Begin je nu zelfs al eisen te stellenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouwelijk lichaam is toch wel een pre
Zelfs geen tetten.
Gewoon even een date inplannenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Die like van gisteren is van iemand met een verdacht niet vrouwelijke lichaamsbouw en gezicht.
Mja...
Even kijken of ze een gaatje heeftquote:
toch je ontslag indienen dan maarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ja dacht echt dat ik had aangegeven dat ik niet beschikbaar ben
Kan je lekker Zwitserland - Colombia gaan kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ja dacht echt dat ik had aangegeven dat ik niet beschikbaar ben
vervelend balquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef bitterbal het volgende:
had raard gedroomd ook. daarom ben ik denk nu wakker
Over ons zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef bitterbal het volgende:
had raard gedroomd ook. daarom ben ik denk nu wakker
goedzoquote:De tweede vrouw in het onderzoek naar ernstige kindermishandelingen in Stadskanaal is het gezag over haar zevenjarige zoon kwijt, blijkt uit een uitspraak van de kinderrechter. De andere vrouw raakte eerder al het gezag over haar zesjarige dochter kwijt.
goed.. en tegelijkertijd in en in triest dat hij niet meer naar zn moeder vraagt (maar wel ergens begrijpelijk)quote:Haar zoon is ondergebracht in een gezinshuis. In het vonnis staat dat het daar al veel beter met hem gaat. Hij heeft niet meer de gezondheidsklachten die hij eerder had en eet goed. De jongen heeft na een tijdje ook niet meer naar zijn moeder gevraagd.
Is die nog niet ergens aan het rellen in een banlieue?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Geloof dat het over frikandel was
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goedzo
[..]
goed.. en tegelijkertijd in en in triest dat hij niet meer naar zn moeder vraagt (maar wel ergens begrijpelijk)
nee hij vliegt nu naar een banlieue as we speakquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die nog niet ergens aan het rellen in een banlieue?
voor die kinderen beter hoor, volgens de berichten zou niemand die moeders bij kinderen latenquote:
oh dat weet k wel zeker dat het beter is voor de kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
voor die kinderen beter hoor, volgens de berichten zou niemand die moeders bij kinderen laten
soort zoekt soort?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:11 schreef bitterbal het volgende:
vind het typisch dat die 2 vrouwen elkaar ook hebben gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |