Succesquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou jongens, de kindjes wachten op me.
Of meer precies, de trainers wachten op me zodat ik de kindjes kan temmen voor ze.
We mogen weer.
Bekijk deze YouTube-video
Ja de wegen zijn hier redelijk. Probleem is te hard rijden. Geen helm en vaak drank. Politie heeft op de eilanden niet echt de motivatie om hard op te treden. Vaste land wat meer maar het lijkt niet echt in de cultuur te zitten dat ze een groot probleem hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de infrastructuur? Zijn de wegen fatsoenlijk om op tijd te remmen, of uit te wijken? Genoeg verkeersborden en stoplichten?
Maar als Thailand zo hoog staat, lijkt het me een punt voor de regeringen om zich op te focussen of niet?
Gaat de overbevolking tegenquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de wegen zijn hier redelijk. Probleem is te hard rijden. Geen helm en vaak drank. Politie heeft op de eilanden niet echt de motivatie om hard op te treden. Vaste land wat meer maar het lijkt niet echt in de cultuur te zitten dat ze een groot probleem hebben.
Bijna zomervakantie toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou jongens, de kindjes wachten op me.
Of meer precies, de trainers wachten op me zodat ik de kindjes kan temmen voor ze.
We mogen weer.
Bekijk deze YouTube-video
Goed voor de tuin.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Licht kan wel weer aan. Het regent ook gewoon.
Code geelquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf morgen twee weken hittegolf![]()
Ze noemen alles maar hittegolf tegenwoordig. Het is of Elfstedentocht, en als het dat niet is, hittegolf. Man man man.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze noemen alles maar hittegolf tegenwoordig. Het is of Elfstedentocht, en als het dat niet is, hittegolf. Man man man.
Het is niet alsof er al decennia lang een definitie is voor hittegolf en dat we dat door klimaatverandering steeds vaker meemaken. Nee, het komt doordat we tegenwoordig gewoon alles een hittegolf noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
5 dagen boven de 25 waarvan 3 boven de 30 toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet alsof er al decennia lang een definitie is voor hittegolf en dat we dat door klimaatverandering steeds vaker meemaken. Nee, het komt doordat we tegenwoordig gewoon alles een hittegolf noemen.
Sure.
Iets met verplichtingenquote:
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/hittegolvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
5 dagen boven de 25 waarvan 3 boven de 30 toch?
Een beknopt edoch intensief leermoment waar we beseffen dat we dood gaanquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/hittegolven
Hopelijk niet voor het weekend.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beknopt edoch intensief leermoment waar we beseffen dat we dood gaan
Also:
Ik bewaar het voor een maandarghquote:
Die van 2018 was echt kutquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/hittegolven
Dat was GENIETEN!quote:
Al besproken. Letterlijk weken geleden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Barbusse het volgende:
Ter verduidelijking een dom ai stukje:
[..]
Die begon precies toen ik na 2 maanden uit het ziekenhuis kwam, lekker in een bloedheet huis helemaal ingepakt in verband, echt genietenquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was GENIETEN!Mensen weten niet meer hoe ze moeten genieten van een beetje warmte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |