Gewoon niet kopen danquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
klotespul wel zeg, dat bastognekoeken. Er is niet zoiets als "ik eet er nu 1 of 2 of 6 of 28 en dan stop ik". Het is "ik eet zo lang het nog niet op is".
Was ook alweer jaren geledenquote:
Ga uien snijen met een bot mes, pretletterquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al besproken. Letterlijk weken geleden.
Ballie, wat ga je eten vandaag?quote:
goede vraag. Ik denk dat ik een nieuw simpel thaise zaakje ga proberen in een food court. Heb als tussendoor mango en mijnn ontbijt was granola met fruit en yoghurt en een kokosnootquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
ben in de afgelopen 2 maanden 2 kilo aangekomen dus dan moet er weer van af
Rookie numbersquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goede vraag. Ik denk dat ik een nieuw simpel thaise zaakje ga proberen in een food court. Heb als tussendoor mango en mijnn ontbijt was granola met fruit en yoghurt en een kokosnoot![]()
wat ga jij allemaal eten?
lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik heb net een varkenshaasje in de marinade gegooid, die gaat in plakjes op de grill om daarmee een ramen soepje met veul groentjens af te maken vanavond
Meer bitterbal om van te houdenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Mja het zit allemaal op mijn buik. snap niet waarom alle andere vrouwen op dit eiland een platte buik hebbenquote:
omdat die of heel veel bewegen of minder etenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het zit allemaal op mijn buik. snap niet waarom alle andere vrouwen op dit eiland een platte buik hebben
ik ben in de afgelopen maanden 5 kilo afgevallen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
is het zo simpel?quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat die of heel veel bewegen of minder eten
ja voordat frikandel er was ging het goed. was ik 10 kilo kwijtquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben in de afgelopen maanden 5 kilo afgevallen.
dus dan moet die 2 kilo bij jou ook wel lukken
jaquote:
dat is wel boemveel. dan blijft er alleen een huls van de bal over is alle ragout eruitquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voordat frikandel er was ging het goed. was ik 10 kilo kwijt
ja was 76 en toen frikandel er was een ruime 65quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
[..]
dat is wel boemveel. dan blijft er alleen een huls van de bal over is alle ragout eruit
nee maar met mayo en uitjesquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
Frikandellen zijn niet zo goed voor je gezondheid, blijkt maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |