ah, je kent mequote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als de creditcard op is heb je nog een bivakmuts
Is om het even.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik eerder even wat van de spaar rekening af halen als het nodig zou zijn
Komt misschien nogquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:00 schreef bitterbal het volgende:
nu maak ik die afspraak en dan stuurt de site de bevestiging niet
Ohja goede, ik moest nog een afspraak maken om mijn paspoort te vernieuwen. Toen ik vorige week keek kon dat pas de 14e, kijk ik nu en kan het opeens morgen alquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:00 schreef bitterbal het volgende:
nu maak ik die afspraak en dan stuurt de site de bevestiging niet
Denken ze dat je voor de Russen werkt??quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Please be aware that it is not allowed to carry electronic devices (mobile phones, laptops etc.) onto the Embassy's premises and that your devices have to be locked away. Hence, please bring all the required documents in original/hard copy.
denk hetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denken ze dat je voor de Russen werkt??
Groot internationaal snack syndicaatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denken ze dat je voor de Russen werkt??
Wees Jason Bourne. Loop alleen naar binnen met een rood rugzakje gevuld met papiergeld in verschillende valuta.quote:
Dat ze ons bespioneert wist ik al, maar dat van de Duitsers is nieuw voor mequote:
Ja zit toch een beetje in die genen hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze ons bespioneert wist ik al, maar dat van de Duitsers is nieuw voor me
DUS WE WORDEN ALLEMAAL GEDOXXED HIER?!!?quote:
Ik 25%quote:
quote:
Er zal vast wel wat Duits bloed door mijn aderen stromen, geen idee hoe veel.quote:
Bij mij zijn die Duitse genen er halverwege de 19e eeuw al bijgekomen als het 1 van de 16 overoverovergrootouders was.quote:
@Haags en ik hebben een opa uit een ander land!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand in NL 100% Nederlands is. De mens zwerft al zolang over de aarde dat er altijd wel een deel uit een ander land komt, ook is het maar 0,1 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |