de halve finale tussen Spanje en Frankrijk gaat wereldkampioen worden
Malvinas por favor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja van de Engelsen
"Groeten vanaf de Falklands"
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is te klein om een Nederlander te zijn!
Spanje komt niet langs België. Dus België of Frankrijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:16 schreef TLC het volgende:
De winnaar van de halve finale tussen Spanje en Frankrijk gaat wereldkampioen worden
Ze zitten wel steeds ff teveel aan de Egypte kantquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef Qarrad het volgende:
Nog een kwartiertje volhouden voor de Egyptenaren en dan gaan de Argentijnen echt zenuwachtig worden
Want je was bang om hier een tokkie genoemd te worden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik had 10 euro op Egypte willen zetten maar niet gedaan lol.
Moet je eens kijken hoe zenuwachtig ze worden als Egypte het nog 40 minuten volhoudt!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef Qarrad het volgende:
Nog een kwartiertje volhouden voor de Egyptenaren en dan gaan de Argentijnen echt zenuwachtig worden
Ik had vroeger een muis op mijn kont.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een tattoo?
Daar moet ik voor in een kamp komen anders nooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou ik was er niet bij maar ik zou het zomaar gelovenquote:
dat is voor tokkiesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klassiek voetballand. Prachtig tenue. Kan er net wat meer van hebben. Net als Brazilië.quote:
Een konijntje op mijn billen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal er wel warm zijn?quote:
Deel van hun kracht. Anders wordt het zo gezapig als..Nederland?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zijn gewoon niet zo sportief vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |