Bron: https://www.geenstijl.nl/(...)-rellende-marokkanenquote:De Marokkanen (niet alle Marokkanen, maar wel altijd Marokkanen) die Amsterdam-West en de Haagse Schilderswijk overhoop halen na voetbalwedstrijden van Marokko kunnen dat ongestoord en zonder angst voor represailles doen. ME-commandant Sander van der Hulle geeft in een brisant interview met De T. doodleuk toe dat er niet wordt gehandhaafd:
"Wij realiseren ons dat zodra wij in Amsterdam-West ingrijpen, we mogelijk de hele avond bezig zijn met ongeregeldheden, waarbij ruiten worden ingegooid en auto’s in brand worden gestoken." En over een agent die werd belaagd door gappies op scooters en fatbikes: "Hoewel het niet normaal is, is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog."
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.quote:is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog."
Inderdaad, laat ze het lekker uitzoeken daar in die steden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef incel het volgende:
[..]
Bron: https://www.geenstijl.nl/(...)-rellende-marokkanen
Het is toch niet normaal? Marokkanen en XR mensen mogen hun gang gaan, maar zodra er een keer een demonstratie is tegen immigratie or AZC's dan grijpen ze wel kei en keihard in tegen de blanke autochtone bevolking.
Nee, joh. Laat ze hun wijken maar afbreken. Niks herstellen of repareren. Hekje erom heen en de uitkeringen en toeslagen in die wijken stoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.
Zit wat in. Als ik bij de hulpdiensten werkte, waarom zou ik dan nog een marokkaan helpen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Laat ze hun wijken maar afbreken. Niks herstellen of repareren. Hekje erom heen en de uitkeringen en toeslagen in die wijken stoppen.
Hulpdiensten in die wijken nodig? jammer joh te gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:57 schreef Caland het volgende:
of een waterkanonnetje inzetten (wat nog geinig is ook vaak)
Ik zou echt een vinger geven om zo’n ding een paar keer te mogen besturenquote:
Die mevrouw heeft daar nog een schedelbasisfractuur aan overgehouden.quote:
Ik ook. Maar dan wel tegen jouw soort 'mensen'.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou echt een vinger geven om zo’n ding een paar keer te mogen besturen
Het was ook echt compleet onnodig, maar het is wel een hilarisch gifje gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft daar nog een schedelbasisfractuur aan overgehouden.
Mag niet van de overheid. Denk echt dat ze wel willen, maar ze hebben 0 steun. Als je niet oppast wordt je nog vervolgd ook vanuit DENK. We zijn een slap kut land.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan is het maar oorlog. Dit is je fucking werk, slapjanus. Pak dat tuig gvd eens een keer fatsoenlijk aan.
Dan zet je toch het leger in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Goed dat jij je uitspreekt en er op aan spreekt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:03 schreef Chadi het volgende:
Gewoon keihard aanpakken dat soort lui. Vanuit de Marokkaanse gemeenschap zijn we er helemaal klaar mee. Ga je kut kind opvoeden man en als je het niet kan, maak geen kinderen. Het is klaar. Het geduld en begrip is op.
Krijg je wanneer je denkt alles met woorden te kunenn oplossen. Zie je overal in West-Europa.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:18 schreef Akkerdjie het volgende:
Er lijkt toch nogal een gezagscrisis op allerlei fronten gaande in Nederland.
Ik wens elke Marokkaan die 's nachts met 25 graden met een bivakmuts de straat op gaat een schedelbasisfractuur toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De ME is er helemaal niet om mensen op te pakken en zullen inderdaad altijd de veiligheid van de eigen mensen voorop stellen. Bij relatief grootschalige rellen betekent dat eigenlijk altijd dat de tokkies redelijk vrij spel hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Krijg je wanneer je denkt alles met woorden te kunenn oplossen. Zie je overal in West-Europa.
Praten, praten, praten.
Geen woorden, maar daden @:Caland
soberso heb je tijdens de rellen daar niets te zoeken, ben je er ook nog eens met gezichtsbedekking dan weet iedereen dat je daar komt rellen en daar mag wat mij betreft proactief op gehandeld worden en die persoon proactief mag worden geknuppeld (of meer)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik wens elke Marokkaan die 's nachts met 25 graden met een bivakmuts de straat op gaat een schedelbasisfractuur toe.
Wij zijn al heel erg lang klaar met ze, maar dat wordt publiekelijk zelden uitgesproken. Je hebt een loyaliteits-conflict omdat je de ouders niet wil afvallen vanuit cultureel perspectief. Want dat hoort niet. Maar het hoort ook niet om je kind als bagger op te voeden en het een last te laten zijn omdat je zelf liever andere hobby's uitvoert dan oog hebben voor je kind. De koek is bij de gemeenschap ook op omdat het altijd dezelfde lui zijn en een hele hoge impact hebben en ontwrichtend werken naar onze gemeenschap en een slecht voorbeeld zijn voor onze kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goed dat jij je uitspreekt en er op aan spreekt.
Dit zouden nog veel meer mensen uit de Marokkaanse gemeenschap moeten doen, zodat die klojo's zelf in de gaten krijgen dat zelfs hun eigen gemeenschap het niet meer pikt.
Ergo, de Boze Blanke Mannen” gedragen zich te goéd!quote:"Wij realiseren ons dat zodra wij in Amsterdam-West ingrijpen, we mogelijk de hele avond bezig zijn met ongeregeldheden, waarbij ruiten worden ingegooid en auto’s in brand worden gestoken." En over een agent die werd belaagd door gappies op scooters en fatbikes: "Hoewel het niet normaal is, is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog."
Dat de ME hier 'doodsbang' is zegt genoeg natuurlijk. En dat is dan nog de ME, wat dacht je van politie en handhaving? Die zitten al met de strontvlekken in de broek in de bus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:40 schreef Moonversion het volgende:
[..]
soberso heb je tijdens de rellen daar niets te zoeken, ben je er ook nog eens met gezichtsbedekking dan weet iedereen dat je daar komt rellen en daar mag wat mij betreft proactief op gehandeld worden en die persoon proactief mag worden geknuppeld (of meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:44 schreef Molo het volgende:
Ik laat mijn kind ook altijd schreeuwen, slaan en snoep jatten. Als ik er wat van zeg gaat ie namelijk nog harder tekeer en dat vind ik moeilijk.
Vraag me wel af waarom het steeds erger wordtDie van mij was met school weg geweest naar de winkel om te leren hoe het werkt. 5 jaar en komt met een pakje Smarties thuis die hij niet betaald had. Nou je legt het hem uit en gaat het direct terug naar de winkel en je laat het hem betalen en excuses aanbieden bij de service balie. Daar stel je de grenzen en weet je kind wat goed is en wat fout is. Het pakje wat hij meegenomen had, heeft hij weg moeten geven aan zijn zusje voor straf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat het nooit meer doen. Weet ook dat dingen pakken niet hoort en het zaadje is gelegd zodat hij een kader heeft waar die het aan kan toetsen. Nou ik zie sommige ouders lachen om dat soort zaken maar die beseffen niet wat ze planten. Ja het is hilarisch vanuit een bepaald perspectief maar dat is niet de boodschap die je moet overdragen naar je kind. Je hoort je kind uit te leggen dat het niet mag en waarom niet en daar ook consequenties aan te hangen die hij niet snel vergeet en op een positieve manier impact hebben.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat doen de rechters hier niet bij iedereen hoor. Als je mij bent bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rubberen politici en bestuurders en gegijzeld door rechters die vooral aaien over de bol geven.
Tja, dan is het natuurlijk 'fascistisch politiegeweld'. Zo rolt men in die kringen. Leuk zo een ding als mensen ermee worden aangepakt die men ziet als de politieke tegenstander, maar verschrikkelijk en schandalig als het bij politieke geestverwanten wordt gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel tegen jouw soort 'mensen'.
Gewoon altijd aanpakken dat soort rellende tokkies. Maar dat dat lang niet altijd mogelijk is is al zo oud als de weg naar Rome, heeft weinig met bepaalde kringen te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dan is het natuurlijk 'fascistisch politiegeweld'. Zo rolt men in die kringen. Leuk zo een ding als mensen ermee worden aangepakt die men ziet als de politieke tegenstander, maar verschrikkelijk en schandalig als het bij politieke geestverwanten wordt gedaan.
Dat is ook het geluid dat ik steeds krijg bij de Marokkanen in mijn omgeving. Het vervelende is alleen dat een hoop mensen alleen Marokkanen opvallen als ze dit op straat (of op Twitter) zien en dat ze geen tegenwicht hebben van bijvoorbeeld een collega die gewoon blij is bij het voetbal en waarvan de zoons niet rellend over straat schuimen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:03 schreef Chadi het volgende:
Ben dat reltuig helemaal zat. Donderdag liep er ook weer een wokkel rond met vuurwerk en een maskertje op stoer te doen. Vuurwerk richting mij en de kinderen af te steken. Ik heb hem meteen verteld dat ie beter op kon hoeren of dat ik anders zijn smoel bewerk en dat begreep hij wel meteen.
Gewoon keihard aanpakken dat soort lui. Vanuit de Marokkaanse gemeenschap zijn we er helemaal klaar mee. Ga je kut kind opvoeden man en als je het niet kan, maak geen kinderen. Het is klaar. Het geduld en begrip is op.
Dat valt wel mee. Ze kunnen er echt wel wat van qua houwen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De ME is er helemaal niet om mensen op te pakken en zullen inderdaad altijd de veiligheid van de eigen mensen voorop stellen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wij zijn al heel erg lang klaar met ze, maar dat wordt publiekelijk zelden uitgesproken. Je hebt een loyaliteits-conflict omdat je de ouders niet wil afvallen vanuit cultureel perspectief. Want dat hoort niet. Maar het hoort ook niet om je kind als bagger op te voeden en het een last te laten zijn omdat je zelf liever andere hobby's uitvoert dan oog hebben voor je kind. De koek is bij de gemeenschap ook op omdat het altijd dezelfde lui zijn en een hele hoge impact hebben en ontwrichtend werken naar onze gemeenschap en een slecht voorbeeld zijn voor onze kinderen.
Het is gewoon al een hele lange tijd klaar en het is wachten tot het ontploft. De overheid daar hoef je niet op te rekenen want die gaan weer eindeloos het gesprek aan. Ik heb maar een mensen leven en dat ga ik niet af zitten wachten totdat de bureaucratie het opgelost heeft. We hebben altijd al gezegd vanuit de gemeenschap pak ze gewoon kei en keihard aan. Zero tolerance, wel fairplay. Zij die willen switchen en normaal willen doen, prima welkom. Maar zij die volharden en misbruik maken van een open samenleving en ontwrichtend werken gewoon geen genade!
Waarom kunnen de meeste van deze sukkels zich wel gedragen als ze in Marokko zijn? Ja , omdat ze weten dat je daar geen grappen moet maken. Acties hebben gevolgen en direct! Hier weten ze hooguit een broodje kaas en papa die toch te druk is met andere zaken en anders ga je wel zielig doen bij de rechter. Who cares?
Be careful what you wish for....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:
Kunnen jullie het hier niet even overnemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |