abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221269000
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik kan me er ook prima in vinden als het voor alle groepen geldt. Heel eerlijk, dat is wat mij betreft het enige acceptabele scenario.

Verder, helemaal mee eens :D
Ik denk dat ieder weldenkend mens er het wel mee eens is. Laten we zeggen 80%. Hou je alleen extreemlinks en extreemrechts over. Laat die de tering krijgen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:46:03 #202
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221269036
Ik hoop dat ze in linkse wijken gaan rellen
pi_221269037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Geen idee waar je dat soort onzin vandaan haalt.
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)monstranten-opgepakt

Als je duidelijk van plan bent de snelweg op te lopen kun je gewoon opgepakt worden door de politie. Dat is namelijk illegaal.

Dat de politie en het OM vervolgens niet straffen is een ander verhaal.
Tegengehouden != oppakken.

Ik zei toch ook dat je opgepakt kon worden als je het probeerde? Dat is precies wat jij nu ook zegt, dus waarom je het onzin noemt is me een raadsel.
pi_221269042
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik hoop dat ze in die yuppen wijk met D666 en GL-PvdA (PRO) stemmers wijken gaan rellen en daar een grote teringzooi maken. En dan ook bij zo'n studentvereniging met van die nonbinaire BIJ1 neusring matchathee mutsen een paar ruiten in gaan gooien. Uiteraard hoop ik dat er niemand gewond raakt. Kijken hoe ze dan denken.
Die zitten lekker veilig in hun ivoren toren. Reken er ook maar niet op dat ze in het gooi komen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:49:20 #205
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221269060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja, maatschappijontwrichting. Ze met bussen afvoeren en dan weer vrijlaten heeft geen afschrikkende werking.
Sterker nog, dat is een regelrechte verspilling van politiecapaciteit.

Die lui hebben wel wat nuttigers te doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 22:03:25 #206
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221269212
Ondertussen...
quote:
rotondeleeuw heeft een BOETE gekregen omdat hij na de overwinning van Nederland op Tunesiė een feestje vierde op de Oranjerotonde in Apeldoorn.
https://www.geenstijl.nl/5190576/rotondeleeuw
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:24:08 #207
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221273381
quote:
quote:
Ook automobilisten die feestvierend toeterden, werden door de politie aan de kant gezet of kregen een boete op kenteken."
Hadden ze hier veel geld mee kunnen verdienen afgelopen zaterdag.
pi_221273436
quote:
Gaan morgen veel mensen wegkomen met "kleine incidentjes"
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:01:02 #210
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221273441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Het was ook echt compleet onnodig, maar het is wel een hilarisch gifje geworden _O-

Vooral het mutsje wat omhoog vliegt doet het hem :D
Beetje jammer dat als iets er grappig uit ziet dat het dan niet als vies staaltje machtsmisbruik wordt ervaren door de bevolking. Als dit jou overkomt en je moet de rest van je leven door een rietje drinken dan denk ik dat je wel anders denkt over al die lollercopters die het gifje van jouw levensveranderende moment aan het sharen zijn als pwnage moment.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_221274407
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Beetje jammer dat als iets er grappig uit ziet dat het dan niet als vies staaltje machtsmisbruik wordt ervaren door de bevolking. Als dit jou overkomt en je moet de rest van je leven door een rietje drinken dan denk ik dat je wel anders denkt over al die lollercopters die het gifje van jouw levensveranderende moment aan het sharen zijn als pwnage moment.
Ik neem aan dat dit incident ook gewoon is onderzocht, en de betreffende agent daarvoor de consequenties heeft gehad, etc. etc.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:20:00 #212
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221274769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:42 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit incident ook gewoon is onderzocht, en de betreffende agent daarvoor de consequenties heeft gehad, etc. etc.
Gesponeerd, want geen opzet. Vriendlief bleek tóch bij de relschoppers te horen en gooide onder meer met een kettingsslot naar ME'ers. Zo 'per ongeluk' was ze daar dus niet terecht gekomen. Maar intussen klaagt het two braincel dramvolk natuurlijk wel weer stevig door over two tier policing. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:22:13 #213
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221274783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Gesponeerd, want geen opzet. Vriendlief bleek tóch bij de relschoppers te horen en gooide onder meer met een kettingsslot naar ME'ers. Zo 'per ongeluk' was ze daar dus niet terecht gekomen. Maar intussen klaagt het two braincel dramvolk natuurlijk wel weer stevig door over two tier policing. :')
Lijkt mij vrij irrelevant dat jouw vriendje 100 m verderop iets doet mbt of jij een waterkanon op je kop gericht moet krijgen.

"hAd jE dAaR mAAr NiEt MOeTeN zIjN!!"

eh nee. Zo werkt het toepassen van politiegeweld niet.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:23:13 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221274788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Lijkt mij vrij irrelevant dat jouw vriendje 100 m verderop iets doet mbt of jij een waterkanon op je kop gericht moet krijgen.

Als ik dit topic zo lees wil men bijna unaniem naar dat soort politiegeweld toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221274803
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
• Blokkeerfriezen aanpakken vs. XR Rebellion protesteerders niet aanpakken
• AZC vs. Morokkanen rellen

Geen two-tier policing?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:28:41 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221274831
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:24 schreef Lyrebird het volgende:

Geen two-tier policing?
Welk verschil zie je precies behalve dat er bij de AZC tokkies minder mensen zijn opgepakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:31:45 #217
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221274852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lijkt jou niet relevant, maar als je roept 'per ongeluk' in de rellen terecht gekomen te zijn en op basis daarvan een rechtszaak gaat voeren is dat dus wel relevant.

Buiten dat. Als jij lekker met je rugzakje blijft ronddwalen tussen de relschoppers en waterkanonnen omdat je vriendje zo graag mee wil rellen zonder een onbedoelde klap van welke richting dan ook te verwachten ben je natuurlijk erg naļef. En dan druk ik het nog vriendelijk uit.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:35:51 #218
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221274871
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:31 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Lijkt jou niet relevant, maar als je roept 'per ongeluk' in de rellen terecht gekomen te zijn en op basis daarvan een rechtszaak gaat voeren is dat dus wel relevant.

Buiten dat. Als jij lekker met je rugzakje blijft ronddwalen tussen de relschoppers en waterkanonnen omdat je vriendje zo graag mee wil rellen zonder een onbedoelde klap van welke richting dan ook te verwachten ben je natuurlijk erg naļef. En dan druk ik het nog vriendelijk uit.
Buitensporig geweld. Die 2 mensen staan daar gewoon een beetje.

Waterkanonnen zijn er om echte rellers onderuit te schieten. Niet om individuele mensen *flets* met schedel tegen een muur te knallen terwijl er op dat moment niks aan de hand is.

Maargoed daar gaat dit topic niet over.

Prima als ze marokkaantjes die auto's en winkels vernielen een knuppel of waterkanonbehandeling geven verder.
pi_221275211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.
Maar er waren maar een paar rotte appels toch ?
pi_221275221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Maar er waren maar een paar rotte appels toch ?
Daar geloof ik echt niet in. Ik denk eerder een paar nog enigszins goede appels in een kist vol rotte exemplaren.
  woensdag 8 juli 2026 @ 14:35:38 #221
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221275306
quote:

[..]

Geen two-tier policing?
Er is hierboven vaker uitgelegd dat elke situatie om een andere aanpak vraagt. Je kunt iets willen proberen te snappen, of gewoon lekker kortzichtig 'hullie mogen roeptoeteren maar wij niet' blijven dramjanken.

Maar goed, als 'De T' je ding is snap ik het ergens wel. Die waren -in een redactioneel stuk nota bene- verbolgen over het feit dat XR blokkeerders zo snel weer vrij waren, 'mooi op tijd om koningsdag te vieren' werd er gesneerd. Intussen verzwegen ze dat voor die opgepakte AZC kansloosjes gewoon hetzelfde van toepassing was. Tja, dan zet je natuurlijk toch een bepaald beeld neer...
  woensdag 8 juli 2026 @ 14:53:28 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221275397
Er zit dan ook wel een behoorlijk verschil tussen wat blauwharigen met neuspiercings die een beetje de activist aan het LARPEN zijn en mensen die zich terecht zorgen maken of hun kind niet de nieuwe:

Lisa, Louis, Henry, Christian (Zedig), Medewerker Jeugdzorg (Duitsland), Kettingslotslachtoffer of Jermaine B.

om een paar recente voorbeelden te noemen, wordt.

AZC demonstranten hebben een heel valide punt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juli 2026 @ 15:00:24 #223
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221275437
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Er is hierboven vaker uitgelegd dat elke situatie om een andere aanpak vraagt. Je kunt iets willen proberen te snappen, of gewoon lekker kortzichtig 'hullie mogen roeptoeteren maar wij niet' blijven dramjanken.
Die andere aanpak (Marokkanen) is gewoon pure angst vanuit de driehoek.

Lachwekkend gewoon dat dit tuig zijn gang mag gaan. Oom agent staat erbij en kijkt er naar.

Als je zulke keuzes maakt als bestuurders zijnde dan moet je heel snel je biezen pakken.
pi_221275459
quote:

[..]

Geen two-tier policing?
In 1 van die 4 gevallen vond er geen geweld plaats, en was de ME dus helemaal niet nodig.
In 3 van die 4 gevallen heeft de ME de situatie geėvalueerd, een afweging gemaakt en is uiteindelijk opgetreden.
In geen enkele van die 4 gevallen heeft de ME vanaf de eerste minuut hard opgetreden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221275496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd hoor :D Maar die hebben we vaker gehoord natuurlijk. De snelweg blokkeren is illegaal. Als je dat van plan bent kun je gewoon opgepakt worden.
Voorbereidingshandelingen zijn alleen strafbaar voor feiten waar 8 jaar+ op staat (en nog een rits aan voorwaarden).
  woensdag 8 juli 2026 @ 15:27:20 #226
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221275550
En als we nu niet ingrijpen gaat dit probleem alleen maar groter worden, of gaat die laffe politie zo lang hun taak uit de weg tot Nederlanders zelf ingrijpen? Misschien moeten de families van dit soort figuren ook maar eens de gevolgen gaan voelen van hun verdorven nageslacht, waarom moeten de consequenties alleen voor de Nederlanders zijn?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221275564
quote:
16s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
tot Nederlanders zelf ingrijpen?
Jij weet net zo goed als ik dat dit nooit gaat gebeuren.

Kroegen gesloten, alcoholverbod?
"Jammer, we gaan het missen."
Moskeebezoek verplicht?
"Het moet maar.."
Spareribs niet meer te krijgen?
"Och, varkensvlees was al niet de meest gezonde optie"

Nederlanders willen een volle koelkast en op de bank ploffen en Netflix kijken, die gaan nooit in opstand komen.

[ Bericht 82% gewijzigd door Koortsdroom op 08-07-2026 15:38:12 ]
pi_221275680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:30 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Moskeebezoek verplicht?
"Het moet maar.."

Nederlanders willen een volle koelkast en op de bank ploffen en Netflix kijken, die gaan nooit in opstand komen.

Ze zijn waarschijnlijk het trappen naar beneden vergeten of zijn nu zelf een hoge pief.
  woensdag 8 juli 2026 @ 16:11:00 #229
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221275938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:30 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Moskeebezoek verplicht?
"Het moet maar.."

Kwats, kijk maar naar de VK. Dit zal gaan gebeuren, maar dan zal het geen mooi iets zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 8 juli 2026 @ 16:13:05 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221275947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:07 schreef probeer het volgende:

[..]
In 1 van die 4 gevallen vond er geen geweld plaats, en was de ME dus helemaal niet nodig.
In 3 van die 4 gevallen heeft de ME de situatie geėvalueerd, een afweging gemaakt en is uiteindelijk opgetreden.
In geen enkele van die 4 gevallen heeft de ME vanaf de eerste minuut hard opgetreden.
Vreemd, er zijn namelijk wel wat gewelddadige beelden van rellen met de Marokkaanse supporters. Een Marokkaan sloeg zelfs een agent neer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221275953
De loyaliteit van een Nederlandse Marokkaan ligt dus altijd bij Marokko. Zou je een Nederlandse Marokkaan dan wel kunnen vertrouwen in een publiek ambt als, bijvoorbeeld, burgemeester? Het belang van Marokko gaat blijkbaar altijd voor.
pi_221275975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:13 schreef DrDentz het volgende:
Zou je een Nederlandse Marokkaan dan wel kunnen vertrouwen
Ik denk dan meteen aan Outman Ben A., een Marokkaans-Nederlandse tolk die voor de AIVD werkte.

Speelde vrolijk info door naar de Hofstadgroep :')
pi_221283469

Wat is de bedoeling eigenlijk als je vanavond agent bent, moet je de wet handhaven of niet?
pi_221283473
quote:
De loyaliteit van een Nederlandse Marokkaan ligt dus altijd bij Marokko. Zou je een Nederlandse Marokkaan dan wel kunnen vertrouwen in een publiek ambt als, bijvoorbeeld, burgemeester? Het belang van Marokko gaat blijkbaar altijd voor.
Nee, mensen met een dubbele nationaliteit moet je altijd wantrouwen.
pi_221285700
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou echt een vinger geven om zo’n ding een paar keer te mogen besturen _O_
Da's een behoorlijke smak. Ik meen in Rotterdam is een toevallige passante zo tegen een muur gesmakt met haar hoofd. Ze liep zware schade op.
pi_221285733
Nu is two tier policing hier ook een feit. De blokkeer Friezen worden keihard aangepakt en links tuig en tuig met een dubbel paspoort wordt niks in de weg gelegd. Als ik nu rel en opgepakt wordt is dat dus discriminatie.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:35:58 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221285737
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:34 schreef Bloemkool het volgende:
Nu is two tier policing hier ook een feit. De blokkeer Friezen worden keihard aangepakt en links tuig en tuig met een dubbel paspoort wordt niks in de weg gelegd. Als ik nu rel en opgepakt wordt is dat dus discriminatie.
Nou ja, je moet ook niet alleen rellen, je moet met meer dan de ME mankracht op de been kan brengen rellen, dan mag het.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:36:28 #238
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221285740
quote:
Zou gewoon Marokkaans elftalshirt aan doen en keffiyeh+zonnebril als gezichtsbedekking. Dan is er niks aan de hand ^O^.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221285751
quote:
Oh we gaan deze discussie weer hebben. Wie worden er niet aangepakt en wie worden er wel aangepakt voor dezelfde vergrijpen?
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:39:40 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221285756
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, je moet ook niet alleen rellen, je moet met meer dan de ME mankracht op de been kan brengen rellen, dan mag het.
Zoals rellen zeg maar altijd werken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:40:59 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221285768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh we gaan deze discussie weer hebben. Wie worden er niet aangepakt en wie worden er wel aangepakt voor dezelfde vergrijpen?
Tja, als mensen zien dat door de Nederlandse politie verschillend beleid wordt gehanteerd tegenover verschillende groepen ga je natuurlijk gedoe krijgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221285772
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als mensen zien dat door de Nederlandse politie verschillend beleid wordt gehanteerd tegenover verschillende groepen ga je natuurlijk gedoe krijgen.
Welk verschillend beleid wordt er dan gehanteerd?
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:43:25 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221285790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:41 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Welk verschillend beleid wordt er dan gehanteerd?
Dat moet je vragen aan mensen die die claim maken. Ik zelf zou op zijn minst willen zeggen dat er een verschil in urgentie zichtbaar is en een interview zoals afgelopen week in de Telegraaf waar politie openlijk aangeeft niet in te grijpen omdat je anders 'oorlog' krijgt spreekt niet in het voordeel.
pi_221285863
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat moet je vragen aan mensen die die claim maken. Ik zelf zou op zijn minst willen zeggen dat er een verschil in urgentie zichtbaar is en een interview zoals afgelopen week in de Telegraaf waar politie openlijk aangeeft niet in te grijpen omdat je anders 'oorlog' krijgt spreekt niet in het voordeel.
Dat begrijp ik wel ja, maar goed dat ook niet is wat er in het artikel gezegd werd.
  donderdag 9 juli 2026 @ 23:34:30 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221289664
En staan ze de steden al af te breken?
pi_221289715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Staan nu nog in de coulissen, over 20 minuutjes kan het
pi_221290042
"Maatschappelijk probleem" over 6 minuten.
^ To je nesmysl ^
pi_221290175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat gaat het worden?

Een winkel (saai)
Een kerk (oeh, edgy)
Of toch weer de good old synagoge?

Place your bets ladies and gents :s)
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:04:10 #249
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221290182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:03 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Wat gaat het worden?

Een winkel (saai)
Een kerk (oeh, edgy)
Of toch weer de good old synagoge?

Place your bets ladies and gents :s)
Ik zet in op alles.
pi_221290255
Laatste ronde. Zijn de rellen al begonnen?
pi_221290269
Schilderswijk is echt vreselijk, je herkent Nederland niet eens meer terug. Het lijkt wel een achterbuurt van Marrakesh...
pi_221290283
ok nu hoor ik wel allemaal explosieve geluiden en zo. niet bepaald vuurwerk ook. ja, en ook sirenes ineens
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:26:21 #253
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221290401
Telegraaf is live in meerdere steden en zien veel politie op de wegen.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
pi_221290408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:11 schreef C64 het volgende:
Schilderswijk is echt vreselijk, je herkent Nederland niet eens meer terug. Het lijkt wel een achterbuurt van Marrakesh...
Nou denk nog erger. Daar laten ze het niet zover komen hoor. :D Al dat inteeltvolk hebben ze mooi richting Europa gedropt jaren geleden. Wat zullen ze lachen.
pi_221290410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Telegraaf is live in meerdere steden en zien veel politie op de wegen.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Kan niet. Volgens @Caland is er alleen in Den Haag wat gaande.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:30:23 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221290425
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kan niet. Volgens @:Caland is er alleen in Den Haag wat gaande.
Neem aan dat nu elke stad gesloopt wordt, dat is me al de hele week voorgehouden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221290426
quote:
Is dat die omvolking waar men het soms over heeft?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_221290434
LEVEN JULLIE ALLEMAAL NOG ?!?!
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 00:33:44 #259
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290438
quote:
WAS HET MAAR ALLEEN DAAR.
- vmi voor intimi -
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 00:34:41 #260
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:32 schreef probeer het volgende:
.In Nieuwegein is het rustig. Hier zijn ze meer van het vieren dan van het vergelden bij verlies
- vmi voor intimi -
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:34:44 #261
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290442
Zijn de PSG trainingspakjes met mondvod al cobra's aan het gooien richting popo? Zelfgemaakte raketwerper misschien zoals met o&n?

Vernuftig volkje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:34:59 #262
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221290443
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Neem aan dat nu elke stad gesloopt wordt, dat is me al de hele week voorgehouden.
Sfeertje slaat al op in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam…
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:35:02 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:32 schreef probeer het volgende:
twitter

Probeer een reportage te maken maar blijkbaar valt er wat te vieren ofzo!!?!!?! :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 00:36:06 #264
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290446
oh dan heb ik dus toch niet echte #grotestadproblemen hier.
- vmi voor intimi -
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 00:36:26 #265
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
goed voorbeeld doet goed volgen.
- vmi voor intimi -
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:37:36 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221290454
quote:

[..]
Jammer genoeg staan alle journalisten weer in de Schilderswijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:41:54 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290463
quote:

[..]
De NOS zal het alleen houden bij de schilderswijk. Zodat users als Caland kunnen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat we dat in de jaren 80 ook hadden met ADO.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221290465
Als je nu als blanke ook gaat rellen, is het dan 'culturele appropriatie'..?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:43:06 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221290471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De NOS zal het alleen houden bij de schilderswijk. Zodat users als Caland kunnen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat we dat in de jaren 80 ook hadden met ADO.
Iedereen heeft toch een mobiel tegenwoordig, dan zullen de beelden uit de rest van de steden in Nederland wel spoedig volgen neem ik aan :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:44:59 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290476
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Iedereen heeft toch een mobiel tegenwoordig, dan zullen de beelden uit de rest van de steden in Nederland wel spoedig volgen neem ik aan :)
Klopt, die beelden heb ik ook gezien toen ze wonnen van NL.

Edoch bleef het in de volksmond bij de Schilderswijk.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:46:18 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221290477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klopt, die beelden heb ik ook gezien toen ze wonnen van NL.

Edoch bleef het in de volksmond bij de Schilderswijk.
Nederland is dan ook net iets groter dan een paar wijken in de randstad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:48:09 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290480
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Nederland is dan ook net iets groter dan een paar wijken in de randstad.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het allemaal meevalt. Dat zou werkelijk een positieve noot zijn.
pi_221290495
"Paris en flammes'' is nog niet trending. Misschien toch maar gaan slapen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:00:26 #274
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221290499
Jammer voor het goede team, maar prachtig voor de "fans" hier dat ze eruit liggen *O*
pi_221290511
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Is dat die omvolking waar men het soms over heeft?
:Y
2050 zijn autochtonen een minderheid.
pi_221290524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:05 schreef C64 het volgende:

[..]
:Y
2050 zijn autochtonen een minderheid.
Je bedoelt, rond die tijd zijn achterlijke autochtonen in de minderheid.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:25:09 #277
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vervangen door academici uit de kop van Afrika en het Midden-Oosten.

Oh wacht, dat is een leugen met een gemiddeld IQ van hoog in de 80.
pi_221290532
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Vervangen door academici uit de kop van Afrika en het Midden-Oosten.

Oh wacht, dat is een leugen met een gemiddeld IQ van hoog in de 80.
Zo zou het kunnen, of anders meer armoedzaaiers in verhouding van andere afkomst.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:31:17 #279
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221290533
quote:
16s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kwats, kijk maar naar de VK. Dit zal gaan gebeuren, maar dan zal het geen mooi iets zijn.
Ik help het je hopen.
Heb er alleen een hard hoofd in dat zoiets massaal gaat gebeuren. Al die 'welkom in mijn landiėrs' hier...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221290541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik help het je hopen.
Heb er alleen een hard hoofd in dat zoiets massaal gaat gebeuren. Al die 'welkom in mijn landiėrs' hier...
Je bedoelt al die arbeidsimmigranten die voor een appel en een ei het klotewerk doen?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:34:16 #281
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zo zou het kunnen, of anders meer armoedzaaiers in verhouding van andere afkomst.
Oké. Maar doe even rustig met je "achterlijke autochtonen" terwijl die de verzorgingsstaat hebben opgebouwd waarop de parasieten azen.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 01:35:27 #282
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké. Maar doe even rustig met je "achterlijke autochtonen" terwijl die de verzorgingsstaat hebben opgebouwd waarop de parasieten azen.
Je weet tegen wie je het hebt toch?
- vmi voor intimi -
pi_221290544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou, eerder de doelgroep die al vanaf de jaren'80 van de steun leven.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 01:36:33 #284
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290546
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die hebben in ieder geval nog familie die wel betalen :P
- vmi voor intimi -
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:36:59 #285
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221290547
quote:
Exact.
Hadden een aantal mensen al eerder door, maar eindelijk wat breder gedragen. Het is wel een graadmetertje dit, zeg maar. Wat is je afkomst, waar juich je voor, welk volkslied zing je tijdens het wk?
We zien het.

En het zijn niet eens landverraders. Nee totaal niet zelfs. Het zijn buitenlandse entiteiten die hier zijn om te parasiteren en vaak ook om de ideologie te spreiden. Met alle negatieve gevolgen van dien.
1947-2016
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:37:39 #286
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja precies. De realiteit leert ons dat de instroom een heel ander allooi volk met zich meebrengt.

Die lopen in ieder geval met de borst vooruit de action binnen van overheidsgeld.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:38:28 #287
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221290551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Da's een behoorlijke smak. Ik meen in Rotterdam is een toevallige passante zo tegen een muur gesmakt met haar hoofd. Ze liep zware schade op.
Eindhoven.

En starhopper hier zat er smadelijk om te lachen dat diegene een schedelbasisfractuur op liep.
1947-2016
pi_221290552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja precies. De realiteit leert ons dat de instroom een heel ander allooi volk met zich meebrengt.

Die lopen in ieder geval met de borst vooruit de action binnen van overheidsgeld.
Allemaal een pot nat.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 01:39:40 #289
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eindhoven.

En starhopper hier zat er smadelijk om te lachen dat diegene een schedelbasisfractuur op liep.
Was die niet al gesommeerd om weg te wezen? tegen die muur toch?
- vmi voor intimi -
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:41:37 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allemaal een pot nat.
Wel een bijzondere move dit. Nu draai je als een slang in het vel om mensen met een uitkering zwart te maken. Waarvan hun voorouders de hele verzorgingsstaat hebben opgebouwd.

Als ze maar niet aan je knuffelvluchtelingen komen. Man wat een onrechtvaardige beoordeling.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 01:42:02 #291
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290558
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wel een bijzondere move dit. Nu draai je als een slang in het vel om mensen met een uitkering zwart te maken. Waarvan hun voorouders de hele verzorgingsstaat hebben opgebouwd.

Als ze maar niet aan je knuffelvluchtelingen komen. Man wat een onrechtvaardige beoordeling.
:X
- vmi voor intimi -
pi_221290561
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee man, ik zeg dat die groep gaat veranderen, de verhouding dan. Onderkant van de samenleving,
pi_221290562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat lijkt me stug.

De volkeren uit Afrika en het Midden Oosten die ons land komen herbevolken zijn aantoonbaar dommer. Hebben een lager IQ.
pi_221290563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:43 schreef C64 het volgende:

[..]
Dat lijkt me stug.

De volkeren uit Afrika en het Midden Oosten die ons land komen herbevolken zijn aantoonbaar dommer. Hebben een lager IQ.
Zelden zo'n domme zin gelezen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:44:05 #295
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221290564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee man, ik zeg dat die groep gaat veranderen, de verhouding dan. Onderkant van de samenleving,
Ja, van een symbiotische relatie van maatschappelijke voorziening. Gaan we naar full-blown faciliteren van uitheemse parasieten.

Vooruitgang laten we maar zeggen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:45:20 #296
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221290565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je bedoelt al die arbeidsimmigranten die voor een appel en een ei het klotewerk doen?
Ha!

Waren ze dat maar. Klaarblijkelijk hebben we daar nu oostblokkers voor nodig gezien die waar jij het over hebt liever het criminele pad kiest. Of gewoonweg lekker de outkiering wil trekken.
1947-2016
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 01:45:26 #297
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221290566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zelden zo'n domme zin gelezen.
:lijstje:

ik bedoel we vertrekken niet naar afrika om kennis op te doen of wel.
- vmi voor intimi -
pi_221290567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, van een symbiotische relatie van maatschappelijke voorziening. Gaan we naar full-blown faciliteren van uitheemse parasieten.

Vooruitgang laten we maar zeggen.
Nee, geen vooruitgang. Hoe zou dat moeten dan?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 01:46:38 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221290568
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:39 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Was die niet al gesommeerd om weg te wezen? tegen die muur toch?
Liep daar gewoon. Buiten de relschoppers wat ook duidelijk was voor iedereen.
Achteraf is de fout erkend.
1947-2016
pi_221290570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:45 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
:lijstje:

ik bedoel we vertrekken niet naar afrika om kennis op te doen of wel.
Die ouwe autochtone steuntrekkers sowieso niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')