Lekker aan de stinkende spetterpoep in een afgesloten kleine ruimte met tig andere mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.
Vaste prik voor je het vliegtuig instapt: Weinig eten, amper drinken. Pas in het vliegtuig daar balans in vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker aan de stinkende spetterpoep in een afgesloten kleine ruimte met tig andere mensen
Ik haat vliegenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Vaste prik voor je het vliegtuig instapt: Weinig eten, amper drinken. Pas in het vliegtuig daar balans in vinden.
en dan een gangpad plaats hebben en die twee naast je dikke pechquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat vliegenDus ik neem altijd 1 shot whisky, ongeacht het tijdstip, ga zitten en val dan in slaap voor de hele vlucht
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat vliegenDus ik neem altijd 1 shot whisky, ongeacht het tijdstip, ga zitten en val dan in slaap voor de hele vlucht
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.
Zo egoistisch ben ik nèt niet. Altijd raam, als het kan nooduitgang.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan een gangpad plaats hebben en die twee naast je dikke pech
Dus jij was dat op m'n laatste vlucht vanaf Maltaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.
Ik heb vooral slechte ervaringen op vluchten gehad met veel Roemenen aan boord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij was dat op m'n laatste vlucht vanaf Malta
Ik zit mij krijgen ze er niet meer uitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.
Ik met Britten. Fucking chavs hebben meerdere keren tot vertraging geleid, inclusief een keertje dat twee dronken gasten het vliegtuig uit werden gezet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik heb vooral slechte ervaringen op vluchten gehad met veel Roemenen aan boord.
quote:
zo voelt mn been/voet wel nuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn echt een stelletje fossielen.
phpdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Nizno het volgende:
WHOEEEE KPN bied in de maand juli de zender Dog&Cat TV gratis aan.![]()
![]()
Wasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
blijkbaar een zender voor de dierenliefhebber... kende het ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Nizno het volgende:
WHOEEEE KPN bied in de maand juli de zender Dog&Cat TV gratis aan.![]()
![]()
Ja, dat was de zender die je altijd hebt gemist natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dus niet de moeite om daar mijn joetoep video's van geredde straat kittens voor in te ruilenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar een zender voor de dierenliefhebber... kende het ook niet.
momenteel is er een programma op ala dierenmanieren maar dan met meer niveau van een professionele hondenshow
maar tis geen zender die in mijn lijstje komt
nou echt...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was de zender die je altijd hebt gemist natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |