Orgie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:52 schreef Ama het volgende:
Naaktslakkenorgie op het fietspad.
Vieze zeikregen.
Ik vind het altijd beetje vies als ze dat midden op het fietspad moeten doen.quote:
Duidelijke trend dat het de laatste jaren steeds vaker voorkomt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/hittegolven
Laat ze lekker. Ze zijn niemand tot last.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd beetje vies als ze dat midden op het fietspad moeten doen.
Ze willen gewoon een beetje extra spanning toevoegen, elk moment kunnen ze platgereden wordenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Ze zijn niemand tot last.
Je vindt ze al vies als ze gewoon op weg naar huis zijn over het fietspad en niemand tot last zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd beetje vies als ze dat midden op het fietspad moeten doen.
Belletje infantilo heeft geen nut gehadquote:
Nee die was druk bezig wat Argentijnen te paaien, hij kan niet alles tegelijkquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belletje infantilo heeft geen nut gehad
En de olie-voorraden zijn bijna leeg dus geef het een paar weken voor de shit echt losbarst.quote:
Nee we noemen tegenwoordig alles maar een hittegolf.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duidelijke trend dat het de laatste jaren steeds vaker voorkomt.
Ohquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee we noemen tegenwoordig alles maar een hittegolf.
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vindt ze al vies als ze gewoon op weg naar huis zijn over het fietspad en niemand tot last zijn
Jawel mij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Ze zijn niemand tot last.
quote:De ontzetting was groot bij de Nederlandse diensten, blijkt uit een citaat van een van de bronnen die de Volkskrant sprak: "Dit is de grootste oorlog op het Europees grondgebied sinds de Tweede Wereldoorlog. En die zagen wij niet aankomen. Wat een fuck-up."
Sommige betrokkenen spreken achteraf dan ook over een inlichtingenblunder. Zo ver wil een senior AIVD'er die de krant sprak niet gaan. Wel is het beeld van Poetin veranderd, zegt hij. "Ik denk dat het eerlijk is om te zeggen dat we Poetin nu met meer wantrouwen zouden bekijken. We gingen te veel uit van Poetin als een rationele actor."
https://nos.nl/artikel/26(...)kraine-niet-aankomen
Ik meld me vast aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:35 schreef Ama het volgende:
Ik wil hier bij de branderij een keer een verplichte cursus geven: hoe ruim je je eigen zooi op.
Komt dat zien! Verhelderende sessie van de Marie Kondo van de Veenbult!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:35 schreef Ama het volgende:
Ik wil hier bij de branderij een keer een verplichte cursus geven: hoe ruim je je eigen zooi op.
Wanneer de gewone burger het wel ziet aankomen, maar zij zelf niet, in wat voor bubbel opereer je danquote:
Soort brownies.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
klotespul wel zeg, dat bastognekoeken. Er is niet zoiets als "ik eet er nu 1 of 2 of 6 of 28 en dan stop ik". Het is "ik eet zo lang het nog niet op is".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |