Ik denk dat ieder weldenkend mens er het wel mee eens is. Laten we zeggen 80%. Hou je alleen extreemlinks en extreemrechts over. Laat die de tering krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:22 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik kan me er ook prima in vinden als het voor alle groepen geldt. Heel eerlijk, dat is wat mij betreft het enige acceptabele scenario.
Verder, helemaal mee eens
Tegengehouden != oppakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat soort onzin vandaan haalt.
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)monstranten-opgepakt
Als je duidelijk van plan bent de snelweg op te lopen kun je gewoon opgepakt worden door de politie. Dat is namelijk illegaal.
Dat de politie en het OM vervolgens niet straffen is een ander verhaal.
Die zitten lekker veilig in hun ivoren toren. Reken er ook maar niet op dat ze in het gooi komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik hoop dat ze in die yuppen wijk met D666 en GL-PvdA (PRO) stemmers wijken gaan rellen en daar een grote teringzooi maken. En dan ook bij zo'n studentvereniging met van die nonbinaire BIJ1 neusring matchathee mutsen een paar ruiten in gaan gooien. Uiteraard hoop ik dat er niemand gewond raakt. Kijken hoe ze dan denken.
Sterker nog, dat is een regelrechte verspilling van politiecapaciteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, maatschappijontwrichting. Ze met bussen afvoeren en dan weer vrijlaten heeft geen afschrikkende werking.
https://www.geenstijl.nl/5190576/rotondeleeuwquote:rotondeleeuw heeft een BOETE gekregen omdat hij na de overwinning van Nederland op Tunesië een feestje vierde op de Oranjerotonde in Apeldoorn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ondertussen...
[..]
https://www.geenstijl.nl/5190576/rotondeleeuw
Hadden ze hier veel geld mee kunnen verdienen afgelopen zaterdag.quote:Ook automobilisten die feestvierend toeterden, werden door de politie aan de kant gezet of kregen een boete op kenteken."
Beetje jammer dat als iets er grappig uit ziet dat het dan niet als vies staaltje machtsmisbruik wordt ervaren door de bevolking. Als dit jou overkomt en je moet de rest van je leven door een rietje drinken dan denk ik dat je wel anders denkt over al die lollercopters die het gifje van jouw levensveranderende moment aan het sharen zijn als pwnage moment.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het was ook echt compleet onnodig, maar het is wel een hilarisch gifje geworden![]()
Vooral het mutsje wat omhoog vliegt doet het hem
Ik neem aan dat dit incident ook gewoon is onderzocht, en de betreffende agent daarvoor de consequenties heeft gehad, etc. etc.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Beetje jammer dat als iets er grappig uit ziet dat het dan niet als vies staaltje machtsmisbruik wordt ervaren door de bevolking. Als dit jou overkomt en je moet de rest van je leven door een rietje drinken dan denk ik dat je wel anders denkt over al die lollercopters die het gifje van jouw levensveranderende moment aan het sharen zijn als pwnage moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |