Joequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkopen ze het toch gewoon aan iemand anders
moet je al een begraafplaatsje maken tussen je planten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Balkon gezogen, ziet er weer keurig uit. Wel verrassend veel dode bijen en hommels. M'n Insectenhotel is meer een hospice geworden.
Dan gaat die Maffia van Infantilio Argentinie nog meer helpenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
kunnen de egyptenaren messie niet even goed op de enkel lopen zodat die de rest van het WK exit is
Ze ziet me nog als een jonge god dusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:LTVDK kijk nou hoe ze over je praat
misschien wat anders aan de hand? (huis)arts bezoekje?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik snap het niet. Ben niet ongesteld maar heb we de hele tijd die typische buikpijn
Aanvullende vraag: Ook trek in augurken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wat anders aan de hand? (huis)arts bezoekje?
Ja, zwaar geholpen door de scheids.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Oh heeft Argentinië nog gewonnen, toen ik net bij de chinees zat te wachten werd het 2-0 voor Egypte
Geen al te grote verrassing dusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zwaar geholpen door de scheids.
Geen finale Marokko - Egypte dusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar toch jammer.
Geil!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Die like van gisteren is van iemand met een verdacht niet vrouwelijke lichaamsbouw en gezicht.
Mja...
quote:
Dan maar Marokko - België, weet je tenminste zeker dat Borgerhout helemaal naar de klote gaatquote:
Heb je eik 'normaal' werk of wordt er op een bepaalde manier al rekening gehouden met dat Fles Fles is?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer chagrijnig. Dag 2 van drie weken vurig gehoopte "rustige zomerperiode" zit erop. Nu al meer gezeik aan me kop gehad dan ik voor de komende drie weken van plan was. Ik wil dit niet meer.
afschuiven een optie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer chagrijnig. Dag 2 van drie weken vurig gehoopte "rustige zomerperiode" zit erop. Nu al meer gezeik aan me kop gehad dan ik voor de komende drie weken van plan was. Ik wil dit niet meer.
Ik nog niet hoorquote:
dan gewoon parkeren in het hoekje: "wordt afgehandeld nadat X terug is van vakantie"quote:
Dè ga zo niequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gewoon parkeren in het hoekje: "wordt afgehandeld nadat X terug is van vakantie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |