SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Daar geloof ik niks van, kurwaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:30 schreef rival het volgende:
Wij Polen zijn gewoon wat schoner dan anderen.
Dus je bent gemaakt van Legotm?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn echt een stelletje fossielen.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Foetusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foetus
Ik weet niet waar het over gaat maar toch.
@LTVDK kijk nou hoe ze over je praatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foetus
Ik weet niet waar het over gaat maar toch.
O_oquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik snap het niet. Ben niet ongesteld maar heb we de hele tijd die typische buikpijn
ja dat is bij mij vaak als ik daarna langer nodig heb op het toiletquote:
Neenquote:
Lekker waaien!quote:
Dan zeg jequote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie mensen die de hele tijd voor andere antwoorden?
Bij de ontbijtclub hebben we dus iemand echt 8 van de 10 keer voor iemand anders antwoord. Dan vraag ik wat aan iemand en dan antwoord zijOf iemand vraagt wat aan mij en dan antwoord zij ook.
Het begint zooooooooooooooo irritant te worden. Soms zeg ik er wel eens wat van, subtiel maar het helpt niets.
ja heb denk ik welles gezegd van ze vragen het aan mij maar werkt niet. ze doet het bij iedereen. Het is echt zo raarquote:
Schiet 'em neer dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg bericht van m'n manager dat men heel tevreden is over m'n werk, maar ene willempie van afdeling x vind dat ik wel wat klantvriendelijker mag zijn.
Ik heb geen klantcontact in deze functie. Ik heb ook geen contact met afdeling x.
Ga vliegeren tijdens een onweerstorm, willempie
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg bericht van m'n manager dat men heel tevreden is over m'n werk, maar ene willempie van afdeling x vind dat ik wel wat klantvriendelijker mag zijn.
Ik heb geen klantcontact in deze functie. Ik heb ook geen contact met afdeling x.
Ga vliegeren tijdens een onweerstorm, willempie
Ik weet niet eens wie het isquote:
Oh gaat dat op die manier.quote:
Iedereen werkt 100% remote en collega's werken vanuit Chili tot Noorwegen tot Australië. Dus ik denk niet dat ik willempie snel zal ontmoeten tijdens een koffiepauze. En zo wel WHAT IS THIS MOTHERFUCKER DOING IN MY KITCHEN!?! En om tijdens m'n lunch de kat onder vuur te nemen is ook weer zo excessief onacceptabel hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:07 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Oh gaat dat op die manier.
Extra opletten dus wie iets te vriendelijk tegen jou is tijdens de lunch de komende tijd.
En die dan neerschieten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen werkt 100% remote en collega's werken vanuit Chili tot Noorwegen tot Australië. Dus ik denk niet dat ik willempie snel zal ontmoeten tijdens een koffiepauze. En zo wel WHAT IS THIS MOTHERFUCKER DOING IN MY KITCHEN!?! En om tijdens m'n lunch de kat onder vuur te nemen is ook weer zo excessief onacceptabel he
willempie negeren is het beste.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen werkt 100% remote en collega's werken vanuit Chili tot Noorwegen tot Australië. Dus ik denk niet dat ik willempie snel zal ontmoeten tijdens een koffiepauze. En zo wel WHAT IS THIS MOTHERFUCKER DOING IN MY KITCHEN!?! En om tijdens m'n lunch de kat onder vuur te nemen is ook weer zo excessief onacceptabel he
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer chagrijnig. Dag 2 van drie weken vurig gehoopte "rustige zomerperiode" zit erop. Nu al meer gezeik aan me kop gehad dan ik voor de komende drie weken van plan was. Ik wil dit niet meer.
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:25 schreef Karzai het volgende:
De eerste zak drop is al voor de helft leeg, maar we mogen aan boord
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
willempie negeren is het beste.
Nu zijn wij er ook weer energie aan kwijt. Ook weer kut
Lekker aan de stinkende spetterpoep in een afgesloten kleine ruimte met tig andere mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.
Vaste prik voor je het vliegtuig instapt: Weinig eten, amper drinken. Pas in het vliegtuig daar balans in vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker aan de stinkende spetterpoep in een afgesloten kleine ruimte met tig andere mensen
Ik haat vliegenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Vaste prik voor je het vliegtuig instapt: Weinig eten, amper drinken. Pas in het vliegtuig daar balans in vinden.
en dan een gangpad plaats hebben en die twee naast je dikke pechquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat vliegenDus ik neem altijd 1 shot whisky, ongeacht het tijdstip, ga zitten en val dan in slaap voor de hele vlucht
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat vliegenDus ik neem altijd 1 shot whisky, ongeacht het tijdstip, ga zitten en val dan in slaap voor de hele vlucht
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.
Zo egoistisch ben ik nèt niet. Altijd raam, als het kan nooduitgang.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan een gangpad plaats hebben en die twee naast je dikke pech
Dus jij was dat op m'n laatste vlucht vanaf Maltaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.
Ik heb vooral slechte ervaringen op vluchten gehad met veel Roemenen aan boord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij was dat op m'n laatste vlucht vanaf Malta
Ik zit mij krijgen ze er niet meer uitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.
Ik met Britten. Fucking chavs hebben meerdere keren tot vertraging geleid, inclusief een keertje dat twee dronken gasten het vliegtuig uit werden gezet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik heb vooral slechte ervaringen op vluchten gehad met veel Roemenen aan boord.
quote:
zo voelt mn been/voet wel nuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
phpdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Nizno het volgende:
WHOEEEE KPN bied in de maand juli de zender Dog&Cat TV gratis aan.![]()
![]()
Wasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
blijkbaar een zender voor de dierenliefhebber... kende het ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Nizno het volgende:
WHOEEEE KPN bied in de maand juli de zender Dog&Cat TV gratis aan.![]()
![]()
Ja, dat was de zender die je altijd hebt gemist natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dus niet de moeite om daar mijn joetoep video's van geredde straat kittens voor in te ruilenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar een zender voor de dierenliefhebber... kende het ook niet.
momenteel is er een programma op ala dierenmanieren maar dan met meer niveau van een professionele hondenshow
maar tis geen zender die in mijn lijstje komt
nou echt...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was de zender die je altijd hebt gemist natuurlijk.
slecht inkoopbeleidquote:
luiwammesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 2 dagen serieus wat doen, en dan na vrijdag eigenlijk 13 weken vrij.
Pfoe.
ja dan moet je maar schnitzels etenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mwh, heb liever ijs van een echte ijssalon
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
wedstrijd Belgie VS moet overgespeeld worden, Balogun had niet mogen spelen.
Dus dan is de enige optie om de wedstrijd uit de boeken te halen en opnieuw te doen.
Yo mommaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
Dus dan is de enige optie om de wedstrijd uit de boeken te halen en opnieuw te doen.
Het opstellen van een niet speelgerechtigde speler leidt normaal gesproken tot een reguliere nederlaag van 3-0 voor het team van die speler. De speld had beter zijn huiswerk moeten doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
Hier komt DHL "tussen 17:30 en 21:30".quote:
mehquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:52 schreef Ama het volgende:
https://www.lego.com/en-n(...)0&consent-modal=show vet
en dan verliezen de belgen zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
Maar mijn post had er vorige week woensdag en vrijdag al moeten zijn. Vooral die van woensdag begin ik me wat zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier komt DHL "tussen 17:30 en 21:30".
Wat denk je om 19:03? "Planning wordt gemaakt".
Komt dus ook weer geen ene tyfus van terecht.
ja anders moet Trump zo huilenquote:
Mijnes is aangepast naar morgenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn post had er vorige week woensdag en vrijdag al moeten zijn. Vooral die van woensdag begin ik me wat zorgen over te maken.
dan kan die met die krokodillentranen dat zwembad van hem vullenquote:
En dan krijgt België 1000% tarieven over haar wafels en chocolate en bierquote:
Nòg meer algenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan die met die krokodillentranen dat zwembad van hem vullen
Verkopen ze het toch gewoon aan iemand andersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan krijgt België 1000% tarieven over haar wafels en chocolate en bier
De enige underdog die ik niet gejinxt hebquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige underdog die ik niet gejinxt heb
Ik kan m'n Scorito wel begraven nu.
Joequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkopen ze het toch gewoon aan iemand anders
moet je al een begraafplaatsje maken tussen je planten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Balkon gezogen, ziet er weer keurig uit. Wel verrassend veel dode bijen en hommels. M'n Insectenhotel is meer een hospice geworden.
Dan gaat die Maffia van Infantilio Argentinie nog meer helpenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
kunnen de egyptenaren messie niet even goed op de enkel lopen zodat die de rest van het WK exit is
Ze ziet me nog als een jonge god dusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:LTVDK kijk nou hoe ze over je praat
misschien wat anders aan de hand? (huis)arts bezoekje?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik snap het niet. Ben niet ongesteld maar heb we de hele tijd die typische buikpijn
Aanvullende vraag: Ook trek in augurken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wat anders aan de hand? (huis)arts bezoekje?
Ja, zwaar geholpen door de scheids.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Oh heeft Argentinië nog gewonnen, toen ik net bij de chinees zat te wachten werd het 2-0 voor Egypte
Geen al te grote verrassing dusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zwaar geholpen door de scheids.
Geen finale Marokko - Egypte dusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar toch jammer.
Geil!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Die like van gisteren is van iemand met een verdacht niet vrouwelijke lichaamsbouw en gezicht.
Mja...
quote:
Dan maar Marokko - België, weet je tenminste zeker dat Borgerhout helemaal naar de klote gaatquote:
Heb je eik 'normaal' werk of wordt er op een bepaalde manier al rekening gehouden met dat Fles Fles is?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer chagrijnig. Dag 2 van drie weken vurig gehoopte "rustige zomerperiode" zit erop. Nu al meer gezeik aan me kop gehad dan ik voor de komende drie weken van plan was. Ik wil dit niet meer.
afschuiven een optie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog niet hoorquote:
dan gewoon parkeren in het hoekje: "wordt afgehandeld nadat X terug is van vakantie"quote:
Dè ga zo niequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gewoon parkeren in het hoekje: "wordt afgehandeld nadat X terug is van vakantie"
Begin je nu zelfs al eisen te stellenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouwelijk lichaam is toch wel een pre
Zelfs geen tetten.
Gewoon even een date inplannenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Die like van gisteren is van iemand met een verdacht niet vrouwelijke lichaamsbouw en gezicht.
Mja...
Even kijken of ze een gaatje heeftquote:
toch je ontslag indienen dan maarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ja dacht echt dat ik had aangegeven dat ik niet beschikbaar ben
Kan je lekker Zwitserland - Colombia gaan kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ja dacht echt dat ik had aangegeven dat ik niet beschikbaar ben
vervelend balquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef bitterbal het volgende:
had raard gedroomd ook. daarom ben ik denk nu wakker
Over ons zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef bitterbal het volgende:
had raard gedroomd ook. daarom ben ik denk nu wakker
goedzoquote:De tweede vrouw in het onderzoek naar ernstige kindermishandelingen in Stadskanaal is het gezag over haar zevenjarige zoon kwijt, blijkt uit een uitspraak van de kinderrechter. De andere vrouw raakte eerder al het gezag over haar zesjarige dochter kwijt.
goed.. en tegelijkertijd in en in triest dat hij niet meer naar zn moeder vraagt (maar wel ergens begrijpelijk)quote:Haar zoon is ondergebracht in een gezinshuis. In het vonnis staat dat het daar al veel beter met hem gaat. Hij heeft niet meer de gezondheidsklachten die hij eerder had en eet goed. De jongen heeft na een tijdje ook niet meer naar zijn moeder gevraagd.
Is die nog niet ergens aan het rellen in een banlieue?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Geloof dat het over frikandel was
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goedzo
[..]
goed.. en tegelijkertijd in en in triest dat hij niet meer naar zn moeder vraagt (maar wel ergens begrijpelijk)
nee hij vliegt nu naar een banlieue as we speakquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die nog niet ergens aan het rellen in een banlieue?
voor die kinderen beter hoor, volgens de berichten zou niemand die moeders bij kinderen latenquote:
oh dat weet k wel zeker dat het beter is voor de kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
voor die kinderen beter hoor, volgens de berichten zou niemand die moeders bij kinderen laten
soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:11 schreef bitterbal het volgende:
vind het typisch dat die 2 vrouwen elkaar ook hebben gevonden
Feestje met Marokko vieren natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij vliegt nu naar een banlieue as we speak
marokko moet nog spelen toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje met Marokko vieren natuurlijk
Wimbledon is nu gaandequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef bitterbal het volgende:
hij geeft niet zo veel om voetbal. Hij is meer van de tennis
Nee die gooien gewoon hun zooi bij het plebs, of daar hebben ze personeel voorquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef bitterbal het volgende:
das toch ook raar he. dat voetbal sowieso tuig trekt en geen enkele andere sport dat ook doet
quote:Hooliganisme bestond al ten tijde van het Byzantijnse Rijk. Een bekend voorbeeld is het Nika-oproer. De aanleiding voor deze gewelddadige opstand in 532 te Constantinopel was een wagenrenwedstrijd. Keizer Justinianus I heeft na een aantal dagen het oproer neer laten slaan en dit kostte het leven aan ongeveer 30.000 mensen.
denk dat er wel meer sporten dat doen, maar minder massaalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef bitterbal het volgende:
das toch ook raar he. dat voetbal sowieso tuig trekt en geen enkele andere sport dat ook doet
dus het voetbal is in plaats gekomen van het wagenrennen?quote:
vroeger wisten ze tenminste wat ze met hooligans moesten doenquote:
ja welke dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat er wel meer sporten dat doen, maar minder massaal
Eenvoudig vermaak voor het plebsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus het voetbal is in plaats gekomen van het wagenrennen?
Er worden wel eens wielrenners bespuwd of punaises op de weg gegooid...quote:
Snel, gooi een snack voordat ze zo gaat rellenquote:
ijshockey is toch ook regelmatig opstootjes of alleen in usa?quote:
Maar dat is meer opstootjes tussen spelers, niet zozeer 'fans' die de halve stad slopenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ijshockey is toch ook regelmatig opstootjes of alleen in usa?
in gewoon hockey ook wel eens gehoord, verder weet ik het niet want ben niet echt een sport volger ofzo maar denk oprecht dat er wel meer sporten met hooligans zijn dan alleen voetbal, alleen voetbal is groot dus ook veel sneller nieuws
Bouligans. The scourge of the French countryside.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ijshockey is toch ook regelmatig opstootjes of alleen in usa?
in gewoon hockey ook wel eens gehoord, verder weet ik het niet want ben niet echt een sport volger ofzo maar denk oprecht dat er wel meer sporten met hooligans zijn dan alleen voetbal, alleen voetbal is groot dus ook veel sneller nieuws
quote:A major pétanque turf war occurred in the French resort town of Mimizan, resulting in the death of a 68-year-old player after a dispute over shade.Details of the specific incident and broader issues include:The Mimizan Fatality: On June 17, an argument broke out at a boulodrome between a group of players who regularly play on the beach and another that plays in town, after the beach players sought the shade of the town court during a heatwave. The confrontation turned physical, and the 68-year-old victim was allegedly struck in the head or face with a metal boule by an 81-year-old rival. The victim collapsed from his injuries and suffered a fatal heart attack.Match-Fixing Scandals: The sport of pétanque has recently been marred by a major organized match-fixing and betting scandal. French police arrested nine individuals, including elite, world-class champions suspected of deliberately throwing a quarter-final match during the prestigious Masters de Pétanque to cash in on rigged bets.Broader Violence: Incidents of aggression have plagued the sport, with umpires in France threatening to walk out due to rising threats, violence, and drunkenness. Referees have been assaulted and nearly stabbed by individuals when trying to enforce game rules.Authorities in France are continuing their investigations into both the organized betting rings and the physical conflicts at local boulodromes.
Goede levenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:26 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor wat Camembert op een knoflooktoastje dus
Dat is een hoopquote:Op woensdag 8 juli 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
zie net dat er hier in de afgelopen maanden 18 doden in het verker zijn gevalken. Dat zijn denk ik allemaal scooterrijders waarvan de meeste Thai, daarna Burmees en dan buitenlander.
2 doden per maand alleen op dit eiland
Dat is niet echt verstandig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Half 2 naar bed om vervolgens 6 uur weer op te staanniet echt een hele goeie combinatie
![]()
Goeiemorgen!
En hoeveel mensen wonen er?quote:Op woensdag 8 juli 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
zie net dat er hier in de afgelopen maanden 18 doden in het verker zijn gevalken. Dat zijn denk ik allemaal scooterrijders waarvan de meeste Thai, daarna Burmees en dan buitenlander.
2 doden per maand alleen op dit eiland
Ja das wat lastig te zeggen. Denk permanent een keer gelezen te hebben 8000 maar ben er niet zeker vanquote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 8 juli 2026 06:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Half 2 naar bed om vervolgens 6 uur weer op te staanniet echt een hele goeie combinatie
![]()
Goeiemorgen!
Moest grinnikenquote:
Dan is dat best veel voor verkeersslachtoffers.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wat lastig te zeggen. Denk permanent een keer gelezen te hebben 8000 maar ben er niet zeker van
Thailand staat wereldwijd op nummer 1 of 2 met dodelijke verkeersslachtoffers.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is dat best veel voor verkeersslachtoffers.
En de infrastructuur? Zijn de wegen fatsoenlijk om op tijd te remmen, of uit te wijken? Genoeg verkeersborden en stoplichten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand staat wereldwijd op nummer 1 of 2 met dodelijke verkeersslachtoffers.
Thai en Birmezen doen maar gewoon wat in het verkeer.
Succesquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou jongens, de kindjes wachten op me.
Of meer precies, de trainers wachten op me zodat ik de kindjes kan temmen voor ze.
We mogen weer.
Bekijk deze YouTube-video
Ja de wegen zijn hier redelijk. Probleem is te hard rijden. Geen helm en vaak drank. Politie heeft op de eilanden niet echt de motivatie om hard op te treden. Vaste land wat meer maar het lijkt niet echt in de cultuur te zitten dat ze een groot probleem hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de infrastructuur? Zijn de wegen fatsoenlijk om op tijd te remmen, of uit te wijken? Genoeg verkeersborden en stoplichten?
Maar als Thailand zo hoog staat, lijkt het me een punt voor de regeringen om zich op te focussen of niet?
Gaat de overbevolking tegenquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de wegen zijn hier redelijk. Probleem is te hard rijden. Geen helm en vaak drank. Politie heeft op de eilanden niet echt de motivatie om hard op te treden. Vaste land wat meer maar het lijkt niet echt in de cultuur te zitten dat ze een groot probleem hebben.
Bijna zomervakantie toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou jongens, de kindjes wachten op me.
Of meer precies, de trainers wachten op me zodat ik de kindjes kan temmen voor ze.
We mogen weer.
Bekijk deze YouTube-video
Goed voor de tuin.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Licht kan wel weer aan. Het regent ook gewoon.
Code geelquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf morgen twee weken hittegolf![]()
Ze noemen alles maar hittegolf tegenwoordig. Het is of Elfstedentocht, en als het dat niet is, hittegolf. Man man man.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze noemen alles maar hittegolf tegenwoordig. Het is of Elfstedentocht, en als het dat niet is, hittegolf. Man man man.
Het is niet alsof er al decennia lang een definitie is voor hittegolf en dat we dat door klimaatverandering steeds vaker meemaken. Nee, het komt doordat we tegenwoordig gewoon alles een hittegolf noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
5 dagen boven de 25 waarvan 3 boven de 30 toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet alsof er al decennia lang een definitie is voor hittegolf en dat we dat door klimaatverandering steeds vaker meemaken. Nee, het komt doordat we tegenwoordig gewoon alles een hittegolf noemen.
Sure.
Iets met verplichtingenquote:
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/hittegolvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
5 dagen boven de 25 waarvan 3 boven de 30 toch?
Een beknopt edoch intensief leermoment waar we beseffen dat we dood gaanquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/hittegolven
Hopelijk niet voor het weekend.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beknopt edoch intensief leermoment waar we beseffen dat we dood gaan
Also:
Ik bewaar het voor een maandarghquote:
Die van 2018 was echt kutquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was GENIETEN!quote:
Al besproken. Letterlijk weken geleden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Barbusse het volgende:
Ter verduidelijking een dom ai stukje:
[..]
Die begon precies toen ik na 2 maanden uit het ziekenhuis kwam, lekker in een bloedheet huis helemaal ingepakt in verband, echt genietenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was GENIETEN!Mensen weten niet meer hoe ze moeten genieten van een beetje warmte.
Orgie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:52 schreef Ama het volgende:
Naaktslakkenorgie op het fietspad.
Vieze zeikregen.
Ik vind het altijd beetje vies als ze dat midden op het fietspad moeten doen.quote:
Duidelijke trend dat het de laatste jaren steeds vaker voorkomt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Ze zijn niemand tot last.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd beetje vies als ze dat midden op het fietspad moeten doen.
Ze willen gewoon een beetje extra spanning toevoegen, elk moment kunnen ze platgereden wordenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Ze zijn niemand tot last.
Je vindt ze al vies als ze gewoon op weg naar huis zijn over het fietspad en niemand tot last zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd beetje vies als ze dat midden op het fietspad moeten doen.
Belletje infantilo heeft geen nut gehadquote:
Nee die was druk bezig wat Argentijnen te paaien, hij kan niet alles tegelijkquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belletje infantilo heeft geen nut gehad
En de olie-voorraden zijn bijna leeg dus geef het een paar weken voor de shit echt losbarst.quote:
Nee we noemen tegenwoordig alles maar een hittegolf.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duidelijke trend dat het de laatste jaren steeds vaker voorkomt.
Ohquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee we noemen tegenwoordig alles maar een hittegolf.
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vindt ze al vies als ze gewoon op weg naar huis zijn over het fietspad en niemand tot last zijn
Jawel mij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Ze zijn niemand tot last.
quote:De ontzetting was groot bij de Nederlandse diensten, blijkt uit een citaat van een van de bronnen die de Volkskrant sprak: "Dit is de grootste oorlog op het Europees grondgebied sinds de Tweede Wereldoorlog. En die zagen wij niet aankomen. Wat een fuck-up."
Sommige betrokkenen spreken achteraf dan ook over een inlichtingenblunder. Zo ver wil een senior AIVD'er die de krant sprak niet gaan. Wel is het beeld van Poetin veranderd, zegt hij. "Ik denk dat het eerlijk is om te zeggen dat we Poetin nu met meer wantrouwen zouden bekijken. We gingen te veel uit van Poetin als een rationele actor."
https://nos.nl/artikel/26(...)kraine-niet-aankomen
Ik meld me vast aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:35 schreef Ama het volgende:
Ik wil hier bij de branderij een keer een verplichte cursus geven: hoe ruim je je eigen zooi op.
Komt dat zien! Verhelderende sessie van de Marie Kondo van de Veenbult!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:35 schreef Ama het volgende:
Ik wil hier bij de branderij een keer een verplichte cursus geven: hoe ruim je je eigen zooi op.
Wanneer de gewone burger het wel ziet aankomen, maar zij zelf niet, in wat voor bubbel opereer je danquote:
Soort brownies.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
klotespul wel zeg, dat bastognekoeken. Er is niet zoiets als "ik eet er nu 1 of 2 of 6 of 28 en dan stop ik". Het is "ik eet zo lang het nog niet op is".
Gewoon niet kopen danquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
klotespul wel zeg, dat bastognekoeken. Er is niet zoiets als "ik eet er nu 1 of 2 of 6 of 28 en dan stop ik". Het is "ik eet zo lang het nog niet op is".
Was ook alweer jaren geledenquote:
Ga uien snijen met een bot mes, pretletterquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al besproken. Letterlijk weken geleden.
Ballie, wat ga je eten vandaag?quote:
goede vraag. Ik denk dat ik een nieuw simpel thaise zaakje ga proberen in een food court. Heb als tussendoor mango en mijnn ontbijt was granola met fruit en yoghurt en een kokosnootquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
ben in de afgelopen 2 maanden 2 kilo aangekomen dus dan moet er weer van af
Rookie numbersquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goede vraag. Ik denk dat ik een nieuw simpel thaise zaakje ga proberen in een food court. Heb als tussendoor mango en mijnn ontbijt was granola met fruit en yoghurt en een kokosnoot![]()
wat ga jij allemaal eten?
lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik heb net een varkenshaasje in de marinade gegooid, die gaat in plakjes op de grill om daarmee een ramen soepje met veul groentjens af te maken vanavond
Meer bitterbal om van te houdenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Mja het zit allemaal op mijn buik. snap niet waarom alle andere vrouwen op dit eiland een platte buik hebbenquote:
omdat die of heel veel bewegen of minder etenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het zit allemaal op mijn buik. snap niet waarom alle andere vrouwen op dit eiland een platte buik hebben
ik ben in de afgelopen maanden 5 kilo afgevallen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
is het zo simpel?quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat die of heel veel bewegen of minder eten
ja voordat frikandel er was ging het goed. was ik 10 kilo kwijtquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben in de afgelopen maanden 5 kilo afgevallen.
dus dan moet die 2 kilo bij jou ook wel lukken
jaquote:
dat is wel boemveel. dan blijft er alleen een huls van de bal over is alle ragout eruitquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voordat frikandel er was ging het goed. was ik 10 kilo kwijt
ja was 76 en toen frikandel er was een ruime 65quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
[..]
dat is wel boemveel. dan blijft er alleen een huls van de bal over is alle ragout eruit
nee maar met mayo en uitjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
Frikandellen zijn niet zo goed voor je gezondheid, blijkt maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |