abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221269000
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik kan me er ook prima in vinden als het voor alle groepen geldt. Heel eerlijk, dat is wat mij betreft het enige acceptabele scenario.

Verder, helemaal mee eens :D
Ik denk dat ieder weldenkend mens er het wel mee eens is. Laten we zeggen 80%. Hou je alleen extreemlinks en extreemrechts over. Laat die de tering krijgen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:46:03 #202
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221269036
Ik hoop dat ze in linkse wijken gaan rellen
pi_221269037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Geen idee waar je dat soort onzin vandaan haalt.
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)monstranten-opgepakt

Als je duidelijk van plan bent de snelweg op te lopen kun je gewoon opgepakt worden door de politie. Dat is namelijk illegaal.

Dat de politie en het OM vervolgens niet straffen is een ander verhaal.
Tegengehouden != oppakken.

Ik zei toch ook dat je opgepakt kon worden als je het probeerde? Dat is precies wat jij nu ook zegt, dus waarom je het onzin noemt is me een raadsel.
pi_221269042
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik hoop dat ze in die yuppen wijk met D666 en GL-PvdA (PRO) stemmers wijken gaan rellen en daar een grote teringzooi maken. En dan ook bij zo'n studentvereniging met van die nonbinaire BIJ1 neusring matchathee mutsen een paar ruiten in gaan gooien. Uiteraard hoop ik dat er niemand gewond raakt. Kijken hoe ze dan denken.
Die zitten lekker veilig in hun ivoren toren. Reken er ook maar niet op dat ze in het gooi komen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:49:20 #205
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221269060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja, maatschappijontwrichting. Ze met bussen afvoeren en dan weer vrijlaten heeft geen afschrikkende werking.
Sterker nog, dat is een regelrechte verspilling van politiecapaciteit.

Die lui hebben wel wat nuttigers te doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 22:03:25 #206
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221269212
Ondertussen...
quote:
rotondeleeuw heeft een BOETE gekregen omdat hij na de overwinning van Nederland op Tunesië een feestje vierde op de Oranjerotonde in Apeldoorn.
https://www.geenstijl.nl/5190576/rotondeleeuw
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:24:08 #207
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221273381
quote:
quote:
Ook automobilisten die feestvierend toeterden, werden door de politie aan de kant gezet of kregen een boete op kenteken."
Hadden ze hier veel geld mee kunnen verdienen afgelopen zaterdag.
pi_221273436
quote:
Gaan morgen veel mensen wegkomen met "kleine incidentjes"
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:01:02 #210
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221273441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Het was ook echt compleet onnodig, maar het is wel een hilarisch gifje geworden _O-

Vooral het mutsje wat omhoog vliegt doet het hem :D
Beetje jammer dat als iets er grappig uit ziet dat het dan niet als vies staaltje machtsmisbruik wordt ervaren door de bevolking. Als dit jou overkomt en je moet de rest van je leven door een rietje drinken dan denk ik dat je wel anders denkt over al die lollercopters die het gifje van jouw levensveranderende moment aan het sharen zijn als pwnage moment.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_221274407
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Beetje jammer dat als iets er grappig uit ziet dat het dan niet als vies staaltje machtsmisbruik wordt ervaren door de bevolking. Als dit jou overkomt en je moet de rest van je leven door een rietje drinken dan denk ik dat je wel anders denkt over al die lollercopters die het gifje van jouw levensveranderende moment aan het sharen zijn als pwnage moment.
Ik neem aan dat dit incident ook gewoon is onderzocht, en de betreffende agent daarvoor de consequenties heeft gehad, etc. etc.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')