SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Daar geloof ik niks van, kurwaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:30 schreef rival het volgende:
Wij Polen zijn gewoon wat schoner dan anderen.
Dus je bent gemaakt van Legotm?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn echt een stelletje fossielen.
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Foetusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foetus
Ik weet niet waar het over gaat maar toch.
@LTVDK kijk nou hoe ze over je praatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foetus
Ik weet niet waar het over gaat maar toch.
O_oquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik snap het niet. Ben niet ongesteld maar heb we de hele tijd die typische buikpijn
ja dat is bij mij vaak als ik daarna langer nodig heb op het toiletquote:
Neenquote:
Lekker waaien!quote:
Dan zeg jequote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie mensen die de hele tijd voor andere antwoorden?
Bij de ontbijtclub hebben we dus iemand echt 8 van de 10 keer voor iemand anders antwoord. Dan vraag ik wat aan iemand en dan antwoord zijOf iemand vraagt wat aan mij en dan antwoord zij ook.
Het begint zooooooooooooooo irritant te worden. Soms zeg ik er wel eens wat van, subtiel maar het helpt niets.
ja heb denk ik welles gezegd van ze vragen het aan mij maar werkt niet. ze doet het bij iedereen. Het is echt zo raarquote:
Schiet 'em neer dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg bericht van m'n manager dat men heel tevreden is over m'n werk, maar ene willempie van afdeling x vind dat ik wel wat klantvriendelijker mag zijn.
Ik heb geen klantcontact in deze functie. Ik heb ook geen contact met afdeling x.
Ga vliegeren tijdens een onweerstorm, willempie
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg bericht van m'n manager dat men heel tevreden is over m'n werk, maar ene willempie van afdeling x vind dat ik wel wat klantvriendelijker mag zijn.
Ik heb geen klantcontact in deze functie. Ik heb ook geen contact met afdeling x.
Ga vliegeren tijdens een onweerstorm, willempie
Ik weet niet eens wie het isquote:
Oh gaat dat op die manier.quote:
Iedereen werkt 100% remote en collega's werken vanuit Chili tot Noorwegen tot Australië. Dus ik denk niet dat ik willempie snel zal ontmoeten tijdens een koffiepauze. En zo wel WHAT IS THIS MOTHERFUCKER DOING IN MY KITCHEN!?! En om tijdens m'n lunch de kat onder vuur te nemen is ook weer zo excessief onacceptabel hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:07 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Oh gaat dat op die manier.
Extra opletten dus wie iets te vriendelijk tegen jou is tijdens de lunch de komende tijd.
En die dan neerschieten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen werkt 100% remote en collega's werken vanuit Chili tot Noorwegen tot Australië. Dus ik denk niet dat ik willempie snel zal ontmoeten tijdens een koffiepauze. En zo wel WHAT IS THIS MOTHERFUCKER DOING IN MY KITCHEN!?! En om tijdens m'n lunch de kat onder vuur te nemen is ook weer zo excessief onacceptabel he
willempie negeren is het beste.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen werkt 100% remote en collega's werken vanuit Chili tot Noorwegen tot Australië. Dus ik denk niet dat ik willempie snel zal ontmoeten tijdens een koffiepauze. En zo wel WHAT IS THIS MOTHERFUCKER DOING IN MY KITCHEN!?! En om tijdens m'n lunch de kat onder vuur te nemen is ook weer zo excessief onacceptabel he
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer chagrijnig. Dag 2 van drie weken vurig gehoopte "rustige zomerperiode" zit erop. Nu al meer gezeik aan me kop gehad dan ik voor de komende drie weken van plan was. Ik wil dit niet meer.
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:25 schreef Karzai het volgende:
De eerste zak drop is al voor de helft leeg, maar we mogen aan boord
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
willempie negeren is het beste.
Nu zijn wij er ook weer energie aan kwijt. Ook weer kut
Lekker aan de stinkende spetterpoep in een afgesloten kleine ruimte met tig andere mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.
Vaste prik voor je het vliegtuig instapt: Weinig eten, amper drinken. Pas in het vliegtuig daar balans in vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker aan de stinkende spetterpoep in een afgesloten kleine ruimte met tig andere mensen
Ik haat vliegenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Vaste prik voor je het vliegtuig instapt: Weinig eten, amper drinken. Pas in het vliegtuig daar balans in vinden.
en dan een gangpad plaats hebben en die twee naast je dikke pechquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat vliegenDus ik neem altijd 1 shot whisky, ongeacht het tijdstip, ga zitten en val dan in slaap voor de hele vlucht
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat vliegenDus ik neem altijd 1 shot whisky, ongeacht het tijdstip, ga zitten en val dan in slaap voor de hele vlucht
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.
Zo egoistisch ben ik nčt niet. Altijd raam, als het kan nooduitgang.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan een gangpad plaats hebben en die twee naast je dikke pech
Dus jij was dat op m'n laatste vlucht vanaf Maltaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Alcohol is voor mij als kerosine. Een shotje whisky en dat hele bagagerek gaat eraan gewoon.
Ik heb vooral slechte ervaringen op vluchten gehad met veel Roemenen aan boord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij was dat op m'n laatste vlucht vanaf Malta
Ik zit mij krijgen ze er niet meer uitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet aan de race gaat.
Ik met Britten. Fucking chavs hebben meerdere keren tot vertraging geleid, inclusief een keertje dat twee dronken gasten het vliegtuig uit werden gezet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik heb vooral slechte ervaringen op vluchten gehad met veel Roemenen aan boord.
quote:
zo voelt mn been/voet wel nuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
phpdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Nizno het volgende:
WHOEEEE KPN bied in de maand juli de zender Dog&Cat TV gratis aan.![]()
![]()
Wasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
blijkbaar een zender voor de dierenliefhebber... kende het ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:08 schreef Nizno het volgende:
WHOEEEE KPN bied in de maand juli de zender Dog&Cat TV gratis aan.![]()
![]()
Ja, dat was de zender die je altijd hebt gemist natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dus niet de moeite om daar mijn joetoep video's van geredde straat kittens voor in te ruilenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar een zender voor de dierenliefhebber... kende het ook niet.
momenteel is er een programma op ala dierenmanieren maar dan met meer niveau van een professionele hondenshow
maar tis geen zender die in mijn lijstje komt
nou echt...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was de zender die je altijd hebt gemist natuurlijk.
slecht inkoopbeleidquote:
luiwammesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 2 dagen serieus wat doen, en dan na vrijdag eigenlijk 13 weken vrij.
Pfoe.
ja dan moet je maar schnitzels etenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mwh, heb liever ijs van een echte ijssalon
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
wedstrijd Belgie VS moet overgespeeld worden, Balogun had niet mogen spelen.
Dus dan is de enige optie om de wedstrijd uit de boeken te halen en opnieuw te doen.
Yo mommaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
Dus dan is de enige optie om de wedstrijd uit de boeken te halen en opnieuw te doen.
Het opstellen van een niet speelgerechtigde speler leidt normaal gesproken tot een reguliere nederlaag van 3-0 voor het team van die speler. De speld had beter zijn huiswerk moeten doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |